[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:00

Wie heeft er hier nou een aquarel tatoeage?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:07

UnicoLover schreef:
Weet iemand de exacte betekenis van een driehoek?

ik wil graag het symbool dat ik niet tegen gay ben, en er werd mij verteld dat dat de driehoek is..
maar nu lees ik dat er een verschil is naar waar de punt van de driehoek gericht is..

weet dus iemand het symbool van 'niet tegen gay zijn' :+

Waarom wil je dat laten tattoeëren? (niet aanvallend bedoeld hoor, ben gewoon erg benieuwd wat hier achter zit :) )

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:09

jij heb het over een driehoek
dan vraag ik me af wat die 3 stipjes ( tussen je duim en wijsvinger) nu echt betekenen, daar heb je ook 100 verschillende antwoorden op

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:52

Joolien schreef:
Wie heeft er hier nou een aquarel tatoeage?

Micha toch? Die van mijn klasgenoot is ook prachtig, mag m vaar niet heer neerzetten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:52

*vast

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:55

Yes ik :j
Wil je iets weten Joolien?

UnicoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:04

Aranel schreef:
UnicoLover schreef:
Weet iemand de exacte betekenis van een driehoek?

ik wil graag het symbool dat ik niet tegen gay ben, en er werd mij verteld dat dat de driehoek is..
maar nu lees ik dat er een verschil is naar waar de punt van de driehoek gericht is..

weet dus iemand het symbool van 'niet tegen gay zijn' :+

Waarom wil je dat laten tattoeëren? (niet aanvallend bedoeld hoor, ben gewoon erg benieuwd wat hier achter zit :) )

geen probleem hoor haha. ik ben zelf biseksueel en momebteel in een relatie
met een vrouw, en ik merk toch dat ook wij worden bekeken/nageroepen.
als je dande verhalen hoort over homo's die in elkaar geslagen worden..
de meeste homo's durven zelfs niet laten zien da ze het zijn en verbergen het.
ik hebt enorm veel respect voor de mensen die er dan wel voor uitkomwn (zoals ik)
en wil daarom graag die tattoo.. aangezien ik zelf die scheve blikken krijg heeft dit een grote betekenis vpor mij..

UnicoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:06

Esmeralda schreef:
dan vraag ik me af wat die 3 stipjes ( tussen je duim en wijsvinger) nu echt betekenen, daar heb je ook 100 verschillende antwoorden op

de 3 stippen staan voor hoop liefde en nog iets haha.. vaak e je deze bij (ex) gedetineerden.
hoewel dat niet vanzelfsprekend is, je ziet het ook bij nietgedetineerde hoor..
daar weet ik echter verder niets over..

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:20

Ik heb mijn tattoo op mijn pols staan omdat ik dat gewoon mooi vind en het de juiste plek was.

Overigens staat mijn tattoo naar mij toe dus niet voor de buitenwereld.
Het is voor mezelf en ik wil er naar kunnen kijken en van genieten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:53

Same here, beide pols tattoo's staan naar mij toe gericht. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:23

_Micha_ schreef:
Yes ik :j
Wil je iets weten Joolien?

Ja waar had je die nou laten zetten?

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 09:26

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:13

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:23

Mijn pols tattoo staat juist niet naar mij toe, maar met de onderkant naar m'n hand zeg maar.

We hadden hem inderdaad eerst naar mij toe gedaan maar dat stond zo vreemd en vond ik helemaal niet mooi. Andersom (hoe die nu is) vond ik hem juist wel erg mooi. En het gaat er toch om hoe die er uiteindelijk uitziet.

Ik ben vast vreemd :')

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:39

Esmeralda schreef:

Ik dacht dat het haat tegen de politie betekent ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:48

Bij veel shops zetten ze tattoos juist niet ondersteboven (zoals Joyce en Ayasha hebben). Mijn tattoo staat zijwaarts.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:56

Beide tattoo's waren simpelweg mooier in die richting. Dus zo zijn ze gezet. Nu moet ik zeggen dat tenzij je ze gedetailleerd gaat bekijken, het ook niet echt opvalt dat ze naar mij toe staan (of ondersteboven, zoals je wil) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:42

_Micha_ schreef:
Die zijn inderdaad gaaf, alleen zit ze ookal zo ver weg :))

Joolien ik heb 'm bij deze artist laten zetten:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... er?fref=ts
Staat verder (nog) geen aquarel in z'n portfolio maar hij doet en kan het dus wel.

