@Mara, ik ga er officieel pas over 2 weken echt wonen. Dat komt even wat handiger uit met school en stage. Maar voor die tijd hopelijk wel een nachtje (of meer) proef slapen

@Joanne, fijn dat je tevreden bent over het weekend! Wel vervelend van je kuit, maar soms is een rustdag qua beweging ook belangrijk. Jammer van de domper op de weegschaal, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Maar het gaat er uiteindelijk om dat je je goed voelt!
Ik had wel wat spullen gespaard van pannen, bakjes, messen etc. in de afgelopen jaren. Verder hebben we onwijs veel gekregen en de rest heb ik bij de ikea besteld! Ze hebben het druk, dus bestel optijd als je wat nodig hebt

@Loki, opzich is je ontbijt niet slecht. Je kan prima met 2 volkoren boterhammen ontbijten. Misschien het dan gewoon bij pindakaas houden ipv dubbel beleg? En dan kijken naar bv. 100% pindakaas, dus zonder toegevoegde dingen.
En verder misschien het bakje vla vervangen door iets van kwark of yoghurt? Ik vind dat kwark beter vult dan vla en het is minder vet. Ik vind kwark met fruit erg lekker. Of van die my protein druppels, zodat er wel een smaakje aan zit

-----------------
Ik heb mij vanochtend gewogen en de weegschaal gaf hetzelfde gewicht aan als 5 dagen geleden. Dus ben blij dat het slechte eten geen invloed heeft gehad op mijn gewicht