Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:@bigone, je hebt wel gelijk dat je soms gewoon moet accepteren dat iets zo is.
Toch is het niet zo heel vreselijk gek, dat ouders het zeer verdacht vinden als hun kerngezonde sportieve zoon binnen drie dagen na het geven van de combinatie vaccins dktp en BMR sterft. En ernstig twijfelen aan de officiële conclusie dat het NIET met de vaccins te maken heeft. Toch? Ik bedoel, hij was niet ziek op het moment dat de vaccins gegeven werden.
Wat is de reden dat er wordt geadviseerd om bij grieperige kinderen hun inentingen even uit te stellen?
@sinneJ wat betreft de wisselwerking van de verschillende hulpstoffen is nog steeds te weinig bekend.
Pocca_Locca schreef:Askja mijn drijfveren om niet ( meer) in te enten of om hier te posten? Het eerste: ik ben er niet meer van overtuigd dat vaccinaties zonder meer veilig en/of effectief zijn. Het tweede: ik heb veel onrecht gezien dat mensen en kinderen is aangedaan door vaccinatieschade te ontkennen. En ik heb een enorm grote hekel aan onrecht en ondoorzichtigheid en schimmigheid en dubbele agenda’s. Vandaar dat ik hier dingen post. Het gaat me oprecht aan mijn hart.
Het woord “ antivaccinatielobby” is nieuw voor me. Het woord “ vaccinatielobby” is dan weer niet nieuw voor me.
verootjoo schreef:Ik had dat verhaal van Freek nooit gehoord, maar als je een invasieve infectie van stafylokokken en streptokokken tegelijk krijgt en daar nog een griepvirus overheen, is de kans heel groot dat je daaraan overlijdt, ook zonder die vaccinaties 3 dagen van tevoren.
Dan ben je gewoon dood- en doodziek.
Pocca_Locca schreef:Er wordt veel geld verdiend aan één van de grote angsten van mensen: ziek worden. Als je een product op de markt brengt met de claim dat men daardoor niet ziek meer kan worden, ben je zeker van flinke inkomsten.
Het is niet heel gek gedacht dat een verhaal zoals dat van Freek, een ongewenst gevaar voor die inkomsten betekend, en er dus veel aan gedaan wordt om dat verhaal te debunken of als het daar nog niet te laat voor is, in de doofpot te stoppen.
@kinke goede vraag, ik zal het nog navragen. Nog even afwachten op het antwoord van mevrouw Hagoort.
Kinke schreef:maar hoezo moet je dat navragen? Jij beweert in dit topic dat die arts het verband tussen het overlijden van die jongen en vaccinaties heeft gevonden, dan neem ik aan dat jij de details hiervan weet.