Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Koffie helpt bij mij ook niet, want daar hoort voor mijn gevoel taart/bonbons/koek bijIk drink wel eindeloos veel cola light/crystal clear. Van een caloriebeperkend dieet leef je langer(wetenschappelijk onderzoek), dus stel je voor dat je WEL eerder dood gaat van aspartaam(nog niet wetenschappelijk bewezen), dan neem ik dat voor lief
Danique_G schreef:bakkabouter schreef:Hartaanval door je druk te maken over ultieme schattigheid?
It's so fluffy i'm gonna die!
Jezzi schreef:Het verbrandt geen vet, maar geeft je wel meer energie(caffeïne) en vermindert je eetlust. Neem het wel pas na je ontbijt, want anders kun je er misselijk/niet goed van worden, doordat het in een vrij lege maag terecht komt
_Lisanne schreef:Jezzi schreef:Het verbrandt geen vet, maar geeft je wel meer energie(caffeïne) en vermindert je eetlust. Neem het wel pas na je ontbijt, want anders kun je er misselijk/niet goed van worden, doordat het in een vrij lege maag terecht komt
Verminderde eetlust is altijd goed
Ik sport er wel gewoon bij hoor dus het is niet dat ik het alleen hiermee wil doen. Maar dacht misschien kan het een positieve bijdrage leveren
Koffie vind ik echt helemaal niet lekker dus dat drink ik nooit en energydrankjes probeer ik zoveel mogelijk achterwege te laten
gribaldi schreef:Nou niet alleen een hartaanval over schattigheid...
Thuis komen en heel je huis ligt overhoop, je fijne schoenen aangevreten...![]()
Hoe bedoel je verhoogde bloeddruk