_sharonnn schreef:Op woensdag heb ik mn cheatmeal dus mag ik van mezelf 900 kcal zelf invullen en de rest gaat op aan het avondeten (dat heb ik zelf niet in de hand, is vaak nasi, stamppot of agv) even oma’s potje eten, heerlijk!
O: honinghoepels met melk
T: skyr
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: 2 granenbiscuits
A: -
B: sportschool (55 minuten cardio 30 minuten kracht)
Lekker, dat heb ik op vrijdag!
Dan bestellen we vaak iets - meestal pizza - en neem ik popcorn met pindakaas en amandel smaak
Esplendido schreef:Vandaag weer op de weegschaal gestaan op de sportschool. Vond het wel spannend want we zijn een week op vakantie geweest en ik heb niet op mijn eten gelet. Gelukkig helemaal niks aangekomen. Ook niet afgevallen maar dat komt wel weer nu ik wel weer op mijn eten ga letten nu ik weer thuis ben. In totaal sta ik nu in negen weken op -9kg.
Wat goed!
MarloesHJ schreef:Jullie gaan erg hard!
Ik lees het een en ander of activity trackers maar zijn er ook activity trackers die geen horloge zijn? Ik mag op het werk geen horloge of iets dergelijks dragen maar ik zou er eigenlijk wel graag een willen hebben, vooral om tijdens het paardrijden/floatfit (in het water dus) te dragen. Maar ik zou hem dus als ik werk niet om kunnen hebben en dat is toch een groot gedeelte van de tijd. Of zijn er hier ook mensen die hem maar een gedeelte van de tijd dragen? Ik blijf toch een beetje twijfelen omdat ik het toch een beetje zonde om er een aan te schaffen als ik hem een groot gedeelte van de tijd niet kan dragen...
Je hebt ze ook die je als ketting kunt dragen - als je dat wel mag met werk natuurlijk.
Ik ben vandaag een beetje sloom/moe. Slapen lukt ook niet zo best de laatste dagen, ik word heel vaak wakker snachts en dat heb ik normaal echt nooit.. Misschien iets met de stand van de maan ofzo 
Lijstje voor vandaag:
O: 1 boterham met kaas + 3 scrambled eggs, cherrytomaatjes en champignons. Glas vers sap
T: cappuccino
L: ciabatta met humus, jalapeno, avocado en rucola. kop noodle soep
T: kaki fruit
T: eiwitshake vanille met halfvolle melk
A: pasta met rode pesto, zongedroogde tomaat, broccoli en feta
Beweging: 45 min paardrijden