Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mjwb schreef:Dus je kan gewoon een half uur voordat je tattoo wordt gezet een paracetamol in nemen? Want bij mij is het meestal het idee dat ik wat in genomen heb, dat ik dan minder pijn heb. Klinkt raar, maar zo werkt het in mijn hoofd![]()
Captain - Misschien kun je een heel simpel visje laten zetten? Gewoon 1 lijn? [ [url=m/7VjtIg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Willl65 schreef:_mjwb schreef:Dus je kan gewoon een half uur voordat je tattoo wordt gezet een paracetamol in nemen? Want bij mij is het meestal het idee dat ik wat in genomen heb, dat ik dan minder pijn heb. Klinkt raar, maar zo werkt het in mijn hoofd![]()
Captain - Misschien kun je een heel simpel visje laten zetten? Gewoon 1 lijn? [ [url=m/7VjtIg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja kan ik moet om 12 uur en heb er al twee genomen. En wellicht dat ik er nog twee neem voor hij begint.
Frummels schreef:Jeeej, succes Willl!![]()
Ik zit inmiddels al ruim een uur en eigenlijk helemaal geen last.heb wel een ibuprofen genomen. Paracetamol was op haha. En joe werkt ook gewoon heel voorzichtig en rustig