Goedemorgen ..en een hele fijne kerst iedereen Is het bij jullie ook zo druilerig ?? Gelukkig qua weer gisteren een momentje gevonden om toch een rondje van 41 km op de MTB te doen ...
Ja hier ook. Ik was van plan om een kort rondje te maken, maar werd wakker van joelende wind. Dat gaan we dus maar even niet doen. Vandaag wel een erg lange dag werken (14.30 tot een uurtje of 1 )
Time2Tri
Geplaatst: 25-12-16 11:26
Travel_me schreef:
Vandaag wel een erg lange dag werken (14.30 tot een uurtje of 1 )
....Wat voor een werk doe je ? Jammer dat je MTB ritje in duigen valt ....
Horeca. Dus wordt erg druk helaas. Maar gelukkig vandaag ook meteen mijn laatste werkdag in de horeca Vanaf 1 januari aan de slag als fysio in Zwitserland.
Time2Tri
Geplaatst: 25-12-16 13:17
Travel_me schreef:
Horeca. Dus wordt erg druk helaas. Maar gelukkig vandaag ook meteen mijn laatste werkdag in de horeca Vanaf 1 januari aan de slag als fysio in Zwitserland.
Nou ..dat is wel heel iets anders ... In Zwitserland kun je wel mooi bergjes MTB en ....
Nee, niet met fiets.. maar we gaan wel fietsen! Lekker genieten van zon, strand en kilometertjes @ Fuerteventura
Anoniem
Geplaatst: 31-12-16 00:55
Wow, dat roze Vet!
Ik heb me net als afgelopen jaar weer opgegeven voor de toertocht van ons werk, voor het goede doel. Afgelopen keer was het 125 km, van Veldhoven naar Den Bosch, Tilburg en eindpunt Breda. Dit keer fietsen we van Maastricht naar Eindhoven, wordt leuk in de Limburgse heuvels. Het sponsorbedrag wat ik minimaal moest hebben heb ik gelijk vandaag al binnen gehaald, dus ik ben zó blij!! Het kriebelt enorm Binnenkort dus weer beginnen met trainen!
Time2Tri
Geplaatst: 31-12-16 10:10
Leuk hoor Renee ..een doel hebben je training weer op te pakken . Hier heeft het helemaal niet stil gelegen ... Na ja ..de racefiets blijft wel in de kelder ...daarvoor zijn we met de MTB onderweg in het weekend ... Verder indoor training ..spinning .
Hier ligt het al een paar dagen stil. Ben van plan om morgen wel met de racefiets weg te gaan, maar gaat hier komende dagen sneeuwen. Gisteren wel een flinke bergwandeling gemaakt van 4 uur. Ook goed voor de conditie
Time2Tri
Geplaatst: 01-01-17 10:42
Goedemorgen ...en een heel gelukkig , gezond en sportief 2017
Goed bezig!! Ik heb al 2 weken niet gefietst. Het sneeuwt hier bijna iedere dag en vind dat beetje te gevaarlijk en wil ook niet 10 kg zout aan m'n fiets. Gelukkig had ik vandaag een uur geen patiënten, dus mooi in de zaal krachttraining kunnen doen
Time2Tri
Geplaatst: 11-01-17 10:53
Afgelopen weekend ook niet op de MTB onderweg geweest .. Hier was het spekglad ...daarvoor 1,5 uur spinning gedaan . Voor het komende weekend ziet het er qua weer al niet veel beter uit . Er word sneeuw verwacht .
MuSLi
Geplaatst: 11-01-17 12:13
Wij zijn van 29/12 - 05/01 op Fuerteventura geweest. Daar lekker een ritje met de MTB & een ritje met de racefiets gedaan. Goede verhuur gezocht en fietsen gehuurd. We hebben ons prima vermaakt
Klein indrukje van de omgeving, door dat tunneltje zijn we gelopen/gekropen.. Haha Even vriendlief eraf geshopt, hij hoeft niet over heel internet verspreid te worden 46,6 km - 762hm.
Ook even m'n nieuwe shirtje testen! Super en de huurfiets en beetje omgeving. 73,9km - 1254hm en 77,9km/u (ja, dat is snel inderdaad)
Super laatste en eerste kilometers van het jaar dus En iedereen uiteraard de beste wensen voor 2017.
Ik ben ondertussen weer eens bezig met een projectje. Nieuwe mtb (lees tweedehands) gekocht en ga er mijn topper van maken! 26" Full Suspension. Zo één heb ik er nu ook, echter wil ik de nieuwe strippen van verf. Dus raw aluminium. Mijn huidige frame is geanodiseerd, dus daarvan verf verwijderen is haast onmogelijk. Nu gaan we (vriend helpt gelukkig) het met het de nieuwe mtb doen Supertof! En dan komen daar dus mijn roze stuur/stuurpen/zadelpen op. Inclusief wat roze accessoires. Dat wordt echt een gaaf ding! Ik hou jullie op de hoogte.
Time2Tri
Geplaatst: 11-01-17 12:23
Klinkt goed MuSLi ...mooi km gemaakt . Fuerteventura ken ik alleen als vakantie bestemming ... Leuk shirtje ook , lekker kleurrijk .
Ach ..nog een paar maandjes dan ga ik lekker op Mallorca Biken . Benieuw hoe je fiets er na pimpen uit ziet