Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:10

Jhaaaa bye bye level 1! :evaw:

Here i come level 2 }>
Heb er zin in! Ik zie al zo veel resultaat! Ik zal eens een fotootje in elkaar knutselen vanavond.

CCCCC

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:13

Ik ga zo dag 22 doen!

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:24

Heb net voor het allereerst "geshred" en sommige dingen waarvan ik dacht dat het makkie zou wezen vond ik moeilijk en dingen die moeilijk leken vielen mee. :j Nu even bijkomen want sjees mijn conditie is echt niet zo goed. -O-

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:28

Meld zich..

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:30

Zo even alle klaar leggen en beginnen aan dag 6 level 1

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:33

Ik heb helemaal geen zin! maar zo toch maar hardlopen en dan dag 5..!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:34

Hebben jullie trouwens ook ineens onwijs brede armen gekregen? Heb echt ineens onwijze spierballen, dus denk dat ik het maar even zonder gewichten ga doen...

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:40

Rapons, ik ben nu al gewoon een paar keer op tumblr jou lichaamsfoto tegengekomen! Looking gooood :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:43

MightyJoe schreef:
Rapons, ik ben nu al gewoon een paar keer op tumblr jou lichaamsfoto tegengekomen! Looking gooood :D

Haha ik kom hem ook vaak tegen met teksten er op.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:50

Zo dag 6 zit er weer op :D Eerst gegeten maar bewust niet teveel anders zit het in de weg. Vind het prettiger om het voor het eten te doen, maar dat ging vanavond niet lukken :7
Ik blijf nog wel beetje last houden van mijn bovenbenen en dan met name de voorkant. Meer mensen hier last van?
Ik heb nu gewichtjes van 1,5 kilo en dat vind ik persoonlijk voor nu ook wel genoeg.

Straks even de stad in om te borrelen met een vriendin, wel verdiend dacht ik zo hihi :j

Elise heb ik geen last van, heb sowieso in verhouding al brede (gespierde) bovenarmen, dus meer hoeft van mij niet :') Wij zijn even ver zie ik net!
Mighty Joe actief hoor om eerst nog te gaan hardlopen _/-\o_
Jolien leuk, gefeliciteerd!!
Iske ook al net zo ver... Ik doe ongeveer 10 push ups op zijn nathalie's en daarna ga ik over op de mietjes versie, dan hou ik het echt niet meer vol :P
Marion topper :D :D Weer lekker frisse start en overnieuw beginnen en gaat het heel makkelijk dan na een paar x misschien over na level 2!
Gaan we volgende week woensdag eerst samen shredden en dan borrelen hihi :+ :+ :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:55

Annash schreef:
Ok, daar komt 'ie!
Ik heb een (net) driejarige palomino NRPS-ponyhengst, die ik dit jaar voor de hengstenkeuring heb gedaan. 5 januari werd hij aangewezen, onder voorbehoud van verschillende onderzoeken. Ik heb net te horen gekregen dat hij rontgenologisch is goedgekeurd (sperma ook, dat wist ik vrijdag al) dus... *stuiterdestuiter* ga ik zaterdag naar de NRPS hengstenshowdag voor de presentatie van de nieuwe jaargang & huldiging!

Ik geloof het nog niet helemaal, mijn allereerste eigen beestje wordt straks goedgekeurd... :o

Super! Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:56

Ik eet 's ochtends meestal yoghurt, 's middags ei met groenten en soms een sneetje brood erbij en 's avonds gewoon wat ze hier thuis eten(meestal aardappels/vlees/groenten). En dan tussendoor fruit :j

Shanna, gefeliciteerd!

Ik baal echt ontzettend -O-. Waar ik bang voor was... Het is inderdaad te zwaar voor m'n gewrichten(bindweefselafwijking) en ik heb van alles overbelast. Mag van mijn fysio in ieder geval tot maandag niks doen en vanaf dan mag ik eventueel wel wat doen maar alleen op dagen dat ik geen fysiotherapie heb en niet paardrijd of zwem.

Ik had maandagavond heel veel last en toen heb ik overgeslagen. Dinsdagavond ging het ook niet helemaal zoals ik gehoopt had maar op zich wel oke. Gisteren ging het gewoon voor geen meter van de pijn en vandaag bij de fysio geweest. Dus einde shredden voor mij helaas.

Blijf wel in dit topic hangen, ik ga op de dagen dat het kan wel dingen van Jillian doen :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:56

Elise95 schreef:
Hebben jullie trouwens ook ineens onwijs brede armen gekregen? Heb echt ineens onwijze spierballen, dus denk dat ik het maar even zonder gewichten ga doen...

Zeker wel meer spier, maar minder kipfiletjes!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:01

ojeetje balen zeg Olina -O- maarja te zwaar is te zwaar natuurlijk. Je moet ook niet jezelf om zeep shredden.

Ik ga zo lekker pannenkoeken maken :9 Wel met boekweitmeel en extra vezels anders gaan mn darmen stuiteren vanavond :+ En dan op de ene pannenkoek chinese roerbakgroenten met ketjap enzo. En op de andere banaan als toetje :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:04

CCCCC schreef:
Elise95 schreef:

Haha wat?????

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:05

LS_fotos schreef:
Meld zich..

*\o/*

Je bent al de 3e. Ga je vandaag beginnen?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:10

Hooooooooooi nieuwkomers!
Lekker van start!!

@cccccc jij bent alweer bijna klaar joh!!!
Cool! Wat ga je hierna doen?

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:14

CCCCC schreef:
Elise95 schreef:

Absoluut :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:18

Geen idee wat het met mijn lijf en lijn doet ( behalve dan de overbelasting _O- )
Maar ik voel mij er super bij, ik ga tegen het eind wel weer een x meten

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:24

Bij mijn armen merk ik eigenlijk het minste verschil, daar heb ik ook amper spierpijn in gehad terwijl ik het toch al vanaf het begin met 2 kilo gewichtjes doe.

Balen Dees, maar het is voor jou inderdaad extra belangrijk om niets te overbelasten. Vind het al knap dat je al zo ver gekomen bent :))

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:25

Ik snap dat je baalt Olina... Het is zo frustrerend als je wil, maar je lijf het niet aan kan...
:(:) sterkte

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:37

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:41

Luck!!

Ik heb net dag 5 gedaan, kracht gaat goed, maar cardio hou ik nog steeds niet helemaal vol :( Nu lekker kopje kerrie soep met een broodje :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:43

Nou ik meld me ook ik dit topic maar weer.

Ben nu 3 dagen bezig, maar allejezus, ik loop helemaal mank van de spierpijn :')
Maar ik vind de work out wel goed te doen! Het is zo voorbij en je kunt het zo zwaar maken als jezelf wil!

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:44

Ik wil me ook melden :)) Net voor het eerst level 1 gedaan, jeetje wist niet dat ik zo'n slechte conditie had ! Hahhaha