Thanks, ik voor mij een klere end weg haha maar altijd dichterbij dan Praag _O-

Ben toch afgestapt van de tattoo op mijn been. Ik wil toch iets persoonlijkers :P Dus ik ga toch voor de zandloper op mijn bovenarm. :) Maar die wil ik misschien dan ook wel met aquarel accenten :)

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:26

Zou er niet iemand in Nederland zitten die aquarel al langere tijd doet, om even in te haken op Joolien.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:28

Volgens mij niet. Ik heb namelijk wel heel goed gezocht maar niets gevonden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:49

Volgens mij is aquarel ook een techniek die best recent is? Of het bestaat vast wel al langer, maar het is pas het laatste jaar dat ik het echt vaker voorbij zie komen. Lijkt me ook geen makkelijke techniek om onder de knie te krijgen.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:56

Hee dames!
Ik volg jullie topic eigenlijk al een tijdje. En ik ga jullie weer lekker pesten met een vraag, misschien ook wel jullie mening..
Wees gerust, ik heb research gedaan op internet (diverse keren), en ook heel bokt afgespeurd hihi :) en nu wil ik ook graag jullie mening.
Ik loop al twee jaar met het idee van een tattoo rond, het liefst wilde ik m op mijn pols zetten. Maar nadat ik op google plaatjes van vinger tattoeages zag, was ik op slag verliefd. Ik vind het echte kunst, en voor mij zal het ook een betekins hebben. Ook zeker vanwege een levenservaring ;)

Nu heb ik al een eigen ontwerp gemaakt, een vogeltje dat wegvliegt, en misschien wil ik er nog wat aan toevoegen. Daar moet ik iig nog over nadenken, maar het begin is gemaakt!
Het liefst zou ik de tattoo op de binnenkant van mijn linker ringvinger zetten. Het lijkt me een mooie plek omdat ik er dan steeds naar kan kijken, al besef ik me natuurlijk wel dat het voor eeuwig is om naar te kijken!
Vinden jullie dit nu een raar idee? Zijn er meer bokkers met vinger tattoeages? Ik kan evt, een foto van mijn ontwerp plaatsen..
Ik doe de opleiding voor dierenartsassistente, en persoonlijk denk ik dat ik er niet zo veel last van ga krijgen in dat beroep. Een collega van me heeft ook een tattoo op haar pols. En mijn tattoo past op een vinger, niet zo groot dus!
Alvast bedankt voor het hele verhaal lezen.. ^^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:59

marsyl schreef:
Hee dames!
Ik volg jullie topic eigenlijk al een tijdje. En ik ga jullie weer lekker pesten met een vraag, misschien ook wel jullie mening..
Wees gerust, ik heb research gedaan op internet (diverse keren), en ook heel bokt afgespeurd hihi :) en nu wil ik ook graag jullie mening.
Ik loop al twee jaar met het idee van een tattoo rond, het liefst wilde ik m op mijn pols zetten. Maar nadat ik op google plaatjes van vinger tattoeages zag, was ik op slag verliefd. Ik vind het echte kunst, en voor mij zal het ook een betekins hebben. Ook zeker vanwege een levenservaring ;)

Nu heb ik al een eigen ontwerp gemaakt, een vogeltje dat wegvliegt, en misschien wil ik er nog wat aan toevoegen. Daar moet ik iig nog over nadenken, maar het begin is gemaakt!
Het liefst zou ik de tattoo op de binnenkant van mijn linker ringvinger zetten. Het lijkt me een mooie plek omdat ik er dan steeds naar kan kijken, al besef ik me natuurlijk wel dat het voor eeuwig is om naar te kijken!
Vinden jullie dit nu een raar idee? Zijn er meer bokkers met vinger tattoeages? Ik kan evt, een foto van mijn ontwerp plaatsen..
Ik doe de opleiding voor dierenartsassistente, en persoonlijk denk ik dat ik er niet zo veel last van ga krijgen in dat beroep. Een collega van me heeft ook een tattoo op haar pols. En mijn tattoo past op een vinger, niet zo groot dus!
Alvast bedankt voor het hele verhaal lezen.. ^^)

Het is natuurlijk onwijs mooi op je vinger, maar echt heel zonde. Het vervaagd namelijk heel snel en word snel lelijk. Mijn artiest raad vinger tatoeages bij voorbaat af omdat het echt zonde is. Vooral aan de binnenkant.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:01

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:01

Vinger tattoo's worden eigenlijk altijd heel erg afgeraden door iedereen. Ik weet niet hoe oud je bent maar er zijn ook best een aantal shops die weigeren ze te zetten. Omdat het je baan kans echt kan verpesten. Verder blijven vinger tattoo's eigenlijk nooit mooi tenzij je ze echt heel vaak bij laat werken. Ik zou het dan ook echt niemand aanraden.
Ik moet nu meteen denken aan een blog die laatst geplaatst die artiest behandeld ook het onderwerp vingertattoo's zou je misschien eens moeten lezen.