Volgens de dokter kon dat best, gezien je menstruatie naar mate je de ring gebruikt minder/korter kan worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:Ik zou ook ongesteld moeten worden, maar ben nu bijna 3 dagen overtijd![]()
Volgens de dokter kon dat best, gezien je menstruatie naar mate je de ring gebruikt minder/korter kan worden.
miss_lizje schreef:Na de stopweek slik ik inderdaad minimaal wel weer 1 volle strip. Maar meestal slik ik er dus 2 a 3 strippen achter elkaar, ligt er net aan of het na de 2de strip uit komt, zo niet? Gaat er een 3de achteraan.
Ik kan namelijk echt ziek zijn van mijn maandstonde, met koorts flauwvallen etc. Dus vandaar dat ik niet na elke strip gelijk weer een stopweek houd.
Gloa schreef:Tja een knoop erin zou ik wel willen (mijn vriend nog niet) maar als je jonger bent is daar bijna geen beginnen aan en we hebben geen van beiden al kinderen.
Een ring niet, omdat ik dan vooraf iets in moet brengen. Spiraaltje niet, omdat mijn moeder er veel problemen en ontstekingen mee heeft gehad, mijn zusje ondanks spiraaltje zwanger is geworden en no way dat mijn huisarts daar mag komen.
Gloa schreef:Tja een knoop erin zou ik wel willen (mijn vriend nog niet) maar als je jonger bent is daar bijna geen beginnen aan en we hebben geen van beiden al kinderen.
Een ring niet, omdat ik dan vooraf iets in moet brengen. Spiraaltje niet, omdat mijn moeder er veel problemen en ontstekingen mee heeft gehad, mijn zusje ondanks spiraaltje zwanger is geworden en no way dat mijn huisarts daar mag komen.
annibel schreef:Ik heb woensdag mijn implanon vroegtijdig laten verwijderen, ik werd er helemaal gek van..
Kreeg stemmingswisselingen en was continu ongesteld! (1 op de 10 mensen hebben hier last van).Het is eind december geplaatst en het verwijderen was 1 groot drama.. Ik heb het bij de huisarts laten verwijderen, maar ze kreeg het staafje er niet uit.
Dus ik raad jullie aan; als je de implanon laat verwijderen, doe dit alsjeblieft in het ziekenhuis.. Daar kunnen ze door middel van een echo kijken hoe de implanon geplaatst is.
Mijn huisarts zei dat ze het heel goed kon en vaker gedaan had, maar het lukte dus echt niet!