Das wel een fijn idee dat je moeder de traplift mag gebruiken om te douchen.Klinkt niet goed hielspoor, zelf ook gehad vorig jaar (2 voeten).
Ik ben een vrij stille meelezer. Voor jou, Quera, en anderen met hielspoor. Kijk eens naar een Strassburg Sock, het heeft mij enorm geholpen.
Gister de hele dag beroerd geweest helaas. Dus de hele dag op bed. Vandaag redelijk opgestaan. Wel nog last van mn schouder.
Gister redelijke dag gehad, wel heel moe en duf van de medicatie.Vandaag zonder misselijkheidsmedicatie.
Leuke foto's meid. Balen dat je gisteren moe en duf was van de medicatie.Hopelijk gaat het spoedig beter. Knuffel Quera, het is gewoon poedersuiker.
Net is de schadeletseladvocaat geweest voor mijn moeder. Goed gesprek geweest en alles duidelijk uit kunnen leggen..
Gelukkig dat dit gesprek goed lijkt gegaan te zijn. Lief Duc_je. Soms ontroert Bokt me als mensen zoals jij dit soort dingen aan bieden.
Sterkte en hopelijk knap je vlug weer op. Blaasontsteking waarschijnlijk. Niet grappig en zeker niet voor jou nu.
Nee geen blaasontstekingsklachten. Ze hebben wel van alles op kweek gezet. Vanmorgen 6 uur gewekt voor antibiotica. Net bloed geprikt en nu ontbijten
OK, dat is ook wel jammer, want dan wordt het ingewikkelder. Balen zeg, opeens komt alles bij elkaar bij jou. Knuffel!
Heel veel kracht, sterkte en liefs! Dacht vanmorgen aan je... Weet niet wat te zeggen, maar stuur je positieve vibes.
Och jeetje ziekenhuis.Heel veel sterkte. Hopelijk mag je snel naar huis.Ik heb in 2001 hulp gehad van een letselschade advocaat.Die man was goud waard.