Here i come level 2
Heb er zin in! Ik zie al zo veel resultaat! Ik zal eens een fotootje in elkaar knutselen vanavond.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eerst gegeten maar bewust niet teveel anders zit het in de weg. Vind het prettiger om het voor het eten te doen, maar dat ging vanavond niet lukken
Wij zijn even ver zie ik net!
Weer lekker frisse start en overnieuw beginnen en gaat het heel makkelijk dan na een paar x misschien over na level 2!
Annash schreef:Ok, daar komt 'ie!
Ik heb een (net) driejarige palomino NRPS-ponyhengst, die ik dit jaar voor de hengstenkeuring heb gedaan. 5 januari werd hij aangewezen, onder voorbehoud van verschillende onderzoeken. Ik heb net te horen gekregen dat hij rontgenologisch is goedgekeurd (sperma ook, dat wist ik vrijdag al) dus... *stuiterdestuiter* ga ik zaterdag naar de NRPS hengstenshowdag voor de presentatie van de nieuwe jaargang & huldiging!
Ik geloof het nog niet helemaal, mijn allereerste eigen beestje wordt straks goedgekeurd...

. Waar ik bang voor was... Het is inderdaad te zwaar voor m'n gewrichten(bindweefselafwijking) en ik heb van alles overbelast. Mag van mijn fysio in ieder geval tot maandag niks doen en vanaf dan mag ik eventueel wel wat doen maar alleen op dagen dat ik geen fysiotherapie heb en niet paardrijd of zwem.
maarja te zwaar is te zwaar natuurlijk. Je moet ook niet jezelf om zeep shredden.
Wel met boekweitmeel en extra vezels anders gaan mn darmen stuiteren vanavond
En dan op de ene pannenkoek chinese roerbakgroenten met ketjap enzo. En op de andere banaan als toetje
)
sterkte 
Nu lekker kopje kerrie soep met een broodje