Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 09:27

Aaaah spierpijn! Niet eens gewichtjes gebruikt, maar mijn armen zijn stuk.... en dan nog 29 dagen te gaan.... vanmiddag 2e keer, maar kijk er niet tegen aan. Al zal het opdrukken wel eem uitdaging worden...

Knap werk zo vroeg Eline! Dat gaat mij niet lukken met een bijna 3 jarige. Die ligt dan de helft van de oefeningen over me heen... hahaha behalve dat ben ik ook niet echt een ochtend mens.... :z

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 09:52

Ooh in de ochtend voor werk, dat deed ik ook altijd. Heerlijk <3

En je komt er wel WBC. Ik kan nog steeds niet opdrukken (zal wel een verkeerde techniek gebruiken) en vind raisers en flyers nog steeds zwaar en doe dat met 1 en 2 kilootjes terwijl ik de rest met 5 kilo doe ;-)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:00

Eline, bikkel!

Komt helemaal goed WBC! We zijn allemaal daar gestart. Je zal net versteld staan van je vooruitgang als je jezelf tot het uiterste drijft *\o/*

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:53

Vanochtend beetje spierpijn na Dag 1 level 3, maar dat vind ik wel lekker! :D

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:39

Zo ik zal me zo omkleden en dag 2 beleven. Ik moet zeggen dat ik er wel tegenaan zie.... Pfff niet gedacht dat ik zo veel spierpijn zou hebben. Daarna even lekker heet douchen!!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:27

WBC: de spierpijn wordt vanzelf minder! Zet 'm op.

Bhriseis: Ik ben ook wel heel veel in beweging, maar toch mogen die billen en bovenbenen wel een stuk strakker dan dat ze nu zijn. En met gewoon hardlopen kom ik er dan toch niet. Vooral niet als ik wat gespierdere billen wil hebben.

In de ochtend sporten kan ik prima in de zomer, lekker met opkomende zon een workout doen of hardlopen, maar nu in de winter. Man, wat is het lastig om dan uit mijn bed te komen!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:01

Ai nou dat hoop ik ook.... pfff pittig hoor. Dat ik de cardio nog niet helemaal bij kan houden heb ik geen moeite mee. Vanuit het hardlopen weet ik nog dat dat wel goed komt. Maar de spierpijn is killing.....

Maar ik ga door!

Zomer.... ja dan ben ook altijd wat sneller fit.... winter is ook niet mijn ding.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:10

Au au au hoe lang duurde de spierpijn bij jullie?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:43

Valt mee, bij het wakker worden en opstaan even, maar het is zo weg. Doe ook aan yoga, dat scheelt denk ik wel!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:59

WBC: KB!!! Ik heb echt een kontlift gekregen van KB&T :)
5 x per week, en 2 dagen rust. Elk level herhaal je tien keer. Het is een ontzettend leuke workout!

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:05

Ik ben het eens met Bhriseis, ik ben nu halverwege level 3 van KB en mijn kont is ook gelift + mijn benen zijn een heel stuk strakker en mooier gevormd. Echt een aanrader!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:17

Dag 1 van level een gedaan, eindelijk :D

Ik merk dat de armoefeningen een stuk lastiger zijn dan benen of cardio, toch iets met paardrijden en 10km per dag fietsen :=

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:20

Loveslimpie: dat heb ik ook! Level 2 vond ik helemaal hard voor mijn armen.

Vandaag level 2 afgerond! :D Zo meteen even m'n maten opmeten om het resultaat te zien :D

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:21

bedankt voor de waarschuwing Samir!

owjaa die maten moet ik ook opmeten, ben wel benieuwd straks :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:33

Ja dat heb ik ook, armen zijn het lastigst! In de Shred zitten alleen weinig triceps oefeningen volgens mij, meer biceps. Of lijkt dat maar zo? Triceps zijn belangrijk, we willen geen kipfilets!! :r :D Alhoewel, push-ups is voor beiden wel denk ik?

Had vandaag na t werk zoooooo geen zin. Moest mezelf echt een schop geven. Maar dan doe je het, en daarna voel je je zo lekker hè?

Ah KB&T is een aanrader dus, leuk!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:56

Met pushups train je ook je buikspieren ~~}> Je krijgt er hele mooie, ronde schouders van. En ze gaan echt op een keer gewoon beter! Wacht maar tot in level 3, je zal versteld staan van je eigen vooruitgang.

Gaaf he Laura! Na BR in november ben ik even gestopt met Jillian, maar ik denk dat ik na Kerstmis weer met KB begin :) Het is een harde, maar een erg vrolijke workout.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:58

Wat is KB :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:01

Killer Buns & Thighs

3 workouts van ongeveer 40 minuten. Persoonlijk vind ik het de zwaarste workout van Jillian, maar je brandt er mooi veel vetjes mee weg, omdat je grote spiergroepen traint. Maar Jillian is echt gewoon heel gezellig en leuk tijdens de workouts :)

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:05

Ah ok! Eerst de 30 shred maar afronden en daarna misschien de ripped. Voor de zomer kunnen we billen er ook nog wel achteraan plakken!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:39

Level 3 van Ripped is inderdaad een erg mooie voorbereiding op het pittige KB. Dan merk je ook meteen of je been-oefeningen leuk vindt om te doen, en is je conditie weer een stuk beter :) You go girl!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:06

Goedemorgen! Nou valt me mee. Gaat beter dan gisteravond! Straks werken en dus vanavond workout doen.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:10

Zal steeds makkelijker worden hoor!

Welke vinden jullie aan te raden? 6 pack of Killer Abs? :)

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:11

Ha, ik lees goede dingen over KB. Toch maar proberen die wat fanatieker te gaan doen. En anders er maar wat langer voor uit trekken om aan mooie billen en benen te komen.

Samir, ik vond 6 pack goed te doen en ook best leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:16

KB zo intensief en nuttig? Ik vond het een rot work out en had aan het einde echt niet het gevoel iets gedaan te hebben. :+

Had een polsbandage gehaald speciaal voor het sporten aangezien ik zo veel last van mijn pols krijg. Maak ik thuis de verpakking open, zit er een enorm dikke plastic ding op. Zo eentje waar mee je bijvoorbeeld ook dekensingels op maat maakt. Maar het gevolg is wel dat ik mijn pols onmogelijk kan bewegen door dat ding. Als ik heb lager doe om wel te kunnen bewegen zit hij leuk om mijn onderarm en geeft geen steun aan mijn pols. Heb een half uur in de winkel gestaan, de duurste speciaal voor sporten gekozen en op de verpakking staat echt dat hele plastic ding niet. Had gehoopt dat ik eindelijk weer kon planken enzo. ;(
Morgen maar even terug en hopen dat ze hem terug willen nemen ondanks dat de verpakking open is.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:47

Ben je mooi klaar mee Judith! Schiet zo ook niet op... Hoop dat ze hem terug willen nemen!

Ik vertrek over 16 dagen naar Oostenrijk, dus ik wissel tot die tijd level 1, 2 en 3 wel gewoon af :) Net level 1 gedaan maar dan wel overal de moeilijke oefeningen en met zwaardere gewichten, heb toch nog flink gezweet haha