[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 08:41

Haha wat een grap van die wenkbrauwen. :')

Vandaag weer een look, dit keer in t roze omdat we dat allemaal zijn :D
Afbeelding

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 11:45

Mooie Look Joolien! Heeft iemand ervaring met de oogschaduw van John van G?

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:16

Wauw Jolien!! Dat roze staat je echt prachtig, heel fris en zomers! <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:26

Leuk Jolien!
Wat staat er op je shirt trouwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:12

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Heeft iemand een tip voor een mooie gloss of balm ? Ik wil graag een mooi rood tint maar echt dekkende lipstick vind ik in rood bij mijzelf niet mooi.
( bij anderen wel).

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:53

darkchrystal: beetje een flauwe manier om je eigen vraag te uppen. Als iemand antwoord wilt geven, dan doet diegene dat wel. Maar goed, ik zou kijken naar een chubby stick als ik jou was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:58

Ach ja, dat doen jullie nooit zeker.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:03

Nee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:08

Schei toch uit...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:37

Joolien schreef:
Haha wat een grap van die wenkbrauwen. :')

Vandaag weer een look, dit keer in t roze omdat we dat allemaal zijn :D
[ [url=m/BldIYy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wah, ik dacht even dat het een snapchat filter was met die bloemen haha. Leuke look! Staat je goed. Vind de bloemen 'haarband' ook wel leuk, maar net wat te groot :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:47

Vind beide looks mooi hoor jolien!
Die wenkbrauwen haha had ze voorbij zien komen idd :=
Ik heb niets met niet dekkende gloss en balms met kleur dus daarom niet gereageerd dc.

Lotd nog met nat haar
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:54

Anoniem schreef:
Schei toch uit...

:roll:

Ik geef aan dat een vraag uppen niet echt gewaardeerd wordt. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek wanneer ik zeg dat ik reageer op een vraag wanneer ik denk iets nuttigs toe te kunnen voegen. In dit geval heb ik gezegd dat je wellicht beter kunt kijken naar een chubby stick. Hiervan is Clinique een voorbeeld.

En vervolgens op deze manier reageren? Neem je eigen advies op.

Maak er verder geen woorden meer aan vuil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:54

Melati wat staat die lipstick je prachtig, het laat heel je gezicht zo mooi uitkomen!

Bienotje schreef:
Shizzel, hoe hou jij de kleuren oogschaduw toch altijd zo mooi helder en sprekend? Wauw!

Vierhonderd laagjes. :') |( Constant weer met dezelfde kleuren er overheen gaan want alles vervaagt snel als je gaat blenden...

DnT schreef:
Ik vind dat paarse je super staan Mies.
Roze ook, maar... roze... ik heb er gewoon niks mee...
_O-

Vandaag I'm shook <3
Ik gok dat ik niet meer hoef te zeggen wat er op mijn ogen zit... :')

[ [url=m/qsFAwZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vreemd genoeg, heb ik een gruwelijke hekel aan roze als kleur. _O- :')
Ik had I'm Shook op een of andere manier rozer verwacht maar vind dit ook zeker mooi!

Mondy schreef:
Shizz hottie <3 Gave looks beide ! Dat roze knalt er vanaf. Die blush is inderdaad geweldig mooi, heel zacht :))

Dat duurde wel even.. |( |( Dat hele palette met blush/highlight/bronzer is zo goed gepigmenteerd dat de eerste keer dat ik die bronzer en blush gebruikte, ik allemaal bruine en paarsrozige vlekken had op mijn gezicht. Heb vijf minuten als een gek met poeder staan poederen in de hoop dat het wat afzwakte. _O- _O- Zelfde gebeurde bij de ombré blush van NYX, die moet ik nog eens écht proberen, want toen ik hem probeerde onderschatte ik het pigment toch flink...

Die blauwige lipstick vind ik zó gaaf he. Ik ben zo benieuwd wat voor looks je daar nog meer mee gaat maken. En je look met Pallor is heel mooi, wauw! Je zet je wimpers ook steeds beter erop!

Tytonidae schreef:
Vinden jullie het ook zo leuk om als er iets leuks aan komt alvast te experimenteren met makeup voor die dag? :D

Ik ga vrijdag naar een concert van een band en ze spelen bijna de complete set alleen maar nummers van hun eerste album. Nu was ik in die tijd flink emo dus nu ben ik lekker aan het oefenen om een 'sophisticated' versie van mijn oude emo make-up look te maken. :Y) Dus wat meer kleur en wat minder zwart maar alsnog lekker donker! Heel erg uit mijn huidige comfort zone want ik hou mijn ogen vaak wat rustiger, alhoewel ik de laatste tijd wel wat meer durf. Ik ben nu weer helemaal verliefd aan het worden op meer donkere ooglooks! <3 (UD Moondust is echt een aanrader!)

Sowieso! De voorpret is het halve werk. *\o/* Ben natuurlijk wel benieuwd naar foto's van je look. :))

Niniane schreef:
[ Video ]

De laatste beauty hack. :')

:') _O-

sureido schreef:
Weet iemand of de palettes van revolution goed zijn? Heel veel keuze voor weinig geld! En ik zat ook al te kijken naar nyx, night of the town (heeel veel kleurtjes!) en naar urban decay (naked) en the balm.

