Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:17

Jacquelinee_, heel veel succes volgende week *\o/* :D +:)+
ben je al een beetje nerveus?

Bij mij zitten sinds deze week eindelijk de wonden helemaal dicht :)
vanavond weer de eerste keer paardrijden, krijg een braaf paard en kan in deze (spring :+ )les rustig voor mezelf rijden, zonder anderen in de weg te rijden.

En achteraf gezien heb ik waarschijnlijk toch een (flink?) grotere maat gehad als een f-cup, de 75e bikini waar ik met moeite nog net in paste zit nu als gegoten, en bij mijn andere bh's die ik voor de gein gepast heb zaten veel te los maar sloten beugels nu opeens wel aan op borstbeen :z Moet dus echt maat 70 hebben ipv 75, en zou me niks verbazen als ik toch nog op een 70E/F uit ga komen.. draag nu 70D sportbh

Maar, ben er hartstikke blij mee :) kan weer rennen, tandenpoetsen enz zonder extra te moeten ondersteunen *\o/*

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 19:09

Fijn Rintah! Dat de wonden eindelijk dicht zijn!
En veel plezier vanavond!! :)

Op de momenten dat ik aan de operatie denk ben ik harstikke zenuwachtig en vind ik het ook best eng :o
Probeer me zo veel mogelijk af te leiden met leuke dingen doen. Maar moet helaas ook veel leren want heb woensdag nog een belangrijke toets van mijn nieuwe opleiding.
Dinsdag gaan mijn haren er ook af! Ik ga mijn haar doneren aan stichting haarwens, wel ideaal net voor de operatie dan zitten die lange haren niet in de weg.
Ik krijg, als het goed is, tijdens de operatie ook meteen buisjes geplaatst, dat moet sowieso gebeuren en t is helemaal makkelijk als ik dan toch al onder narcose ben :) .

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 06:47

@Jacquelinee_ ...Heel veel succes vandaag ...en verheug je alvast op je nieuwe boobs :D

Jacquelinee_

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:57

Zoo ik lig in t ziekenhuis, net paracetamol gehad en een slaappilletje over een uur is het zo ver!! Ik ben zooo zenuwachtig!!!!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:11

Jacquelinee_ schreef:
Zoo ik lig in t ziekenhuis, net paracetamol gehad en een slaappilletje over een uur is het zo ver!! Ik ben zooo zenuwachtig!!!!

het komt allemaal goed :*
heel veel succes *\o/* +:)+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:16

Je gaat er geen spijt van krijgen. Heel veel succes en een goed herstel gewenst!

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:13

Ik wist dat het pijn ging doen maar zoveel pijn had ik niet verwacht ;(
Heb op dit moment de maximale pijnstilling die ik mag hebben.
Ik ga weer verder slpen ben echt dood op

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:17

Wat apart he, dat het bij iedereen zo anders is.
ik heb echt geen pijn ervaren...
was wel kotsmisselijk.
Heel veel sterkte in ieder geval!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 06:18

Vervelend dat je zo veel pijn hebt Jacquelinee_ :(:) ..maar het is " het is het waard " :j
Je zult er straks alleen maar blij mee zijn ...

Idd Fem , hoe anders het bij iedereen is ...ik heb ook geen pijn gehad ..

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 07:49

Vandaag is het weer redelijk te doen met pijn, vooral een hele vervelende pijnlijke druk. Infuus is er al uit en morfine ook. Krijg nu wel weer paracetamol en diclofinac. Heb iet wat verhoging en heel lage bloeddruk. Maar verder voel ik me goed!
Vind het wel fijn dat ze gerelmatig alles controleren :)

Maar als ik nu al zie dat het gewoon veel mooier in verhouding is dan dat het was is het dit allemaal waard! *\o/*

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 09:55

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, en wens je (voor)spoedig herstel!

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:18

Dankje!!

Ik ben sinds half 11 thuis. Heb daarna mooi geslapen tot 2 uur vanmiddag. Opzich is de pijn goed vol te houden behalve zodra de pijnstillers uitwerken.
Het jeukt wel al ontzettend bij mij, maar dat lijkt me alleen maar een goed teken. :)

Hadden jullie ook dat aan een kant een snee heel hoog doorloopt? Links loopt de snee bijna door tot in mijn oksel, steekt ook boven de bh uit.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:51

Gelukkig gaat het met de pijn al beter dus .
Nee een litteken tot mijn oksel heb ik niet , maar zit in de borstplooi .

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:35

Ik blijk dus ook geen litteken tot mn oksel te hebben :+ was gewoon iets van een lijm wat daar zat, maar t zag er precies uit als een litteken.

