Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 21:44

Hmm die heb ik niet :D
Ik ga morgen naar de MAC counter in Rotterdam, wil sowieso Prep&Prime pressed halen en wellicht Dainty als die me mooi staat. Dacht ook van MAC een powderbrush te kopen maar die is zo duur :\
Iemand een tip voor een goedkopere maar goede powderbrush én echte musthaves van MAC, maar de lipsticks vallen af want die draag ik niet :o

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 22:07

MAC kwasten zijn inderdaad heel duur, maar het is wel een echt goede investering, ik heb mijne nu een jaar of 4/5 en gebruik een deel ervan echt iedere dag! (ik heb 16 stuks)
Wil er nog 2 nieuwe bij kopen binnenkort!

Ga je naar de MAC counter in de Douglas of in de Bijenkorf in Rotterdam? Persoonlijk vind ik de service bij de Bijenkorf echt zoveel beter dan bij de Douglas!

De lipglass vind ik hele fijne lipgloss! Of draag je liever geen product op je lippen?
Oja en de oogschaduws zijn ook erg mooi!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 22:21

Ja ik heb de 217 waar ik heel blij mee ben!
Maar de powderbrush is meer dan €50! :wow:

Ik ga naar de Bijenkorf, komt me toch professioneler over :j

Ik houd wel van een glansje op m'n lippen, maar lipgloss plakt vaak zo en daar wordt ik gek van.

Twijfel om Satin Taupe te halen, maar lijkt me erg lijken op Busted van Naked2 en wil juist een donker bruine die niet zo glinstering is.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 22:38

Satin taupe is erg mooi! (die heb ik zelf ook!) ik kan alleen niet zeggen of ie op de oogschaduw van Naked2 lijkt die heb ik dan weer niet. (helaas haha!)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 23:38

Heeft iemand ervaring met het naturally yours palette van zoeva? :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 23:46

Satin taupe lijkt helemaal niet op Busted! :) Satin Taupe is veel meer grijzig/taupe terwijl Busted echt een donkerbruin is. Maar echt een supermooie kleur, Satin Taupe, echt iets voor elke dag. Hij is niet heel licht en neutraal maar ook niet heel donker, beetje een medium kleurtje.:D

Ik heb trouwens deze set besteld :D
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 00:01

Mooie set loose! Vooral de vormgeving echt mooi :) mooier dan de felle kleuren!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 00:22

Hahaha ja vooral daarvoor wou ik ze ook vooral hebben. :)) Maar ze zien er ook erg fijn uit! :)

Jullie nog veel schade aangericht met die black friday dingen?
Oja nog even voor saddledancer en Anthea, ik was benieuwd hoe hoog die kortingen dan wel niet zijn bij jullie (Anglo-Saksische landen :P )? Ik denk dat ze het in Nederland maar beter niet kunnen gaan doen, met al die zuinige mensen hier. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 00:49

Eight schreef:
Heeft iemand ervaring met het naturally yours palette van zoeva? :)

Ja die heb ik! Gebruik hem met liefde! Ontzettend fijn pallete en de kwaliteit vind ik zelfs beter dan die van mijn Naked2

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 04:31

Loose schreef:
Hahaha ja vooral daarvoor wou ik ze ook vooral hebben. :)) Maar ze zien er ook erg fijn uit! :)

Jullie nog veel schade aangericht met die black friday dingen?
Oja nog even voor saddledancer en Anthea, ik was benieuwd hoe hoog die kortingen dan wel niet zijn bij jullie (Anglo-Saksische landen :P )? Ik denk dat ze het in Nederland maar beter niet kunnen gaan doen, met al die zuinige mensen hier. :')

hier in England was alles zo'n. Beetje tussen de 30 en 70 % korting :j meeste rond de 50% :D echt heel heel heel erg slecht voor je portomonee alsnog ondat je geheid veel Te veel koopt hahaha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 05:43

Nohhh dat wil ik in Nederland ook _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 09:44

Vanmiddag Sinterklaas bij me oma, heb een bon van de Douglas gevraagd :Y)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:01

Mooie set Loose, waar heb je 'm besteld??

