Vandaag niet meer helaas, erg jammer. Maar voel me niet goed en weer erg veel pijn.
Wil t kleine hengstenkind natuurlijk wel zoveel mogelijk zien. dus morgen hopelijk wel en maandag sowieso. Wordt meteen zo vrolijk van de kleine man en ook van Zil, want wat is ze een lieve goede mama.
Heb van m'n vriend zo'n CANON gaaf cadeau gekregen!!!!
Catori
Geplaatst: 21-05-16 17:18
Ik lees al heel lang mee, maar heb nog nooit gereageerd. Maar wat een dapper en positief mens bij jij zeg! Petje af!
En wat gun ik je dat je lijf nu eindelijk eens een beetje mee gaat werken om het even een tikkie makkelijker te maken.
Je veulen is super, wat een ontzettend mooi mannetje en Zilvana vind ik zo'n zachtaardige merrie , tenminste, zoals ze op me overkomt op de foto's.
Gaaf cadeau van je vriend! Ga maar lekker veel foto's maken van je lieve paardjes .
Ohh dat snap ik wel, is een mooi ding en ook niet te zwaar das ook wel prettig! Handleiding lezen is inderdaad wel praktisch, maar vooral lekker veel proberen en ontdekken. In hoe verre ken/weet je wat over ISO/Sluitertijd/diafragma? Anders kan ik ook nog wel even wat handige online artikelen linken voor je
Beetje basis begrijp ik wel, maar nog niet bijzonder veel haha. Artikelen zijn zeker heel welkom!
Ja is inderdaad niet zo groot en zwaar, voor mij wel heel fijn! Nu nog een keertje sparen voor een 55-250 lens.
Gewoon proberen leer je t meeste van inderdaad! Net wat bloemetjes hier in huis op de foto gezet, helemaal zelf alle instellingen gedaan en ben er nu al super trots op. Vind ze goed gelukt (op schermpje van de camera dan), haha.
Wat ook fijn is met deze camera (en lens) is dat ie goed kan filmen!
He wat een tof cadeau!! ik had hem ook gelijk door
En uiteraard willen we je bloemetjes fotos ook zien
Maak je eigenlijk nog steeds gebruik van de e reader?
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-16 11:24
Gaaf he?! Ben er zo blij mee.
Zal vanavond eens de foto's van de bloemetjes op de computer zetten (kijken of ze daar ook nog eruit zien als gelukt ). Dadelijk richting Eindhoven, even echo van m'n ("goede") knie maken. Al ruime week behoorlijk last van en zit veel vocht in. Alleen kan ik me niet herinneren iets mee gedaan te hebben of zo. En als t dan droog is onder weg nog eens wat foto's maken. Zo leuk!
Jaaaa e-reader gebruik ik héél veel! Elke avond, gaat alle ziekenhuis bezoeken en opnamen mee, elke (trein)reis, eigenlijk dus gewoon overal mee naar toe! Zo super fijn ding! Nu zo'n 16 boeken uit gelezen en geloof ongeveer 220 uur gelezen.
Handleiding van de camera staat er nu ook op, ideaal.
Goed om te horen dat het een goed cadeau is geweest!!
Ik dacht toen nog... maar nu knapt ze vast snel op en dan heeft ze m njet meer nodig...
Quir
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 17:33
Hihi daar had je niet bang voor hoeven zijn, want al was ik wel wat opgeknapt had ik m waarschijnlijk toch nog veel gebruikt! Heb altijd veel gelezen.
Net even geoefend met camera op Livano, maar mijn god. Eerst te lange sluitertijd en dus iets bewogen, toen te kort en dus veel te donker... Stond ie redelijk, ging t zo hard regenen. Grmbl. En dan is zo'n spring in t veld ook nog niet eens makkelijk.
Maarrrr toch paar leuke plaatjes bij! Even snel alvast paar delen door foto van camera te maken. Sorry. Hihi, zal ze morgen op de computer zetten.
Jaa t is echt een enorm bundeltje met spieren! Zeker als ie zo aan t rond springen is.
Hij beweegt heel goed al! Super veel souplesse en lossigheid, veel ruimte en schakelt heel makkelijk al! Helaas heeft ie maar 10 minuutjes buiten gestaan toen ik er was en dan is t natuurlijk vooral rond springen. Daarna begon t zó hard te regenen...
Ennn ik moet nog goed oefenen met foto's maken, hahaha. De instellingen moet ik m'n weg nog in vinden en dan timing natuurlijk. Maargoed was pas de eerste keer echt foto's maken.
Zal morgen ochtend even de originele foto's erop zetten. Eens zien hoe ze er uit zien op de laptop. En m'n super gave bloemetje.
Hij is echt donker!!! en hoe wast je kind int echt zien?
