wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:16

Heel mooi gebaar SuzanneF, knap.
Ik ben veel te veel een emodoos voor zoiets. Sta altijd het hardste te janken of ik die mensen nou ken of niet.
Spicegirl, ik wil je nog bedanken dat je mij een stukje mee heb willen laten leven in jouw leven.

MoppieFilou

Berichten: 4961
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:23

Ik weet écht niet wat te zeggen.. Ik ben er helemaal stil van.. Het enige wat ik kan zeggen is, ontzettend veel sterkte! Ik denk aan je!! :(:)

Birdie60

Berichten: 8405
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:37

Het is net of ik jullie heel goed ken, als echte goede vrienden.
Meid wat zou ik je graag een dikke knuffel geven.
Je hebt een steen goede en lieve man.
Ik denk aan jullie!!! :(:)
Het leven is soms erg klote!! :(

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:47

Ik ga vanavond naar Danny Vera, en ik weet dat ik aan je ga denken....
“You don’t know what life brings, untill it’s gone”....

Mloez

Berichten: 1075
Geregistreerd: 03-04-06
Woonplaats: Havert, Duitsland

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:13

Hele dikke knuffel lieve Sil!

Bingelding

Berichten: 2935
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Oostzaan

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:16

Dikke knuffel voor jullie

Fijn dat Marcel thuis is nu.

soesie

Berichten: 759
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:18

Als ik een e-reader had, mocht je hem hebben. Ik zou het kosteloos naar je opsturen...
Als dat alles is, zodat jij nog je boeken kon lezen, had ik het met liefde gedaan!
Maar helaas, ik heb er geen, en heb er ook geen verstand van, wat een fijne is...
Ik wens jullie wel veel sterkte allemaal. En fijn dat Marcel veel bij je kan zijn dmv zorgverlof.

hagelslag
Berichten: 9269
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:22

Ik heb eventueel een smartbook, maar das geen e-reader

Ik weet niet of die te gebruiken is als e-reader

chinou

Berichten: 793
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:45

Heb haar mijn ereader aangeboden via PB en wil hem wel opsturen, geen probleem. Ze mag hem hebben en hoop dat ze er nog een tijd plezier van mag hebben.

Palmera

Berichten: 9497
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:50

chinou schreef:
Heb haar mijn ereader aangeboden via PB en wil hem wel opsturen, geen probleem. Ze mag hem hebben en hoop dat ze er nog een tijd plezier van mag hebben.

Super lief van je! :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58097
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:02

Heb je een smartphone TS?
Daar kan je vaak ook op lezen. Of een tablet. Het is niet ideaal maar wie weet helpt het.
Ik heb geen E reader (lees op mijn telefoon) anders zond ik hem ook zo op naar je :(:)

soesie

Berichten: 759
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:15

chinou schreef:
Heb haar mijn ereader aangeboden via PB en wil hem wel opsturen, geen probleem. Ze mag hem hebben en hoop dat ze er nog een tijd plezier van mag hebben.


Geweldig mens ben je!!!!

soesie

Berichten: 759
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:15

chinou schreef:
Heb haar mijn ereader aangeboden via PB en wil hem wel opsturen, geen probleem. Ze mag hem hebben en hoop dat ze er nog een tijd plezier van mag hebben.


Geweldig mens ben je!!!

soesie

Berichten: 759
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:16

Sorry, dubbelpost...

chinou

Berichten: 793
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:23

ik heb het hier alleen neergezet zodat mensen weten dat het geregeld is en niet moeite hoeven doen om nog iets te regelen.
Iedereen doet z’n best om het Spicegirl zo goed mogelijk bij te staan tenslotte.

soesie

Berichten: 759
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:29

Dat begrijp ik wel, maar ik vind het gewoon een mooi gebaar van je.
Moest ik echt even kwijt.

Rocamor

Berichten: 11037
Geregistreerd: 21-11-02

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:44

Spice ook ik weet niet wat te zeggen. Wat moet je vragen aan iemand die op relatief korte termijn zal komen te sterven? Wat vraag je aan iemand die voor zijn terminale geliefde zorgt? Ik weet het ook niet. Elke vraag lijkt dom.

Maar niets vragen is ook niet goed.

Ik zie het ook bij een kennis van me die (helaas) ongeveer gelijk oploopt met jou. Jouw topic open ik dagelijks met knikkende knietjes, net als de app van de kennis. Ik ga ze niet uit de weg hoor, maar elke vraag lijkt zo dom. Net als vragen aan de (volwassen) kinderen hoe het nu is. Alsof ik nog niet weet dat de situatie ronduit k*t is? Net als bij jou, Marcel en je (klein-)dochter en andere familie.

Waar ik heel veel respect voor heb is je humor. Maar ook het feit dat je ook gewoon duidelijk aangeeft dat het niet goed gaat. Ik hoop met recht dat we nog lang van je humor mogen genieten en dat je nog op acceptabele manier bij degenen die je liefhebt mag blijven.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:47

soms zegt stilte ook meer dan woorden..