Welke is fijn? Ik zoek een pallette die goed blijft zitten, mag wel wat kosten maar geen 100€ en waar heel veel keuze is. Ik vind blenden naar bruin heel mooi of naar blauw/groen! Maar er moet ook licht op zitten. Help!

Revolution is een prima merk, ik heb drie van hun eigen palettes (dus niet de Too Faced dupes of de Kat von D dupes etc) en het pigment is prima, houdt het de hele dag prima vol. :j Was voor mij een goedkopere manier om te kijken of ik wel bepaalde kleuren ging dragen. Degene die ik heb zijn Eyes Like Angels, Flawless en Mermaids Forever - palettes waar veel verschillende kleuren inzaten maar ook de 'basic' kleuren. The Balm en Urban Decay vind ik verder echt topmerken (UD meer dan The Balm), maar je betaalt er meer voor en dat merk je ook in de kwaliteit. Ook krijg je dan snel een palette wat minder snel aparte kleuren heeft, óf een palette waar alleen maar aparte kleuren in zit en dus geen tot weinig nudetinten.

sureido schreef:
Even een foto hoe ik meestal mijn make-up doe

[ [url=m/SrSz28.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/b3zuV3.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qP7Kec.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zou zelf aan de binnenkant van je oog het lijntje iets dunner maken, nu is het een soort punt aan het begin, en door iets dunner te maken sluit hij meer aan op je oog/wimperlijn. :) De eyeliner staat je verder wel echt super, je hebt een groot genoeg ooglid om het te kunnen rocken!

Trouwens helemaal vergeten te zeggen, maar Kel wat is het een schattige poes. <3 <3 Hoop dat je heel veel plezier van haar gaat hebben.

linoleum schreef:
Mijn Storybook Cosmetics wordt eind deze week eindelijk geshipt! En daarnaast vertrek ik morgen naar Spanje, dus wil even flink shoppen bij Kat von D en wat ik verder nog tegenkom :D :D

Ik zag op Facebook en Instagram dat ze begonnen waren met verzenden en moest meteen aan je denken! Ben zo benieuwd hoe 'ie is als je hem hebt! *\o/*

_Friemel schreef:
Eindelijk tijd om met mn huda en violet voss te spelen, was ff probeersel of dat roze/cranberry me zou staan, zaterdag final look :D ik pak voor mijn ooglid dan toch wel een donkere cranberry en zet het iets heftiger aan, was nu nog heel voorzichtig :D de glitters van huda (die 2 grove) zijn niet te doen maar de rest is liefde? Blend als boter! Dito met violet voss <3 was irl wel veel intenser kreeg het niet echt op de foto.. tips zijn welkom :j

[ [url=m/cPyUvt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cbRgh8.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xajRKN.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn neus is vanochtend gepiercd dus sorry voor t bloed, ga zo douchen :')

JA. JA. JAAAAAAAAAAAAA. Kel dit is prachtig, wat een kleuren. (Ik ga proberen niet deze palettes te kopen maar je maakt het niet makkelijk) Ik vind dit echt een prachtige look!!

velvetblack schreef:
Ik heb hier echt al lang niks meer gepost trouwens.. Terwijl ik iedere dag andere looks heb ivm werk, maar ik maak bijna nooit fotos er van

Ik mis jouw looks Elke, haal er altijd inspiratie uit!

Niniane schreef:
Lelijk :oo

[ Afbeelding ]

He's a model _O-

DAT KOPPIE <3

MiickeytJe schreef:
Als we dan toch allemaal bezig zijn, kan mijn grote, uhh, kleine vriend er ook wel bij. :D

[ Afbeelding ]

:oo :oo <3 <3 <3 <3 <3

Suus supermooie look!

linoleum schreef:
Eindelijk het Kat von D Alchemist palette gescoord <3 In USA steeds overal uitverkocht, maar hier lagen nog zeker 4 palettes.

En nog foundation en mascara :D [ [url=m/GyP0qC.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* Swatches, swatches, swatches!! *\o/* *\o/*
(hij is trouwens kleiner dan ik had verwacht)

Ilora, ziet eruit als een mooi palette, veel verschillende kleuren waar je alle kanten mee op kan.

_Friemel schreef:
Hahahahhahaha shiz :')
Dakotah zit altijd opzij, zo grappig, staan ze trouwens bekend om, ziet er zo grappig uit.

Het ziet er meteen zo vragend uit, wat enorm schattig. <3

Resistance schreef:
Waaauw! Echt heel mooi Jolien! Beetje een Bohemian achtige look, ik ben daar wel van. :j

Daarover gesproken: wat vinden jullie hiervan? Kennelijk een nieuwe "trend"... het wordt "feather brows" genoemd.

[ [url=m/QP62bz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gruwelijk.

Jolien je look voor Formule 1 is mooi rustig, en vind je haar echt leuk zo! Je roze look vind ik al helemaal gaaf, zeker met die flowercrown!! <3

Darkcrystal, ik heb niet zoveel glosses of balms dus daarom niet gereageerd. Wellicht een blotted lip proberen van Colourpop, die zijn subtiel naar het schijnt.

