mala26 schreef:Mellow schreef:Mijn uitslag was gelukkig negatief. Sterkte met jullie herstel!
fijn zeg!
Ja dikke opluchting!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mala26 schreef:Oke even wat raars misschien maar doet bij jullie je neus ook zeer? Met neus snuiten maar ook gewoon zo. Het is echt een zeer apart gevoel zeg maar.
En ik had vandaag mijn laatste isolatie dag maar nog niet klachtvrij dus joepie nog een dag.
Hopelijk heb je snel de uitslag mellow.
Hoe gaat het met de misselijkheid susanh?
Napie schreef:Ik had twee merken geen klachten gehad (4 maanden na positieve test, niet echt ziek geweest) Gisteren weer helemaal mis. Hoge hartslag, licht benauwd ( gelukkig maar kort) maar heel moe, brandende ogen, brandende longen en niet goed door kunnen zuchten. Oud en nieuw bestond uit bezoek bij een ander stel. Geen alcohol. Paar uurtjes. Nieuwjaarsdag op de fiets naar schoonmoeder (38 km) maar dat was allemaal veel te veel. Vandaag rustig aan. Kan mijn ogen nog steeds amper open houden en een hele slechte slapeloze nacht gehad.
tokedri schreef:Napie schreef:Ik had twee merken geen klachten gehad (4 maanden na positieve test, niet echt ziek geweest) Gisteren weer helemaal mis. Hoge hartslag, licht benauwd ( gelukkig maar kort) maar heel moe, brandende ogen, brandende longen en niet goed door kunnen zuchten. Oud en nieuw bestond uit bezoek bij een ander stel. Geen alcohol. Paar uurtjes. Nieuwjaarsdag op de fiets naar schoonmoeder (38 km) maar dat was allemaal veel te veel. Vandaag rustig aan. Kan mijn ogen nog steeds amper open houden en een hele slechte slapeloze nacht gehad.
Herkenbaar
Maar ga je dan niet opnieuw testen?
Ik heb t vandaag maar gedaan
tokedri schreef:Napie schreef:Ik had twee merken geen klachten gehad (4 maanden na positieve test, niet echt ziek geweest) Gisteren weer helemaal mis. Hoge hartslag, licht benauwd ( gelukkig maar kort) maar heel moe, brandende ogen, brandende longen en niet goed door kunnen zuchten. Oud en nieuw bestond uit bezoek bij een ander stel. Geen alcohol. Paar uurtjes. Nieuwjaarsdag op de fiets naar schoonmoeder (38 km) maar dat was allemaal veel te veel. Vandaag rustig aan. Kan mijn ogen nog steeds amper open houden en een hele slechte slapeloze nacht gehad.
Herkenbaar
Maar ga je dan niet opnieuw testen?
Ik heb t vandaag maar gedaan
MarjanB schreef:Ik hoorde dat mensen met darmklachten ook wordt geadviseerd om te laten testen? Is dat bij jullie ook een symptoom geweest? En dan in combinatie met verkoudheid of alleen de buikklachten?
Lees al ff mee en wil iedereen beterschap wensen! T is niet niks, vriend van ons is ook al maanden uit de running en het gaat zo langzaam met opknappen
MarjanB schreef:Ik hoorde dat mensen met darmklachten ook wordt geadviseerd om te laten testen? Is dat bij jullie ook een symptoom geweest? En dan in combinatie met verkoudheid of alleen de buikklachten?
Lees al ff mee en wil iedereen beterschap wensen! T is niet niks, vriend van ons is ook al maanden uit de running en het gaat zo langzaam met opknappen