Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:Askja mijn drijfveren om niet ( meer) in te enten of om hier te posten? Het eerste: ik ben er niet meer van overtuigd dat vaccinaties zonder meer veilig en/of effectief zijn. Het tweede: ik heb veel onrecht gezien dat mensen en kinderen is aangedaan door vaccinatieschade te ontkennen. En ik heb een enorm grote hekel aan onrecht en ondoorzichtigheid en schimmigheid en dubbele agenda’s. Vandaar dat ik hier dingen post. Het gaat me oprecht aan mijn hart.
Het woord “ antivaccinatielobby” is nieuw voor me. Het woord “ vaccinatielobby” is dan weer niet nieuw voor me.
Pocca_Locca schreef:Nou, Imandra. Je mag best twijfelen hoor, of Thanh Hagoort wel ècht een Facebook vriend is van mij![]()
Ik zou je zo de bewijzen kunnen leveren, ware het niet dat ik er niet bijster veel voor voel om je te pb-en, aangezien je niet op de hoogte bleek te zijn van de ,naar mijn idee , vrij basale boktregels en een pb van mij openbaar plaatste.( Niet dat ik ook maar iets te verbergen heb, maar het gaat om het principe.) Wellicht kun je haar een vriendschapsverzoek op Facebook sturen, en aandringen om dan de echte naam van die arts te melden? Of je kunt anders gewoon ook proberen om nog wat geduld te oefenen en even af te wachten. Want erg beleefd zou het niet zijn om nu te gaan drammen, vind je ook niet?
Pocca_Locca schreef:Kinke schreef:maar hoezo moet je dat navragen? Jij beweert in dit topic dat die arts het verband tussen het overlijden van die jongen en vaccinaties heeft gevonden, dan neem ik aan dat jij de details hiervan weet.
Nou, nu leg je de lat wel heel erg hoog, besef je dat wel? Ik had het gelezen dat ze een second opinion hebben laten doen omdat ze de resultaten van Lareb niet een twee drie vertrouwden. En dat daaruit kwam dat het wel zeer waarschijnlijk aan de (combinatie met ) vaccins te wijten valt. Verdere details heb ik zelf niet. Dit soort dingen wordt trouwens nooit erg breed uitgemeten in de gangbare media, om het voorzichtig te zeggen.
@verootjoo, ik zeg nergens dat het door het vaccin alléén veroorzaakt zou zijn. Als je nou even beter leest, zie je dat ik zeg dat het zou kunnen dat zónder de vaccins, hij het misschien nog wel had kunnen overleven. Maar dat de combinatie van meerdere factoren zijn immuunsysteem teveel heeft overbelast, waardoor hij het niet aankon. Ik zeg nogmaals, nergens dat het vaccin de enkele oorzaak is.
Citaat:Pocca_Locca schreef:https://youtu.be/BDe6LdC1NK4 inmiddels is er door een Italiaanse arts onafhankelijk forensisch pathologisch onderzoek gedaan ( Lareb is niet onafhankelijk helaas, want het werkt voor het RIVM) daaruit kwam dat de kans 99,9 % is dat de dood van de jongen wel de vaccins als oorzaak heeft. Nee, inderdaad, anekdotisch bewijs is geen keihard bewijs, dat klopt. Echter kun je wel heel mooi zien in dit verhaal, hoe bot artsen de deur dichtslaan bij een vermoeden van ernstige schade of dood door vaccins.
Ik kom hier nog op terug
https://youtu.be/_8a1S1WNTLA
Citaat:Een verhaal dat helaas absoluut niet op zichzelf staat. Ik ben toevallig bevriend met zijn moeder. Misschien kun je even met haar bellen, dan kun je het van een ervaringsdeskundige zelf horen
Citaat:Ik zal straks uitgebreid op je vraag ingaan over het autopsie rapport. Geduld.
Pocca_Locca schreef:Nou, nu leg je de lat wel heel erg hoog, besef je dat wel? Ik had het gelezen dat ze een second opinion hebben laten doen omdat ze de resultaten van Lareb niet een twee drie vertrouwden. En dat daaruit kwam dat het wel zeer waarschijnlijk aan de (combinatie met ) vaccins te wijten valt. Verdere details heb ik zelf niet. Dit soort dingen wordt trouwens nooit erg breed uitgemeten in de gangbare media, om het voorzichtig te zeggen.
.
Pocca_Locca schreef:Imandra het was uiteraard geen serieus voorstel dat van het vriendschapsverzoek aan Thanh.. ik zei het omdat het antwoord niet snel genoeg komt voor jouw idee.
nu ben ik toch nieuwsgierig wáár ik dan recent wélke boktregels heb overschreden.? Áls dat zo zou zijn, is dat beslist NIET met opzet. En ik waag te betwijfelen of jij inderdaad ècht niet op de hoogte was van het verbod op het openbaar delen van pb’s..
