Nee echt, biggest crap. Zonder of met, helemaal prima. Maar ga niet mensen in een hokje douwen.
Alice, wauw wat een knappe meid!! Dat donkere haar staat je zo nice en die kleur lipstick doet jou ook heel goed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kirsten4 schreef:Hoi leuke mensen!Ik kom zomaar even binnenvallen na al heel lang trouwe meelezer te zijn. Ik heb een vraag aan jullie; ik ben namelijk niet zo'n held met make-up, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet echt wat voor lipsticks nu mooi staan bij mezelf, etc.
Kunnen jullie ook zien of ik een warme/koele / gele/roze ondertoon heb? En of warme/koele kleuren mij beter staan?
Zal even een paar foto's toevoegen van vandaag, alleen een heel klein beetje BB cream op. Let niet op m'n huid, die is echt vreselijk aan het doen de laatste dagenLet sowieso maar niet op m'n hoofd
[ [url=m/NVqAVI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FOkIYA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vaak koop ik eens een goedkope lipstick van de action/big bazar/essence o.i.d. om gewoon eens kleuren uit te testen. Ik weet wel dat ik echt van die lichtroze kleuren zoals dit, niet mooi vind bij mezelf:
[ [url=m/9XRRaI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vind ik al stukken mooier:
[ [url=m/M1BzUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu ben ik benieuwd wat jullie denken qua kleuren & ook gewoon m'n huid, heb ik nou een gele of roze ondertoon?
Hebben jullie dan tips voor welke lipstick ik kan gaan? Het liefst ben ik op zoek naar een beetje een nude kleur, eentje die elke dag kan, maar andere suggesties mogen ookIk heb niet veel geld te besteden, dus budgetmerken zijn fijn, maar ook hoor ik graag suggesties van MAC o.i.d., want ik kan best eens een keer daar wat van kopen.
Zou het heel erg fijn vinden als jullie tips/suggesties hebben
Ikwashier schreef:11Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is
Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe
Fair schreef:Ik zag een paar pagina's terug dat iemand plaatste dat er 25% korting was op real techniques![]()
Dus ik heb net deze aangeschaft
[ Afbeelding ]
Liselot schreef:Fair schreef:Ik zag een paar pagina's terug dat iemand plaatste dat er 25% korting was op real techniques![]()
Dus ik heb net deze aangeschaft
[ Afbeelding ]
Die heb ik ook! De contour brush is echt superfijn!
Eline: moooooi!