o: 2 geroosterde vkb met kipfilet + vruchtenhagel
t: 2 flesjes water
l: 3 vkb met rosbief, ossenworst en ham
t: zal wel weer water + krentenbol
a: bloemkool met aardappels en kipfilet
t: bakje aardbeien en een paar kersen
zoo lijstje ff aangepast
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Relaxed schreef:Nou ik had het idee dat ie in coma lag ofzo.. Dus snel met een vork op een bord gewiptEn toen begon ie al te stuiptrekken.. Snel op het terras gegooid en er stond een bakje water, die heb ik eroverheen gegooid
Toen kwam ie bui en hupte die later weg

. oordopbeugels? nog nooit van gehoord. maar succes met rennen straks.
*

)
Hoe gaat dat precies in z'n werk? Staat er opgeschreven wat je allemaal mag/moet eten met recepten? Zoiets dacht ik?
Smart schreef:...
Duke, dat heb je goed gedaan zeg!!! Hoeveel kilo ben je afgevallen?
...

(gaat zo hard af en toe hier met wie erbij komt... en wie wegblijft...
)
. Merk gewoon dat mijn conditie zo snel vooruit schiet nu. Ik was niet eens echt moe (wel flink bezweet, duh) kon nog wel zo 10 minuten doorgaan, maar gezien het weer en mijn schema (moest vanavond 15 minuten) wil ik niet te hard van stapel lopen.
Heb weer foto's gemaakt en ik moet zeggen dat ik echt weer verbetering ziet t.o.v. de vorige foto's. Vooral in m'n gezicht ben ik weer slanker. Buurvrouwtjes zaten buiten vanavond en ze vonden dat ik zo fanatiek bezig was (toen ik voorbij kwam rennen). Een buurvrouw vroeg of ik nog meer wilde afvallen, want ze vond me zo ook al mooi slank. Nou, nou, nou...
dat was wel een flink compliment. Ben nog verre van slank, maar het doet me wel goed.
ga zo door!

Stoute ik...!!! Vandaag maar weer opletten!