Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Welkom Vero! We hebben ongeveer hetzelfde doel als ik het zo goed lees. Misschien een idee om gezonde snacks in huis te halen ipv ongezonde? Wat je niet hebt kun je ook niet eten.
Sterkte Sandra...Belangrijker is om eerst goed in je vel te zitten. Hopelijk gaat het snel beter met je...
Anna_Dani schreef:Hoi allemaal, ik kom me ook aanmelden. De huidige situatie met corona zorgt ervoor dat ik de hele dag thuis ben en 1 uitje per dag naar stal heb. Ik zie op social media dat veel mensen dat moeilijk vinden, maar mij helpt het juist enorm: geen sociale verplichtingen, terrasjes, verjaardagen, dinertjes... Blijkbaar vind ik het heel lastig om in die situaties nee te zeggen. Maar nu ik dat niet heb, gaat het ineens top. Ik eet 6 kleine maaltijden op een dag, waarvan er 5 eiwitten/vetten/groenten zijn en 1 koolhydraten/vetten/groenten. Totaal blijf ik onder de 1500 kcal. Ik ben nu 3 weken bezig en deze nieuwe levensstijl bevalt me goed. Ik heb mega veel energie en beweeg dan ook elke dag (tabata training, fietsen, wandelen, skeeleren).
Lijstje wil ik wel aan meedoen, maar heb mezelf beloofd bij een bepaald gewicht pas mijn resultaten te delen, dus nog even geduld![]()
xelodi schreef:Ik ben in de afgelopen dagen toch weer wat bijgekomen, op de foto zie je het ook. (Bij die piek op 98kg ben ik begonnen met die app, IF en gezonder eten.) Ik sport dus iedere dag met een app en de workout word elke dag ietsje zwaarder. Ik hoop dus dat het nu een gevalletje is van eerst spieren opbouwen en dan meer afvallen. Mijn zus zei dat ze toen ze deze app gebruikte dat ook had. Qua eten heb ik namelijk niets anders gedaan.
Het zit me toch een beetje dwars en ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben omdat ik na 2 maanden resultaat zou moeten zien. Mijn taille is nog steeds hetzelfde als 8 dagen geleden. Ook lijk ik niet aangekomen maar misschien is dat wel mijn goede hoop
Neverland schreef:Vero wat bij mij helpt is gaan drinken. Ik had net ook zin om te snacken maar heb thee gezet en heb Pepsi Max ingeschonken. Dan ben ik tenminste 'bezig' met mijn mond zeg maarzonder dat ik kcal naar binnen werk.
Anna_Dani schreef:Oh herkenbaar Vero! Mijn vriend heeft ook snacks in huis. Ik heb voor mezelf suikervrije dropjes gehaald, niet om te bingen, maar meer voor een zoet smaakje in mijn mond na het eten. En theeeee, omg ik drink zoveel thee!
Renee1991 schreef:Ja da's zeker te zien! Word er erg blij van en het motiveert des te meer om mijn best te blijven doenHeb nu gelukkig ook niet meer zo'n moeite met de supermarkt en daardoor allang geen vreetbuien meer gehad.
Moet ik er wel even bij vermelden dat ik wel al per 1 januari bezig ben hè... Dus rustig maar gestaag.
Anna_Dani schreef:Sorry voor het binnenvallen, maar dit is een hele hardnekkige mythe helaas. Zeker als vrouw zie je meer spier niet zo snel terug in de zin van gewicht, zeker niet als je niet in een calorie surplus zit.xelodi schreef:Ik ben in de afgelopen dagen toch weer wat bijgekomen, op de foto zie je het ook. (Bij die piek op 98kg ben ik begonnen met die app, IF en gezonder eten.) Ik sport dus iedere dag met een app en de workout word elke dag ietsje zwaarder. Ik hoop dus dat het nu een gevalletje is van eerst spieren opbouwen en dan meer afvallen. Mijn zus zei dat ze toen ze deze app gebruikte dat ook had. Qua eten heb ik namelijk niets anders gedaan.
Het zit me toch een beetje dwars en ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben omdat ik na 2 maanden resultaat zou moeten zien. Mijn taille is nog steeds hetzelfde als 8 dagen geleden. Ook lijk ik niet aangekomen maar misschien is dat wel mijn goede hoop
Ja hier heb ik ook "last" van, zodra mijn trainingen zwaarder worden, ben ik wat zwaarder op de weegschaal ook. Wij zijn de gelukkigen met een snelle spiergroei. Die spieren moeten maar snel vet gaan verbranden
Eulogy schreef:Anna_Dani schreef:Sorry voor het binnenvallen, maar dit is een hele hardnekkige mythe helaas. Zeker als vrouw zie je meer spier niet zo snel terug in de zin van gewicht, zeker niet als je niet in een calorie surplus zit.
Ik ben in de afgelopen dagen toch weer wat bijgekomen, op de foto zie je het ook. (Bij die piek op 98kg ben ik begonnen met die app, IF en gezonder eten.) Ik sport dus iedere dag met een app en de workout word elke dag ietsje zwaarder. Ik hoop dus dat het nu een gevalletje is van eerst spieren opbouwen en dan meer afvallen. Mijn zus zei dat ze toen ze deze app gebruikte dat ook had. Qua eten heb ik namelijk niets anders gedaan.
Ja hier heb ik ook "last" van, zodra mijn trainingen zwaarder worden, ben ik wat zwaarder op de weegschaal ook. Wij zijn de gelukkigen met een snelle spiergroei. Die spieren moeten maar snel vet gaan verbranden