Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UnicoLover schreef:Weet iemand de exacte betekenis van een driehoek?
ik wil graag het symbool dat ik niet tegen gay ben, en er werd mij verteld dat dat de driehoek is..
maar nu lees ik dat er een verschil is naar waar de punt van de driehoek gericht is..
weet dus iemand het symbool van 'niet tegen gay zijn'
Aranel schreef:UnicoLover schreef:Weet iemand de exacte betekenis van een driehoek?
ik wil graag het symbool dat ik niet tegen gay ben, en er werd mij verteld dat dat de driehoek is..
maar nu lees ik dat er een verschil is naar waar de punt van de driehoek gericht is..
weet dus iemand het symbool van 'niet tegen gay zijn'
Waarom wil je dat laten tattoeëren? (niet aanvallend bedoeld hoor, ben gewoon erg benieuwd wat hier achter zit)
Esmeralda schreef:jij heb het over een driehoek
dan vraag ik me af wat die 3 stipjes ( tussen je duim en wijsvinger) nu echt betekenen, daar heb je ook 100 verschillende antwoorden op
_Micha_ schreef:Die zijn inderdaad gaaf, alleen zit ze ookal zo ver weg
Joolien ik heb 'm bij deze artist laten zetten:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... er?fref=ts
Staat verder (nog) geen aquarel in z'n portfolio maar hij doet en kan het dus wel.
marsyl schreef:Hee dames!
Ik volg jullie topic eigenlijk al een tijdje. En ik ga jullie weer lekker pesten met een vraag, misschien ook wel jullie mening..
Wees gerust, ik heb research gedaan op internet (diverse keren), en ook heel bokt afgespeurd hihien nu wil ik ook graag jullie mening.
Ik loop al twee jaar met het idee van een tattoo rond, het liefst wilde ik m op mijn pols zetten. Maar nadat ik op google plaatjes van vinger tattoeages zag, was ik op slag verliefd. Ik vind het echte kunst, en voor mij zal het ook een betekins hebben. Ook zeker vanwege een levenservaring
Nu heb ik al een eigen ontwerp gemaakt, een vogeltje dat wegvliegt, en misschien wil ik er nog wat aan toevoegen. Daar moet ik iig nog over nadenken, maar het begin is gemaakt!
Het liefst zou ik de tattoo op de binnenkant van mijn linker ringvinger zetten. Het lijkt me een mooie plek omdat ik er dan steeds naar kan kijken, al besef ik me natuurlijk wel dat het voor eeuwig is om naar te kijken!
Vinden jullie dit nu een raar idee? Zijn er meer bokkers met vinger tattoeages? Ik kan evt, een foto van mijn ontwerp plaatsen..
Ik doe de opleiding voor dierenartsassistente, en persoonlijk denk ik dat ik er niet zo veel last van ga krijgen in dat beroep. Een collega van me heeft ook een tattoo op haar pols. En mijn tattoo past op een vinger, niet zo groot dus!
Alvast bedankt voor het hele verhaal lezen.. ^^)