Ik heb afgelopen week m'n schoonmoeder voor d'r verjaardag een pakketje gemaakt met een Sleek au Naturelle palette, een oogschaduwbasis van Zoeva en een startset oogschaduwkwasten van Real Techniques.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:42

Wel jammer dat Mac ook niet meedoet aan black friday net als kat von D.. Verder heb ik niet gekeken want was sterves druk bij sephora maar ik zag behalve van die speciale setjes geen acties..

Amerika was weer geweldig en mis t nu al :(

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:47

Wanneer ben je teruggekomen suus?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:54

Gister.. Even foutje van mams met de terugvlieg dag.. Maar is gelukkig allemaal goedgekomen :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:32

_Nelleke_ schreef:
Mooie set Loose, waar heb je 'm besteld??

Ik heb afgelopen week m'n schoonmoeder voor d'r verjaardag een pakketje gemaakt met een Sleek au Naturelle palette, een oogschaduwbasis van Zoeva en een startset oogschaduwkwasten van Real Techniques.

iHerb. :) En wat een leuk cadeautje, echt leuk om zoiets te krijgen! :D

Saddledancer, zo dat zijn wel flinke kortingen. :))

Suus, stashfoto's? :D :D

Weet iemand nog fijne cleansers? Die van mij zijn bijna op. Heb altijd een hele milde voor 's ochtends en voor 's avonds eentje waarmee je ook make-up eraf kan halen. Dus iemand nog tips voor deze twee soorten cleanser? :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:38

Ben net wakker loose, moet ff acclamatiseren en in Nederlandse ritme komen. Eerst foto's uitzoeken en dan staat m'n stash fotograferen op t programma :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:13

Emma Hardie cleanser :D
Heb hem gisteren voor het eerst gebruikt, wat een fijn spul zeg! Die is voor ochtend en avond geschikt en makeup remover en als masker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:21

Ik gebruik er gewoon eentje van Nivea, de 'face off', oid haha. Werkt erg fijn op mijn vettige huid in combinatie met een reinigingsborstel.

Ik begin trouwens te merken dat mijn huid echt weer droger begint te worden met het weer zo, weet niet zo goed of ik er nou wel zo blij mee moet zijn :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:49

IK ben al 3 dagen bezig om een bestelling te doen bij FeelUnique := Wil niets, toch maar wel. Steeds wat anders, enz :') Erg!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:26

Die vind ik wel erg duur Djilna. := Maar ik lees er echt alleen maar goede dingen over, misschien een keer als ik iets meer geld heb. :D
Ik heb dat trouwens ook, zit al sinds die actie op FeelUnique te kijken maar nog steeds niks gekocht. Wat heb jij op het oog?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:34

EH is inderdaad duur, daarom heb ik er ook even over getwijfeld. Maar na alle goede recensies toch een poging gewaagd.

Hahaha erg!
Ik heb nu 2 Tanya Burr lipglosses in het mandje. Van de nieuwe collectie. Berry Picking en Aphrodite
De Tanya Burr trio nagellak met Bright & Early, Penguin Chic en Be Bright en Be happy Be you
En de Colab dry shampoo in London
Had er eerst ook nog een Lancome Hypnose Star setje in, maar moet eerst maar wat mascara's opmaken, al gaat dat al aardig goed :D

Wilde eigenlijk de Naked1, maar die was vrijdagavond al uitverkocht :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:37

Lipglosses heb ik helemaal niet nodig trouwens O:)
Maar heb er vd week 3 weggegooid die ik te oud vind dus dan mag ik best 2 nieuwe, toch? :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:53

Ja, je moet je voorraden toch een beetje op pijl houden. :D :D
Een droogshampoo van CoLab wil ik ook sowieso, ik lees haar blog dus ben ook wel benieuwd naar die droogshampoo. En echt supergoedkoop. :D