Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:35

Ook ik had besloten géén Rituals kalender te bestellen... hij komt morgen :+

Wel de minder luxe versie, want had door dat gedoe van laatst een 10 euro Bijenkorf bon en heb via Wissel bonnen gekocht voor de Bijenkorf met 8% korting erop, dus heb uiteindelijk 46 euro betaald voor de 60 euro versie. Die ga ik er wel aan plezier aan beleven en wat ik niet wil/gebruik gaat dan wel op Marktplaats. :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:14

Das ook lekker! En spannend, kan je je echt inhouden niet alles al open te maken? :=

Ik heb de bodymist toch zo besteld. Geen zin meer om te wachten tot er een ‘gratis’ pakket komt waar het in zit..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:19

Ik heb uiteindelijk toch gespiekt. Ja dat vind ik zelf echt heel zonde, maar had uiteindelijk besloten van ik doe het niet, nou dan kan ik net zo goed kijken. En toen zag ik zulke leuke dingen dat ik hem toch wilde :') Zucht, nee hoor, ben niet wispelturig. Dus echt spannend is het niet meer, maar ja ik wil hem echt dichtlaten en vanaf 1 december open maken zoals het bedoeld is :D Dat is ook wel mijn lol en hopelijk ben ik tegen die tijd weer vergeten wat erin zit :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:34

Je hebt iig gezien dat er zeker wat leuks tussen zit. En vermoed maar zo dat je niet gaat onthouden wat er in alle 24 vakjes zit..

Heb vandaag de tube scrub crème gebruikt, die vond ik veel fijner dan een potje? Leek ook wel anders, letterlijk fijner dus..

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:23

Dat is wss de showerscrub, die is idd niet zo grof als die in een pot!

Ik heb die van de karma en happy budha :D

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:46

Heeft er iemand van jullie nog iets staan van Rituals of Anahata (liefst de bodycrème of de mist), dat je wil verkopen?
Ik heb net de pot leeggemaakt en vind het zo zonde dat het overal uitverkocht is. Ik sta ervan te kijken hoe LANG ik erover deed om het laatste kleine beetje op te maken, het begin van de pot ging véél sneller. Wist niet van mezelf dat ik ook zuinig kon zijn met Rituals :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:56

Novastar schreef:
Heeft er iemand van jullie nog iets staan van Rituals of Anahata (liefst de bodycrème of de mist), dat je wil verkopen?
Ik heb net de pot leeggemaakt en vind het zo zonde dat het overal uitverkocht is. Ik sta ervan te kijken hoe LANG ik erover deed om het laatste kleine beetje op te maken, het begin van de pot ging véél sneller. Wist niet van mezelf dat ik ook zuinig kon zijn met Rituals :))

Staat die niet gewoon bij Rituals in de speciale omgeving? Wacht ik kijk even voor je.

Edit: https://www.rituals.com/nl-nl/outlet Wel even inloggen anders kan je deze afdeling niet zien. Ze hebben zo te zien de bodycreme, foam en kaars nog van anahata.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:19

Djeradalover schreef:
Dat is wss de showerscrub, die is idd niet zo grof als die in een pot!

Ik heb die van de karma en happy budha :D

Pakte er even de potjes/tube bij: tube is Rice scrub en potje body scrub. Zit dus idd verschil in.

Karma heb ik niks van, Dao de licht en donkere zag ik net.

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:33

Haha, eerst tikte ik onderstaand berichtje in:

"Aaah Alwiene, ik heb juist mijn winkelmandje gevuld en toen ik de bestelling wilde afronden en mijn adres moest ingeven, kreeg ik de boodschap dat mijn winkelmandje zou worden leeggemaakt als ik van land wilde veranderen. Wij wonen in België en ik dacht niet dat wij die outlet hebben op de site.
Jammer..."

