Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 07:07

Sem_ schreef:
Hebben jullie nog tips over producten tegen grove poriën? :)

Ik heb hier een tester staan van idealist van estee lauder, en ik vind het top spul! Nou moet ik wel zeggen dat ik geen grove poriën heb, dus of het voor jou werkt vind ik lastig in te schatten, maar je kan het eens proberen dmv een tester natuurlijk :)

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:32

Porefesional van benefit schijnt daar heel goed voor te zijn :)

Hebben ze een make op academie (mua) bij je in de buurt? Dat zijn ook fijne eyeliners namelijk :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 09:34

Ik zie net dat je niet in nederland woont, ik vind de liners van sephora echt geweldig! Helaas niet meer in nl te koop..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:48

Die porefessionals van benefit zijn volgensmij meer een primer, silliconen vullen de poriën op dus wel meteen resultaat maar geen oplossing.
Misschien kan je eens op Paula's choice kijken? Lees vaak goede dingen over die porieverkleinende toner. :)

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:15

nieuw hier! wat een gave looks hier zeg! wil zelf ook beginnen met uitbreiden van mn make up, geen idee waar te beginnen.. :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:40

Jeetje wat is er een verschil aan verkoopsters bij de ici.

In Enschede geven ze je echt oprecht eerlijk advies en de dames kunnen zelf ook gewoon netjes makeupen. In Winterswijk werd ik als stront behandelend en gisteren in Deventer geweest en daar stond een jong meisje dat prima service leverde maar haar makeup was gewoon zo dik dat het een masker was... Daarbij zocht ik een goede foundation en kwam ze aan met het merk BE dat mbt kwaliteit tussen chanel en mac zou zitten maar de prijsklasse van loreal? Kreeg monsters mee heeft ze mij de kleur mee gegeven die juist veel te bruin was :+ Ik ga wel weer naar Enschede..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:37

BE? Dat is eigen merk van ICI..
Jammer hè dat de medewerksters/ervaringen per winkel zo verschillen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:41

Djilna schreef:
BE? Dat is eigen merk van ICI..
Jammer hè dat de medewerksters/ervaringen per winkel zo verschillen.

Ja weet ik. Inderdaad heel erg jammer dat de ervaringen per winkel zo verschillen! Ik ga morgen mooi naar Enschede daar heb ik nu al zo vaak goede ervaringen mee opgedaan _/-\o_

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:47

:? Is MAC een merk van Estee Lauder?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:12

MAC valt onder de Estee Lauder group geloof ik. Net als Clinique, La Mer, Bobbi Brown, Tom Ford, Jo Malone, Origins en nog een aantal merken. Net als dat Ahold niet alleen eigenaar is van AH maar ook bol.com, Etos en Gall&Gall.

ICI Paris vind ik over het algemeen geen fijne winkel. Arrogante verkoopsters en afhankelijk van je uiterlijk word je wel of niet netjes behandeld.
Laatst was ik er in mijn pauze, dus in nettere werkkleding etc. Werd keurig geholpen. Terwijl ik er ook wel eens in een afgetrapte spijkerbroek langs ben gesjeesd om een cadeautje op te halen, toen werd ik bijna de winkel uitgekeken >;).

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:35

Precies de rede waarom ik dat soort winkels vermijd. Eigenlijk heb ik zun om nu in mn paarden kloffie daar eens binnen te lopen :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:47

Plien, dat laatste wist ik :D Er zijn heel veel bedrijven die onder een hoofdbedrijf vallen. Dit zag ik echter voor het eerst dus was even verbaasd :))

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:20

Leverage schreef:
Precies de rede waarom ik dat soort winkels vermijd. Eigenlijk heb ik zun om nu in mn paarden kloffie daar eens binnen te lopen :D

En dan een monsterlijk bedrag aan dure merken uit te geven -:)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:35

:))
Moet je natuurlijk niet in je Cavallobroek met blingbling Derbylaarzen ofzo binnenkomen, maar in een versleten rijbroek met afgetrapte stalschoenen :')

Het is wel jammer ja dat ze zoveel onderscheid maken in hoe iemand eruit ziet. Maar geef toe, bij ICI draait het ook alleen om uiterlijk hè! :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:00

Op het karakter worden de verkoopsters i.i.g. niet geselecteerd :o.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:48

Ben ik het volledig mee eens. Bij ons zitten Ici en Douglas trouwens naast elkaar, en ik vind ze bij de Douglas wel altijd vriendelijk..
Zelf met oude kleren zonder make-up etc. :)

Ik heb gisteren drie doosjes L'oreal oogschaduw gekocht bij de big bazaar. Was 8 euro kwijt terwijl wij ze bij de Etos ook verkopen, helemaal gelukkig :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:46

Whaha en dan met nog wat stront onder de laarzen wat je vergeten bent eraf te halen :') En een groene grasvlek in je vest omdat je paard over je heeft staan te kwijlen. Zie het helemaal voor me :P

Over BE make-up hoor je nog niet zo veel. Ik heb laatst voor het schap gestaan maar het spreekt mij op een of andere manier niet aan.