En Suus je laatste look <3 <3

Ik ga even m'n foto's uploaden op de laptop, dan kan ik mijn looks weer eens plaatsen (en mensen laten schrikken, as usual :')). Ik probeer telkens alles bij te houden maar ben te lui om iedere dag te posten en dan moet ik ineens zoveel pagina's bijlezen. :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:06

Ik heb op instagram mooi spul van jou koppie voorbij zien komen Shizz <<)
Ik ben vandaag vrij en ga een terrasje pakken, dus ik zal een foto proberen te maken!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:35

Heerlijke dag om vrij te hebben. Fijne dag Elke!

En idd, gave looks van Mies gezien :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:15

Mijn aankopen in Spanje:

Afbeelding

Uitgebreidere post met swatches komt nog!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:17

Mooie aankopen!
Goedzo elk ik mis je mooie koppie hier :)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:34

Nice!

Ik heb net ook eventjes 60,- uitgegeven aan make up.. oeps.. Kan niet wachten tot ik het binnen heb haha.

Afbeelding
Trustworthy

Afbeelding
w7 candyfloss, voornamelijk omdat ik het doosje zo leuk vond. :o

Afbeelding
Shade en blendingbrush van real techniques. Ik had nog niet een blendingbrush voor oogschaduw en gebruikte hier altijd een veel te grote kwast voor van blush. :P

Afbeelding
Zo'n leuk doosje, en leuke dingen over gehoord. <3

Afbeelding
LaSplash velvet matte liquid lipstick in de kleur Fantasy

https://static.webshopapp.com/shops/077 ... lender.jpg
En deze kreeg ik er als cadeau bij. :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:42

Hoop foto's gezien van de huisdiertjes van iedereen!

Mooie look met dat roze Joolien!

Jouw look Suus <3

Wauw mooie aankopen Linoleum!

Jij ook leuke aankopen Fair!

Even een lookje met Boudoir Eyes van Too Faced, vanavond uiteten :)
Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:49

Joolien wat staat dat roze vrolijk !!! Jammer dat het een beetje voor niks ws he :(:)

Suus wederom een hele mooie look :))

Lino en Fair weer heerlijke aankopen <3

En inderdaad meer looks graag dames !!

Darah erg mooi <3 Rete strak zeg _O_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:00

Ja was echt balen Mondy, maar het was evengoed een onvergetelijke ervaring :D

Lin, ik heb ook nog met het highlighter palette van KvD in mn handen gestaan, echt supergaaf!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:28

Mooi darah!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:50

Nou daar gaan we:

Afbeelding
Kat von D Alchemist palette, 4 highlighters in bijzondere kleuren. Goed gepigmenteerd, maar met een fluffy borstel ook wel subtiel aan te brengen. Swatches zijn één veeg.

Afbeelding
Becca x Jaclyn Hill Champagne Pop highlighter. Wat een pigment en wat een prachtige kleur! Kan de tweede keer bij Sephora deze echt niet laten liggen. Swatch is een veeg.

Afbeelding
Bovenste vier zijn Kat von D, onderste is Champagne Pop. Super veel pigment allemaal.

Afbeelding
Too Faced x Kat von D collab. Ik wilde de tattoo liner en zwichtte voor de rode oogschaduw. En toen was het al gedaan. Daarnaast dus nog een mascara en nog 11 kleuren oogschaduw. Koopje al zeg ik het zelf.

Afbeelding
Als eerste de Too Faced kant, echt een Too Faced palette. Redelijk naturel en makkelijk te dragen.

Afbeelding
Had hier op eerste gezicht weinig spannends van verwacht. Maar de twee middelste kleuren zijn echt prachtig! En de crème matte is heerlijk romig en gepigmenteerd.

Afbeelding
Dan de Kat von D kant. Alleen voor de rode deed ik het al. Wauw wauw wauw. De bruine metallic erboven is ook mooi. De witte is goed gepigmenteerd, maar wel beetje poederig en last van fall-out. De rest niet heel spannend, maar die grijs is wel ideaal om mat te hebben.

Afbeelding
Hier de swatches. De tweede kleur moest ik erg mijn best voor doen. De rest goed pigment.

En dan dus nog de Too Faced Better Than Sex mascara. Kat von D Tattoo Liner in Trooper. Kat von D foundation. En de Roller Lash mascara van Benefit. Maar daar geen aparte foto's en swatches van.

Zal binnenkort eens een look maken met in elk geval die rood!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:55

*kruipt uit stiekeme meeleeshoek waar ze al een hele tijd in zit*

Ohhhh Lino <3 ik had precies hetzelfde, ik zag die KvD oogschaduws en dacht 'meh', maar zo in die swatches die rode, grijze en bruine metallic. Waaaauw ik wil ze. Lekker makkelijk te krijgen hier gelukkig -not-.

Oke ik duik m'n meeleeshoek weer in, al moet ik echt weer eens mee gaan kletsen hier. Komt vast wel weer eens. :') Doei!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:59

Die rode :oo <3

*kruipt weer onder meeleessteen*