Vandaag weer een look, dit keer in t roze omdat we dat allemaal zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Haha wat een grap van die wenkbrauwen.![]()
Vandaag weer een look, dit keer in t roze omdat we dat allemaal zijn![]()
[ [url=m/BldIYy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Schei toch uit...
Bienotje schreef:Shizzel, hoe hou jij de kleuren oogschaduw toch altijd zo mooi helder en sprekend? Wauw!
DnT schreef:Ik vind dat paarse je super staan Mies.
Roze ook, maar... roze... ik heb er gewoon niks mee...
Vandaag I'm shook
Ik gok dat ik niet meer hoef te zeggen wat er op mijn ogen zit...
[ [url=m/qsFAwZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Shizz hottieGave looks beide ! Dat roze knalt er vanaf. Die blush is inderdaad geweldig mooi, heel zacht
Tytonidae schreef:Vinden jullie het ook zo leuk om als er iets leuks aan komt alvast te experimenteren met makeup voor die dag?![]()
Ik ga vrijdag naar een concert van een band en ze spelen bijna de complete set alleen maar nummers van hun eerste album. Nu was ik in die tijd flink emo dus nu ben ik lekker aan het oefenen om een 'sophisticated' versie van mijn oude emo make-up look te maken.Dus wat meer kleur en wat minder zwart maar alsnog lekker donker! Heel erg uit mijn huidige comfort zone want ik hou mijn ogen vaak wat rustiger, alhoewel ik de laatste tijd wel wat meer durf. Ik ben nu weer helemaal verliefd aan het worden op meer donkere ooglooks!
(UD Moondust is echt een aanrader!)
Niniane schreef:
sureido schreef:Weet iemand of de palettes van revolution goed zijn? Heel veel keuze voor weinig geld! En ik zat ook al te kijken naar nyx, night of the town (heeel veel kleurtjes!) en naar urban decay (naked) en the balm.
Welke is fijn? Ik zoek een pallette die goed blijft zitten, mag wel wat kosten maar geen 100€ en waar heel veel keuze is. Ik vind blenden naar bruin heel mooi of naar blauw/groen! Maar er moet ook licht op zitten. Help!
sureido schreef:Even een foto hoe ik meestal mijn make-up doe
[ [url=m/SrSz28.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b3zuV3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qP7Kec.png]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Mijn Storybook Cosmetics wordt eind deze week eindelijk geshipt! En daarnaast vertrek ik morgen naar Spanje, dus wil even flink shoppen bij Kat von D en wat ik verder nog tegenkom![]()
_Friemel schreef:Eindelijk tijd om met mn huda en violet voss te spelen, was ff probeersel of dat roze/cranberry me zou staan, zaterdag final lookik pak voor mijn ooglid dan toch wel een donkere cranberry en zet het iets heftiger aan, was nu nog heel voorzichtig
de glitters van huda (die 2 grove) zijn niet te doen maar de rest is liefde? Blend als boter! Dito met violet voss
was irl wel veel intenser kreeg het niet echt op de foto.. tips zijn welkom
[ [url=m/cPyUvt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbRgh8.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xajRKN.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn neus is vanochtend gepiercd dus sorry voor t bloed, ga zo douchen
velvetblack schreef:Ik heb hier echt al lang niks meer gepost trouwens.. Terwijl ik iedere dag andere looks heb ivm werk, maar ik maak bijna nooit fotos er van
Niniane schreef:
MiickeytJe schreef:Als we dan toch allemaal bezig zijn, kan mijn grote, uhh, kleine vriend er ook wel bij.![]()
[ Afbeelding ]
linoleum schreef:Eindelijk het Kat von D Alchemist palette gescoordIn USA steeds overal uitverkocht, maar hier lagen nog zeker 4 palettes.
En nog foundation en mascara[ [url=m/GyP0qC.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Hahahahhahaha shiz
Dakotah zit altijd opzij, zo grappig, staan ze trouwens bekend om, ziet er zo grappig uit.
Resistance schreef:Waaauw! Echt heel mooi Jolien! Beetje een Bohemian achtige look, ik ben daar wel van.
Daarover gesproken: wat vinden jullie hiervan? Kennelijk een nieuwe "trend"... het wordt "feather brows" genoemd.
[ [url=m/QP62bz.jpg]Afbeelding[/url] ]