Pfff ik baal zoo. Ik had 28 Augustus een bestelling bij HQhair gedaan. Een foundation van Nars en een lip pencil. 2 Sept heeft het pakketje Engeland verlaten en nu is het er nog steeds niet. En van sommige revieuws word je ook niet blij.. Ik ga ze zo mailen dus duimen dat het goed komt :=

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:51

de Ici in Enschede is gelukkig wel goed dus morgen lekker daarheen <3 Douglas in mijn omgeving is juist weer wat matig..
BE sprak mij ook niet aan glossi ik kwam voor estee lauder en dat had ik ook gezegd..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:34

Volgensmij hangt het er ook nogal vanaf wie er in de winkel staat, dus misschien word je bij hetzelfde filiaal de ene dag veel beter geholpen dan de andere dag. Over het algemeen vind ik Douglas wel betere service en kennis hebben dan Ici Paris. Maar de keer dat ik het fijnste werd geholpen was wel een keer bij de Ici, en kreeg toen ook nog eens 3 gezichtscrème miniaturen van de verkoper mee mee (dus echt van die potjes), 2 geurtjes testers, een nagelakje (van dat eigen merk van Ici Paris) en nog een serum in een zakje terwijl ik niet eens zo'n een hoog bedrag had uitgegeven (voor parfumeriebegrippen dan :P ). De Sephora (toen ie hier nog was) vond ik de slechtste service hebben, daar had ik wel eens het gevoel genegeerd of niet goed geholpen te worden. Bij andere parfumerieën nog nooit last van gehad. :)
Ik hoorde/las/zag trouwens ook een keer dat L'oréal en Lancôme onder hetzelfde moederbedrijf vallen, en dat heel veel producten van L'oréal bijna precies dezelfde samenstelling hebben als die van Lancôme..
Gister was ik trouwens wel goed geholpen bij de Douglas vond ik. Ik wou een bronzer kijken, en wou eigenlijk Guerlain , maar die vond de verkoopster te donker voor me. Heb toen eentje van Givenchy meegenomen die ze voor me had uitgezocht, die idd heel mooi subtiel bij me staat. :) Dus wel gewoon eerlijk, en ook niet dat ik een duurdere kreeg aangesmeerd oid.

Blon_D: Als je bij de Ici Paris niet kan slagen kan je misschien nog bij Douglas kijken, daar hebben ze Shiseide en Lancôme weken (20% korting), Shiseido weet ik niet maar Lancôme vind ik wel fijne foundations. :)

Glossi: Balen! Die is al wel lang onderweg dan.. hopen dat ie nog aankomt.. :\ Heb je wel een track & trace code zodat je kan zien waar ie nu is?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:41

Even een foto van de bronzer. O:) In het doosje zit trouwens een laatje met een kwastje erin. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pff en nu wil ik echt heel lang geen make-up meer kopen. -O-
Ik ga iig Riri Woo van MAC niet meer kopen heb ik besloten, heb wel genoeg nu. :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:51

Mooie bronzer!!

Ik heb 1 nude lipstick van BE en die bevalt goed :) Harmony heet die geloof ik.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:53

Oh wauw Loose <3.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 23:15

Ik heb het Nude palette van BE en ben er heel blij mee :)

Super mooie bronzer!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:48

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:57

Loose schreef:
Blon_D: Als je bij de Ici Paris niet kan slagen kan je misschien nog bij Douglas kijken, daar hebben ze Shiseide en Lancôme weken (20% korting), Shiseido weet ik niet maar Lancôme vind ik wel fijne foundations. :)

Ook vandaag weer super geholpen bij ici Enschede! Heb een Lancome foundation en een Chanel lipstick :) Had 40% korting op de lipstick en 30% op de foundation :) Vanavond ga ik naar een ladys night morgen weer college -O-