Janneke2

Berichten: 23052
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:59

*kaarsen branden weer*
...ik zou wel een heel haardvuur voor je willen stoken, zodat jullie deze zware, moeilijke tijd binbinnen de heftige grenzen het goed met elkaar kunnen hebben!

Ik sluit me aan bij
Bootsiebob schreef:
ééntje om je lichaam kracht te geven tegen de pijn, ééntje dat je nog een tijdje bij je geliefde familie mag zijn, ééntje om dat koppie een beetje te helpen en om je je mooie humor te laten behouden tot het eind en ééntje voor alle mensen die met deze of andere ziekten te maken moeten hebben :(:)

quintusgl

Berichten: 4462
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:14

Vreselijk moeilijk dat je weet dat de laatste dagen van je leven er aan staan te komen. Ik wens je veel kracht toe en een mooie rustige overgang met al je geliefde mensen bij je.....
Dappere vrouw ben je.

mala26

Berichten: 5016
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:18

Dat lijkt me het k*tste he. Iedereen weet dat ie ooit dood gaat. Dat is het enige wat zeker is in het leven. Maar weten dat het weken is ipv jaren, je er zo bewust van zijn en er iedere keer mee geconfronteerd te worden... weten dat je idd dat ene boek niet meer zal uitlezen of weten wat er in de serie gebeurt. Het zijn dingen waar ik niet eens over na denk, je gaat er altijd vanuit dat je nog een morgen hebt. En wat doe je met de tijd die je nog wel hebt.

Ik had het je nog zo gegund om naar die vriendin van je te kunnen gaan, om meer mooie momenten met je man, dochter en kleindochter te hebben.
(Ik kan mij niet eens voorstellen hoe machteloos hun zich voelen) en zo vele andere dingen.
Wat natuurlijk ook waardeloos is is die pijn en het niet kunnen slapen.

Zijn er nog dingen die je wilt eten of wat dan ook waar ik iets in voor je kan betekenen?

In ieder geval weer een dikke knuffel van mijn kant. Ik denk aan je/jullie en hoop dat je nacht beter is dan de afgelopen nachten.

Jindai

Berichten: 1913
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:32

chinou schreef:
Heb haar mijn ereader aangeboden via PB en wil hem wel opsturen, geen probleem. Ze mag hem hebben en hoop dat ze er nog een tijd plezier van mag hebben.


Wat ontzettend lief van je! :)

Lieve Spice en Marcel, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil jullie wel laten weten dat ik aan jullie denk. Hier staat Henry weer aan voor jullie. :)

Hoop dat je de nacht weer goed doorkomt!

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:50

Pfff lieve Spice, wat is het toch nog schrikken om te lezen dat het zo snel bergafwaarts gaat ineens. En wat had ik het jou en Marcel toch gegund de laatste tijd rustig en pijnloos door te kunnen maken. Hoe dubbel dat dan ook mag zijn.
Ook ik weet niet wat te zeggen maar een ding weet ik wel, beter niet weten wat te zeggen en dat toch proberen, als dan maar niets zeggen. Dus ook hier wordt er veel aan jou en Marcel gedacht, meegeleefd ook.
Mocht je nog e-books willen hebben, stuur me dan een PB dan heb ik er wel een paar voor je te leen ;) Hoop van harte dat je nog wat reservetijd hebt zodat je nog wat uit kunt lezen.

En echt respect dat je hier nog post, er wordt zo meegeleefd, maar moet voor jou ook soms erg confronterend zijn om alles zo neer te typen. Heel veel kracht en betere dagen toegewenst, tof mens!

Edit: Nog maar een kaarsje hier te bekijken

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:12

Suzanne F. schreef:
Voor jou is het uiteraard het moeilijkste. Maar ook je naasten en vrienden hebben het moeilijk. Niet iedereen weet zich een houding te geven in zo'n geval.
Ga lekker je boeken lezen en Grey's Anatomy kijken, net zoveel als jij wilt. Ik hoop dat Marcel ook bij je is en dat jullie samen nog een fijne tijd hebben, hoe lang of kort dit ook is.

Edit: Ik heb me trouwens mede naar aanleiding van dit topic opgegeven als vrijwilliger in de terminale thuiszorg. Ik hoop dat ik dan een klein lichtje mag zijn in de laatste periode die iemand nog hier is.


Respect!! Ik doe het ook en ik moet zeggen dat het enorm dankbaar werk is. Ik ben dankbaar dat mensen in het eind van hun leven een vrijwilligster toelaten aan hun sterfbed! Zo'n persoonlijk en privé gebeuren!!!

Klinkt gek, maar het heeft mijn leven verrijkt!!

Marcel en Spice heel veel kracht en sterkte toegewenst!!

Iris1702

Berichten: 3130
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 23:18

Ik heb de eerste afleveringen van grey's al gezien zonder ondertiteling, is best goed te doen hoor.
Waren weer mooi!! Hopelijk komen ze er snel ondertiteld op voor je maar duurt met grey vaak wel lang.