Je moest eens weten hoe ik mijn best doe om NIET persoonlijk te worden in dit topic, wanneer er weer es van allerlei kanten vrij fel gereageerd wordt op mijn Posts.
P.s. heb je al artikelen gevonden waarin de uitslag van veiligheidsstudies naar het combineren van verschillende hulpstoffen onderling van vaccins openbaar gemaakt worden? Of staan er nog meer vragen open van mij of anderen aan jou?
Pocca_Locca schreef:Imandra begrijp ik nou goed dat jij vind dat de farmaceutische industrie en de overheid in bescherming moet worden genomen? Denk je ook niet dat die dat prima zelf kunnen?
P.s. Het is altijd goed voor iedereen hier trouwens, waaronder jij en ik, om de regels nog eens door te nemen.
Pocca_Locca schreef:Imandra jouw toon staat me niet zo aan, en daarbij heb je het wel gewoon flink verbruikt bij me voorlopig door bepaalde “incidenten” die ik niet nog een keer ga herhalen, maar waarvan je donders goed weet waarover ik het heb. Dus wellicht kun je ondertussen met de talloze andere aanwezigen hier fijn verder discussiëren?
Welterusten
Pocca_Locca schreef:Ik wil heel graag een link delen van een ontzettend belangrijke interessante Zembla uitzending van ik meen 2017. “ de farma methode” Het gaat onder andere over de vaccinatie en farma- lobby methoden. Er komen insiders uit de farma wereld aan het woord zoals een Franse oud werknemer van Merck. Ook komt het hpv vaccin aan bod.
https://youtu.be/vBR42kkZlyM
Mondy schreef:We willen er graag op wijzen dat het nog steeds niet is toegestaan om op de man te spelen en de discussie dus bij het onderwerp te houden. Graag netjes op elkaar reageren en meningen en feiten los van elkaar zien,merendeel doet dat ook netjes dus graag zo houden . Ook het verzoek om een kleine samenvatting te zetten bij plaatsen van linkjes zodat het wat info geeft over het onderwerp daarin.
oomens schreef:Mondy schreef:We willen er graag op wijzen dat het nog steeds niet is toegestaan om op de man te spelen en de discussie dus bij het onderwerp te houden. Graag netjes op elkaar reageren en meningen en feiten los van elkaar zien,merendeel doet dat ook netjes dus graag zo houden . Ook het verzoek om een kleine samenvatting te zetten bij plaatsen van linkjes zodat het wat info geeft over het onderwerp daarin.
Iets met parels en zwijnen. Zolang relaccounts ongestoord hun gang kunnen gaan om discussies te frustreren, heeft steeds opnieuw dezelfde hulk plaatsen weinig zin.
Valt het je niet op dat niet alleen de discussie door dit soort gedrag steeds in dezelfde kringetjes ronddraait, maar ook de opmerkingen die jullie als moderatorteam steeds opnieuw moeten plaatsen?
Pocca_Locca schreef:Ik wil heel graag een link delen van een ontzettend belangrijke interessante Zembla uitzending van ik meen 2017. “ de farma methode” Het gaat onder andere over de vaccinatie en farma- lobby methoden. Er komen insiders uit de farma wereld aan het woord zoals een Franse oud werknemer van Merck. Ook komt het hpv vaccin aan bod.
https://youtu.be/vBR42kkZlyM
oomens schreef:Mondy schreef:We willen er graag op wijzen dat het nog steeds niet is toegestaan om op de man te spelen en de discussie dus bij het onderwerp te houden. Graag netjes op elkaar reageren en meningen en feiten los van elkaar zien,merendeel doet dat ook netjes dus graag zo houden . Ook het verzoek om een kleine samenvatting te zetten bij plaatsen van linkjes zodat het wat info geeft over het onderwerp daarin.
Iets met parels en zwijnen. Zolang relaccounts ongestoord hun gang kunnen gaan om discussies te frustreren, heeft steeds opnieuw dezelfde hulk plaatsen weinig zin.
Valt het je niet op dat niet alleen de discussie door dit soort gedrag steeds in dezelfde kringetjes ronddraait, maar ook de opmerkingen die jullie als moderatorteam steeds opnieuw moeten plaatsen?
Toevoeging: iemand die algemene discussieregels stelselmatig aan zijn/haar laars lapt, wegjorissen van een discussieforum, is echt niet hetzelfde als iemand monddood maken. Ook niet als diegene dat moord en brand schreeuwend vanuit een slachtofferrol blijft beweren.
Je hoeft als moderator echt niet bang te zijn voor een veroordeling wegens het aantasten van iemands grondrechten wanneer er besloten wordt om eindelijk eens te gaan handhaven.