Quir
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-16 10:32
Hij is zo mooi donker bruin! Vind t zonde dat ie wit wordt, haha. Denk wel dat hij een stuk sneller wit is dan Zilvana, hij heeft nu al een grijze neus. Maar een helemaal witte vind ik ook heel mooi. Knap hengstenkind.
Livano zit alleen in de fase, mensen zijn eng. Terwijl als je m eenmaal kriebelt hij t heerlijk vind. Ga dadelijk na de fysio weer even heen vanmiddag. Zil en ik zijn ook weer helemaal terug vriendjes, eerste dag mocht eigenlijk niemand echt bij haar baby komen. Ze liet t wel toe, maar daar was alles ook mee gezegd.
Verder gaat t eigenlijk niet zo goed. Pijn is zo enorm toegenomen en de druk in m'n hoofd ook. Daarnaast is t lek in m'n rug ook weer groter geworden, dus nog grotere verschillen in m'n hoofd en daar is ie echt niet blij mee... Baal er enorm van. Alweer heel wat nachten niet kunnen slapen van de pijn en ook de zenuwpijn is enorm toegenomen, met weer flinke stroomstoten/schokken in beide benen (kan amper iets op m'n benen verdragen, deken is eigenlijk al te veel). Uit tredende zenuw wortels/banen zitten ook klem, was goed op de MRI te zien.
Hoop dat ze me bij de fysio klein beetje heel laten, vorige keer al zoveel pijn van gehad... Hopelijk straks niet of in ieder geval wat minder.
Foto's van Liv komen vanavond als t lukt althans, kreeg ze niet op m'n laptop...
Hoop dat ik die laatste wat lichter krijg, want Zil staat daar ook zo leuk op. Alleen jammer dat Livano overkruist zit, maar ach op de foto was ie drie dagen oud. Haha. Nu nog wachten op mooi weer!
Dat halsje.
Ohhh nu moet ik geen foto's meer zo plaatsen, anders is t geen verrassing meer.
Wat vervelend te horen dat het weer niet goed gaat, maar wat ben jij ongelooflijk sterk! Vind het heel knap dat je ondanks alles nog zo weet te rationaliseren Mocht je behoefte hebben aan een mini photoshop-cursusje let me know!
Moet soms toch wel lachen om de banners, krijg ik er eentje van een loodgieter, last van lekkage???
Quir
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-16 10:59
Oh Photoshop. Maar ik heb helaas geen Photoshop meer, misschien dat ik t wel weer keer aanschaf.
Nu met photofiltre gedaan.
Mag dus nog hard oefenen. Eerste had ik eindelijk sluitertijd beetje door, tweede nog te lang helaas.
Haha, loodgieter. Die heb ik nodig! Kan hij t gat dichten.
Gisteren weer fysio gehad, was stuk beter te hebben dan vorige keer ondanks de lumbaalpunctie! Maar sinds de punctie helaas wel steeds meer zenuwpijn en nu ook weer echt stroom schokken in beide benen. Dus maar weer aan hogere dosis Amitriptyline, kijken of dat verlichting geeft. Hoofd heeft extreem veel moeite met druk wisselingen en ik dus helaas ook...
Maaarrr m'n witte monster is alweer hengstig!! Nog geen 6 dagen na de geboorte van Livano... Morgen wordt ze voor de eerste keer geinsemineerd, zo spannend!
Quir
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-16 04:16
Iets te toepasselijk weer...
Al een week nauwelijks geslapen door die eeuwige rot pijn. Alleen gisteren redelijk met een flinke cocktail aan pijnstillers en slaap middelen, toen ook gelijk tot half 3 geslapen... Alleen helaas wel heel beroerd wakker geworden.
Nu ook wel even een uurtje geslapen, maar die verdomde pijn. Kan geen deken of iets op m'n benen verdragen, zelfs t matras raken is zo enorm pijnlijk alsof ik op een spijkerbed lig die onder stroom staat. Druk in mijn hoofd bereikt hele, hele hoge pieken. En dan die rug nog, op m'n rug liggen doet zeer door de druk erop, op m'n buik liggen doet zeer door t te hol worden, op m'n zij doet onder tussen ook zo zeer op m'n heupen en schouders (de druk punten dus van t vele liggen zo).
Om moedeloos van te worden.
Nu vanmiddag lang weekendje in Zweden, als t dan nog niet beter gaat maandag de chirurgen maar weer eens bellen. Waardeloos is t. Ben er zó klaar mee.
Jeetje... Ja, kan me heel goed voorstellen dat je het ondertussen helemaal zat bent! Ik blijf hopen dat het gewoon eens de goede kant op mag gaan. Dikke virtuele knuffel!!!