[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:10

Supervixen schreef:
De draak vind ik zelf afschuwelijk, totaal niet mijn stijl en hij lijkt slecht gezet, maar misschien is de foto slecht genomen.
Gelukkig dat jij er blij mee bent. Vroeger wilde ik ook graag een draak, maar nooit gedaan.

Subtiel. :')
Niet alles wat je denkt hoef je ook te zeggen he?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:12

Ik wou net zeggen := Dat je hem niet mooi vindt, oke.. Het is ook niet helemaal mijn smaak.. Maar je hebt het wel tegen een ander mens..

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:24

Als ik geen kritiek wil, moet ik ook niks plaatsen. Ieder zo z'n smaak :j ben zelf erg fan van Tribal tatoeages en het is precies geworden zoals ik wou en het is voor mezelf natuurlijk. :D en mensen die toekijken als ik een korte broek aan heb :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:44

Ja sorry nu ik het teruglees komt het wat hard over, was niet de bedoeling.. ik moet het topic over 'ik ben een flapuit' maar even doorlezen..
Maar gelukkig voel je je niet al te gekwetst :P .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:57

Gelukkig heeft ze een dikke huid. Ik vind het ontwerp mooi maar ik houd van tribals. Je huid heeft wel erg gereageerd lijkt het? Plaats of Pb je ook een foto als ie genezen is?

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:07

Supervixen schreef:
Ja sorry nu ik het teruglees komt het wat hard over, was niet de bedoeling.. ik moet het topic over 'ik ben een flapuit' maar even doorlezen..
Maar gelukkig voel je je niet al te gekwetst :P .

Niet druk om maken, ben erger gewend :j hahaha, kan veel hebben! :')

Ayasha, mijn huid heeft het even moeilijk gehad. Zal morgen wel even in daglicht fotograferen en met spiegelreflex. Hij staat er al sinds november. Dus hij is genezen. Mijn mobiel geeft gewoon een rot kwaliteit jammer genoeg.

Zo kwam die eruit. Links toen die bezig was en rechts een dag later. Mijn been was volledig opgezwollen en kon een paar dagen niet meer normaal lopen :') Het verloopje in de tatoage is veel mooier geworden toen het eenmaal geheeld was. :j Schrok toen ik het de dag daarna zag. Maar na een week trok het goed weg.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:14

Verschrikkelijk al die vastgrijp en aanraakverhalen hè...
Hier iemand die met speeksel (ja echt) mn tattoo tussen mn schouderbladen "weg wilde poetsen".
Ik was te verbouwereerd om er iets van te zeggen... en toen ik na die paar sec wilde uitvallen was ie al weg.
Spuug toch ook niet in z'n gezicht om te kijken of dat wat mooier kan :n

Mooie sleeve zag ik voorbij komen. Iets teveel kleur naar mijn smaak maar wel heel veel te zien ! Wat gaat als laatste gebeuren ? Bij je pols en elleboog ?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:20

Mensen die me zomaar aanraken kan ik ook niet tegen. Maar stond vorige zomer in een lift samen met een hoogbejaarde dame die mijn sleeve ook stiekem stond te begluren :D
Uiteindelijk zei ze 'pardon mevrouw, ik ben misschien brutaal... Maar ik heb me toch altijd af gevraagd hoe dat aanvoelt, zo'n plaatje...'
Vond ik zo lief. Natuurlijk mocht ze er even aan voelen :j

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:23

Schrik toch dat mensen toch zo brutaal zijn om zomaar vast te pakken of iets. Moet wel zeggen dat ik kijk maar aanraken of iemand zijn of haar arm uit de kom te trekken ... :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:32

Mars; dat zou ik dan weer lief vinden idd. Gewoon beleeft vragen! Dat zou ik leuk vinden! En die zou ook gewoon mogen voelen. :D

Mondy; jeetje ik schrik er van! Met speeksel?!!! :oo kan me voorstellen dat je verbouwereerd was! Moest wel lachen om dat zinnetje over zijn gezicht :))

Nalondya; jeetje! Awtch! Ziet er ook pijnlijk uit!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 23:12

Ik heb echt nog nooit gehad dat iemand zomaar mijn arm beet pakt. Denk omdat tattoo's hier toch een stuk minder "bijzonder" en "zeldzaam" zijn dan in Nederland.

