Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tylando schreef:Ik ben echt een diesel met lopen..begin ik met 6 min 40 per km en eindig ik met 5min 45 na 5 km bijvoorbeeld.
Nog meer diesels hier?
Als ik te snel start heb ik een probleem onderweg.
)
Heb vorige week nieuwe schoenen gekocht, de Run2day hier houdt er mee op, dus ze hadden 25% korting op de schoenen en 50% op kleding. Heb een paar Hoka one one Clifton 3 gekocht. Ze lopen echt zalig! Ik vond mijn oude schoenen al fijn (Asics Gel Nimbus 17), maar dit is nog fijner! Had mijn oude schoenen meegenomen, zodat hij in de winkel het slijtpatroon kon bekijken. Het viel op dat de zool al best versleten was, terwijl ik er misschien 300 km op gelopen heb. Weliswaar allemaal asfalt kilometers en ik heb, denk ik, niet een lichte loopstijl, maar gaat dat echt zo snel? Wanneer kopen jullie nieuwe schoenen? IK dacht eigenlijk van: ik haal nu alvast een paar nieuwe, dan heb ik die alvast maar. Maar blijkbaar waren mijn oude schoenen haast wel aan vervanging toe.
Robijntjah schreef:Ik meld me ook eindelijk weer, van de week voor het eerst weer pijnvrij gelopen (2,5 km) dus maar weer eens kijken of ik op kan gaan bouwen voor eind april m'n obstacle run van 10 km! Al moet ik 'm kruipen, ik ga die finish over