Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomiiiii schreef:Magrathea schreef:Nou zullen we wedjes gaan maken wie de eerste Bokker wordt met het virus?
Ik zet mijn geld in op MarcoBorsato. Ouwe snoeperd.
Ik heb de test van de speld gedaan. Ik krijg het maandag.
Photograph schreef:Nu in Arnhem en Huissen ook corona, ik kom daar minstens elke week. Nu weet ik niet of het wel goed is dat ik daar nog wel kom
Jadeleigh263 schreef:De kans is groot dat iemand nog niet hersteld is, maar hopelijk weten jullie ook dat er twee typen nu circuleren van dit virus? Het nieuwe type is veel agressiever dan het ‘oude’ type en er kan dus een mogelijkheid zijn dat mensen dus geïnfecteerd raken met het nieuwe type, terwijl ze eerst ‘recovered’ verklaard waren...
[***] schreef:Photograph schreef:Nu in Arnhem en Huissen ook corona, ik kom daar minstens elke week. Nu weet ik niet of het wel goed is dat ik daar nog wel kom
Dan kan je beter helemaal nergens meer komen, er lopen namelijk nog genoeg mensen ergens in NL rond die corona hebben maar die het nog niet weten.
Echwel schreef:Photograph schreef:Nu in Arnhem en Huissen ook corona, ik kom daar minstens elke week. Nu weet ik niet of het wel goed is dat ik daar nog wel kom
Hoe kun je leven met zoveel angst?
karuna schreef:Photograph schreef:Nu in Arnhem en Huissen ook corona, ik kom daar minstens elke week. Nu weet ik niet of het wel goed is dat ik daar nog wel kom
En in hetzelfde bericht stond ook Hengelo gelderland. Die is echt nergens gemeld nog.
Maar het is hier om de hoek![]()
[ [url=m/87Xt3l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Oh Neon, ik krijg het ook over 12 minuten maar das is denk omdat ik oud benen dus op de bank zit te vegeteren momenteel... zou t aanbellen denk je ?
![]()
Verder, Nja t zal zich verspreiden, had niet gedacht dat t bij minder dan 20 mensen zou blijven.. hopelijk knappen de zieke mensen op en kunnen risico groepen de dans ontspringen.. maar ja..
Neonlight schreef:Test ook gedaan:
Wanneer krijg jij corona?
Over 12 minuten
Over 12 minuten krijg je corona. Hoe ga je die laatste 12 minuten besteden? Met het kijken van de mooiste passes van Kevin Strootman? Jouw keus!
Dus maar even snel nog een laatste post, voordat mijn virusscanner mij eraf kickt.Jadeleigh263 schreef:De kans is groot dat iemand nog niet hersteld is, maar hopelijk weten jullie ook dat er twee typen nu circuleren van dit virus? Het nieuwe type is veel agressiever dan het ‘oude’ type en er kan dus een mogelijkheid zijn dat mensen dus geïnfecteerd raken met het nieuwe type, terwijl ze eerst ‘recovered’ verklaard waren...
Dat is niet waar, juist in Wuhan bij de eerste uitbraak was het voornamelijk het agressieve type, zie ook https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... ~aaefe602/.
Photograph schreef:Nu in Arnhem en Huissen ook corona, ik kom daar minstens elke week. Nu weet ik niet of het wel goed is dat ik daar nog wel kom