De pijn is goed te doen! Vrijwel geen pijn meer. Vooral erg veel jeuk, de wonden/hechtingen zijn ook gezwollen op verschillende plekken.. weet niet of dat erg is?

Verder wel erg duizelig tijdens/na inspanning, best moeilijk om te accepteren dat mijn lichaam t gewoon allemaal nog niet kan.
Maar komt ook wel goed :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 04:02

Jep, heel herkenbaar! Vooral de jeuk... da's echt even doorbijten helaas.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:56

Fijn dat je je verkelen hebt op het litteken .
Had het ook raar gevonden
tja , de jeuk hoort erbij , verder goed drinken . Je lijf heeft echt tijd nodig te herstellen .

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:05

Net toch even naar t ziekenhuis geweest want ik vertrouwde de opgezwollen hechtingen niet en had best veel pijn de afgelopen nacht ook is t bij de hechtingen erg rood. Gelukkig is het niet ontstoken maar het is wel geïrriteerd en de wond staat een stukje open..
Nu dus goed in de gaten houden dat het toch niet gaat ontsteken. :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 06:36

Gelukkig dat het niet ontstoken is Jacquelinee_ , idd goed in de gaten houden .
Kleine open wondjes had ik in het genezing,s proces ook , bij het drie landen punt .
Vanuit de kliniek moest ik toen 2 x per dag douchen ...

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 14:44

En nu zit ik toch bij de spoedeisende hulp..
Pijn is totaal niet meer uit te houden, heb het de afgelopen 2 nachten uitgeschreeuwd van pijn. Gister had ik al gebeld maar zeiden ze neem maar gewoon paracetamol zolang je geen koorts hebt is er niks aan de hand.
Vandaag tijdens het douche deed het zoveel pijn dus mijn moeder geroepen om er naar te kijken, volgens haar lijkt het net of de wond open gescheurd is..

De verpleegkundige vond het er ook niet goed uitzien en heb nu ook verhoging. Dus net bloed geprikt nu wachten op de uitslag en tot de arts er is om het na te kijken..

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:54

Oh, wat naar! Ik duim voor je!

Vind het trouwens wel een beetje stom dat ze je adviseren pcm te nemen en dan, geen koorts is niks aan de hand... pcm is een koortsremmer!

Heel veel sterkte :(:)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:03

He bah Jaquelinee , hoop dat het allemaal meevalt :(:)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:06

Veel beterschap zeg. Bah, wat naar. Hoop dat ze snel de oorzaak vinden.

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:14

Ik ben weer thuis!

Gelukkig niet ontstoken, de wond was alleen heel vies (opgedroogd wondvocht en pus). Ze hebben ook meteen de pleisters rond mijn tepel en omlaag eraf gehaald. Bij mijn tepel stond de wond wel een beetje open maar dat was niet erg. Het bloedde ook weer na het schoonmaken maar dat was ook niet erg.

De arts had de plastische chirurg gebeld met zijn bevindingen en hij had gezegd dat ik gewoon 2 keer per dag moet douchen en het heel goed in de gaten moet houden. Om de pijn te verlichten met ik 4 maal daags 2 paracetamol en een ibuprofan 400. Hoop echt dat het gaat helpen.

Baal alleen dat er geen oorzaak is gevonden waar die extreme pijn vandaan komt..

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:49

Jacquelinee_ schreef:
De arts had de plastische chirurg gebeld met zijn bevindingen en hij had gezegd dat ik gewoon 2 keer per dag moet douchen en het heel goed in de gaten moet houden.

Het advies met 2 X douchen heb ik ook gehad ...en gedaan ,zelfs met de originele Badedas .(groene fles )
Ik deed dan een drupje op een watte pad en ging dan lichtjes over de open plekjes ...
Fijn dat het toch niet iets heel ernstigs blijkt te zijn , al is pijn hebben natuurlijk erg vervelend .
Sterkte :(:)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 15:20

Ik heb douchegel van neutral, maar heb gister tijdens de controle gehoord dat ik nog absoluut geeb douchegel mag gebruiken op de wonden. Alleen de douchestraal erop zetten. :)

De PC vind het er zelf wel heel goed uitzien! Ik links ook, dat is helemaal dicht. Hoe het er rechts uitziet zien ze meestal bij rokers.. ik rook alleen niet dus daar zou t niet aan kunnen liggen.
Hij verwacht dat t binnen 2 tot 4 weken wel dicht moet zijn.
Toch moet ik uit voorzorg nog 2 weken rustig aan doen (niet fietsen, autorijden, huishoudelijk werk ect.) En wil hij mij over 2 weken weer zien ipv 4 weken.

Ik ben van de week wel al weer bij de paarden geweest! Wat was dat genieten, even lekker knuffelen <3