We gaan het inderdaad 'effe' doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JasmijnJoy schreef:Meestal een halfuur/uurtje. En dan gewoon hoever ik wil en voel wat ik aankan. En ik wandel wel eens tussendoor.
Maar ik skeeler echt niet normaal veel en hard en aan 1 stuk door. En daarbij heb ik dat nooit.
sunshine schreef:JasmijnJoy schreef:Meestal een halfuur/uurtje. En dan gewoon hoever ik wil en voel wat ik aankan. En ik wandel wel eens tussendoor.
Maar ik skeeler echt niet normaal veel en hard en aan 1 stuk door. En daarbij heb ik dat nooit.
Skeeleren en hardlopen zijn totaal 2 verschillende dingen en kun je dus niet met elkaar vergelijken.
Maar sinds wanneer ben je begonnen dan met hardlopen?
Chernique schreef:@WillemYntjee: Ja dat doe ik ook wel regelmatig, maar ik woon hier al jaren en de omgeving ken ik echt uit mn hoofd hihi. Ik zou het heel gaaf vinden om in een natuurgebied te lopen wat ik niet/bijna niet ken
Nouja ik moet denk ik niet zo piepen
@Jasmijn: Je zit toch ook in het topic over bokkers met eetstoornissen? Meis je lichaam geeft aan dat ie het niet trekt.. Als je een te laag gewicht hebt en te weinig eet en ook nog eens gaat hardlopen vind ik het niet gek dat je lichaam tegensputtert
Ariebombarie schreef:Lente, als je nu de 5 kan, dan moet je 21 juni de midzomerloop meedoen, de 10en dan uitbreiden naar de 16 in sept
Warboel schreef:Ik heb morgen toelating op de Willem de Kooning Arie