Alleen af en toe vrienden of collega's die mn bovenarm vast pakken om mijn tattoo beter te kunnen bekijken. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 23:22

Ik heb het ook nog nooit gehad... alleen mensen die heel erg kijken, maargoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 23:24

Ik heb het vooral met uitgaan echt wel gehad, in het dagelijks leven komt het minder voor. Maar moet zeggen dat ik het ook enorm vervelend vind als vrienden het doen, dat reken ik er ook bij. Reageer daar wel anders op natuurlijk, en ligt ook aan de situatie, maar toen ik net m'n tekstje had waren een paar vrienden iets te enthousiast met kijken. Of met m'n bovenarm.. M'n hele arm was toen beurs en echt mega pijnlijk, kon niet eens fatsoenlijk bewegen, gingen mensen aan mijn bovenarm zitten om te kunnen kijken.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 00:10

Gadverdamme Mondy, dat is helemaal smerig :r

Dat verhaal van Mars vind ik dan stiekem wel weer schattig en zoiets zou ik zelf ook niet erg vinden. En kleine kindjes is natuurljk een ander verhaal, daar heb ik ook geen problemen mee. Die kijken ook altijd naar mijn haar (is knal rood) en komen ook spontaan een stuk dichterbij om even goed te kijken haha.

De tribaal tattoo is niet mijn stijl maar ik moet zeggen dat ik de tweede foto er mooier tegenaan kijk als de eerste. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die er nu uit ziet :j

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 00:17

Ik heb het ook vaak tijdens het uitgaan, 'gelukkig' komt hij redelijk boven mijn topje of shirts uit dus als ze eraankomen is het al maar 1cm naar beneden getrokken mijn shirt :')
Beste bleef toen toch wel een jongen die op me afkwam 'hé, weet je dat je een cirkel op je rug hebt?' 'eh ja hoor dat weet ik _O- (circle of life in kleur staat op mijn rug/tussen schouderbladen)
Kan me er niet aan storen, meeste doen het uit interesse denk ik dan :D

Maar vastnemen en brutaal zijn is wel een ander verhaal..

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 07:18

Ik heb gelukkig nog niet gehad dat mensen zomaar mijn arm vastpakken, maar hij staat op de binnenkant van mijn arm en valt ook in eerste instantie niet zo op.

Ik heb gisteren Amanda van My Precious Ink gemaild voor een nieuwe tattoo :D Het idee is de tekst "Colours last a lifetime and fade to grey" met daaromheen/doorheen een watercolour die van kleur naar grijs overgaat. Het is een songtekst door mijn favoriete band en altijd als ik naar dat nummer luister krijg ik kippenvel.

Voor de nieuwsgierigen onder ons:

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 09:24

Mondy schreef:
Mooie sleeve zag ik voorbij komen. Iets teveel kleur naar mijn smaak maar wel heel veel te zien ! Wat gaat als laatste gebeuren ? Bij je pols en elleboog ?

Alles wat nog huidskleur is moet ingekleurd.
Pfff nu ik de foto's bekijk is het nog best veel. -O-
Afbeelding

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 09:39

Tribaldraak is niet mijn ding,maar vind hem voor een tribal wel mooi.
Ik hou wel van draken. ;)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:41

Vanmorgen kwam er op FB een foto voorbij van een
cover up van iemand zijn ex vrouw :D :') Zal eens kijken
of het mij lukt hem hier te plaatsen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:15

Ja die heb ik ook gezien! Hilarisch :')

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:17

Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:17

Ik zoeken op FB :x ..... had ik er al een screenshot van gemaakt :D

Briljant he _O- :')