Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Is de roosvice suikervrij?
xNicolx schreef:Jammer dat melk niet zo goed is tijdens het avond eten, juist dan vind ik het lekker, anders echt niet. Zal ik het dan maar vervangen door water? Betekend wel dat ik verder geen melk binnen krijg....
F_Orumster schreef:In principe is dat hangop inderdaad, al doe je dat met joghurt.vibabu schreef:Gek, ik hoor toch veel mensen die sonja deden/doen dat ze totaal geen honger hebben en soms juist het eten niet opkrijgen zoveel als het is
Als ik naar je lijstje kijk dan lijkt het bijna zelfs op SB.
Doel je op mij?
Flying_Angel schreef:Om nog even op mijn schema te reageren. Ik sport ook veel dus ik heb ook veel nodig anders val ik om. En ik eet gewoon via een goed schema, wat ik onder andere van mijn ook heb gespiekt die op een gezonde wijze af moest vallen voor een rug operatie. En ik val af en niet snel maar ik doe niet aan ik-honger-mezelf-uit dieten. Ik probeer op deze manier 3 kilo per maand af te vallen!
En over het ontbijt gesproken, ik heb juist geleerd dat je stevig moet ontbijten, zo heb je de rest van de dag minder honger gevoel en gaat je darmstelsel en verteringsstelsel goed werken!
Verder moet iedereen het voor zich weten maar voor mij is dit de manier omdat ik anders echt omval van de honger!
tientjeh schreef:Ik heb nooit zoveel kunnen eten. Dus dat is het niet. Heb enorme aanleg om stevig te worden. Als je al niet eens meer een mening mag geven hier, wat heeft het dan voor zin om je eetlijstjes hier neer te zetten? en als ik het een waslijst vind, dan ligt niemand daar verder wakker van toch.
Dreamy schreef:Rebeccaa schreef:2 mini crackers als lunch is echt bizar weinig..
Die baguette was erg groot ( zelf smeren dus niet heel dik gedaan met filet ) ! En die aten we pas rond twaalven dus het was al een soort brunchdus vandaar een zeer lichte "lunch" van twee minicrackers!