Maar dan ben ik op de site gaan kijken en we hebben wel een outlet! Het is ondertussen besteld en wordt morgen al geleverd... door PostNL *\o/*

Dank je wel voor de tip!!! Wat ben ik blij :j

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 22:45

Oeh, ik heb ook nog even een anahata body cream en foam besteld. <3 dank voor de tip!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 00:27

Novastar schreef:

Marktpkaats heel veel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:42

Mijn mini collectie. <3

Afbeelding

Yalda gisteren van mijn vriend gekregen. Hij ruikt heerlijk!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:47

Allemaal lekkere spulletjes in jouw collectie! De Yalda is echt heerlijk he, krijg zo veel complimenten echt bizar :) !
Ik zag bij de sales artikelen nog Rituals of Light scrub, twijfel heel erg om die nog aan te schaffen, die geur was zo lekker

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:50

Ik had gister mn mandje ook weer vol en toen dacht ik; neeeeee je hebt al genoeg en ben ik zo sterk geweest om de website weg te klikken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:57

Ik moet me momenteel heel erg inhouden om de holi te bestellen. Het ergste is nog dat ik niet eens weet hoe hij ruikt, ik wil het gewoon omdat het er leuk uit ziet. :')

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 10:08

Die is lekker en goedkoper dan de reguliere lijnen :D

Help ik je zo een beetje :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 10:31

Sakura789 schreef:

Haha wat erg dit. Moet echt bijna mijn handen vasthouden om mezelf tegen te houden. :')

Merkte idd ook al op dat het goedkoper was. Maar dan zijn het zeker allemaal mini's, dat is dan weer jammer. |(

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:10

Sakura789 schreef:

*komt even gauw binnen vallen*
Ik vind dat de Holi je huid zo erg uitdroogt, dan heb ik het over de foam met een roosje. Voel me zo stroef na het douchen :Y)

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:34

De normale foam niet!

Nou mini, iets kleiner, maar de bus is net zo groot als de anderen!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:51

Voor degene die toevallig binnenkort met de KLM vliegt, zie hier :D:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:14

Sakura789 schreef:
De normale foam niet!

Nou mini, iets kleiner, maar de bus is net zo groot als de anderen!

Echt? En de scrub dan? Die is 10 euro goedkoper dus die zal wel een stuk kleiner zijn toch

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:30

Scrub van de Holi is kleiner inderdaad!!

Ik moet mascara bestellen, dus denk dat ik de ROL scrub bij bestel... geen idee wat anders, vrees dat ie anders met de sale eruit is?

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 14:17

Hier geen scrub, foam is geloof ik maar 50ml minder dan de normale fles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 14:22

En de geur van holi is ook lekker? Kan iemand een beschrijving geven?

Dit topic is niet goed voor mijn portemonnee. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 19:58

njcgregoor schreef:
En de geur van holi is ook lekker? Kan iemand een beschrijving geven?

Dit topic is niet goed voor mijn portemonnee. :')

Ik vind hem erg lekker maar wel heel zoet. Op mijn werk draag ik hem niet, dan vind ik hem te overheersend.
De foam vind ik ook wel droog, zeker vergeleken met de gewone 'grote mensen' douchefoam van Rituals maar met de bodycreme erbij stoor ik me daar niet aan. Ik heb wel het idee dat het minder geconcentreerd is dan de gewone producten waardoor ik er meer van nodig heb.

Vanmiddag heb ik de Yalda lijn geroken maar hij doet me niets. De foam en bodycreme rook je nauwelijks op mijn huid, pas toen de winkelmedewerkster de bijbehorende parfum eroverheen spoot, rook ik wat. Hij doet me erg denken aan Anahata en aangezien ik daar nog 3 potten creme en flessen foam van heb staan hoef ik hem niet per sé te hebben.
Vervolgens raakte ik met de medewerkster aan de praat over alle LE's die door de jaren heen langs zijn gekomen en welke we allemaal wel en niet lekker vonden. Op een gegeven moment riep ze via haar oortje een collega op om wat te regelen omdat ze zei -en ik herhaal haar letterlijk-: "Dat moet iemand anders even doen want ik ben met een klant bezig". Maar we stonden gewoon heerlijk te kletsen over de verschillende geuren. We hebben nog even bij de diffuser gestaan en het idee dat je hem via een app op je telefoon kunt bedienen klinkt heel leuk maar niet €100,- leuk. En dan moet er ook nog een cartridge van een paar tientjes bij. De starterset is iets voordeliger maar op een gegeven moment zul je toch telkens een nieuwe cartridge moeten kopen. Neuh, ik houd het wel bij de geurstokjes.
Ohja, en omdat ik dinsdag jarig ben, kreeg ik een mailtje dat ik bij mijn volgende aankoop een klein flesje Fleurs de L'Himalayah zou krijgen. En aangezien mijn autoparfum op was 'moest' ik die natuurlijk kopen. Jammer dat de Hammam er niet meer is maar in plaats daarvan ben ik heel blij met de Happy Buddha.