Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maris89 schreef:Ik voel me altijd schuldig als ik niet kan of te moe ben, haha! Probeer echt 3x per week te gaan en 1x per week paard te rijden. Hoe doen jullie dat toch allemaal met een fulltime baan en een huishouden.
Vanavond mogen we weer knallen! Zal wel even pittig zijn met dit benauwde weer!
Renee1991 schreef:Ik heb echt even totáál geen motivatie om te gaan. Eten gaat waardeloos, ben waarschijnlijk geen gram afgevallen en heb ook nog eens m'n maandelijkse feestweek. Morgen moet ik op de weegschaal en daar zie ik wederom enorm tegenop. Het wíl gewoon niet, zo frustererend.. Zit gewoon echt waardeloos in m'n vel.
RusselNuwell schreef:Oh wauw MaritB, wat een prachtig figuur!
Renee, je kunt het, doorzetten! Het begint bij geloven dat je het kunt.
Ik heb een onwijs cheatweekend gehad, griepje achter de rug. Ondanks dat nog wel wezen paardrijden en wielrennen. Maandag de moed bijeengeschraapt en naar mijn studentenkamer gefietst vanaf thuisthuis! Zometeen maar eens terug fietsen. Gisteren was ik op Bevrijdingsfestival, ik liep rond als pers, dus heb een hele hoop kilometers gemaakt die dag! Zelfs zoveel dat mijn voet nu opgezwollen en pijnlijk is
Maris89 schreef:Macchiato, grappig. Het klopt wel idd!
Marit, wauw daar kan ik nog wel een puntje aan zuigen.
Renee, ik voel me ook vaak zo. Kop op en doorgaan!! Volgende x is het weer beter!
Vanochtend 76,2 kg. Het stomme is dat ik een half jaar geleden 75 kg woog. Nu ik aan het sporten ben werd het eerst steeds meer en nu langzaam aan weer 700 gr eraf. Vaag!
Volgende week dinsdag weer een nieuwe schema maken, dan mag ik ook gelijk wegen en meten. Ben benieuwd hoeveel de vet % er nu af is. Merk wel dat ik in die 6 weken een stuk sterker ben geworden.
Vanavond lekker bodypumpen!