Ik probeer inderdaad om niet te veel op m'n horloge te kijken. Soms heb ik het display ook gewoon op de (klok)tijd staan. Maar dan ga ik herkenningspunten zoeken en rekenen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soms voelt het wel gelijk al lekker, soms gaat het continu op en neer. Maar ik merk dat het gaandeweg wel verandert. Ik ga nog steeds op en neer, maar ik geniet vooral en kan de lastige momenten/gedachten beter ondervangen.

Samantha_ schreef:Heeft iemand de fusion long tights?
Zit daar een touwtje in?
Ik heb nu een hele fijne gymshark legging, alleen dat touwtje in die broek zit me niet fijn. Bij andere broeken heb ik er geen last van?
Eens met suliko en sunshine ja, door die influencers lijkt het alsof het zo hoort.
Ik heb achteraf gezien ook wel te snel opgebouwd, liep een jaar geleden mn eerste 10 km en nu de marathon.
Verstandig sunshine, nu nog hoofdpijn?

. En wat je zegt, het niet slapen is wel echt een impact op je lijf want je kunt niet herstellen.
Met de zon door de bladeren en die kleuren. Love the herfst! VOel wel direct dat het me allemaal nog veel energie kosten hoop dat ik dat gevoel toch echt eens achter me kan gaan laten.
.

BusyMissy schreef:Wat een mooie prestatie met echt indrukwekkende foto's sv! Ik vind 800 hoogtemeters om te wandelen al pittig. Hoe lang hebben jullie hier nu over gedaan?
Idd prachtige kunst Sall! Heb je dan ook een soort van expositie?

Jij stond toch ook op die expositie in de Amsterdamse manege?

.