Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knudd schreef:NoTwixLeft schreef:Voor degene die nog echt (erge) snaai-momenten hebben (en er wat in te zeggen hebben); waarom haal je die zooi in huis?
Lastig wordt het wanneer je die zooi niet in huis hebt maar gewoon snaait wat er voor handen is
Anoniem schreef:Oh ik voelde me niet perse aangesproken maar wilde toch even uitleg geven.
Ik was net even in de stad en kom echt niet in verleiding als ik langs eet dingen kom of lekkere dingen bij Hema zie.
Ik ga de “” fout”” in als er restjes in huis liggen.
Of ik dacht dat ik gezond at maar nam dan toch niet altijd de ideale keuzes ( teveel kaas, soms een extra wit bolletje, extra lepeltje mayo, dat soort dingen. Of teveel rozijnen in m’n pap, limonade met aardig wat kcal.
Maar idd eigenlijk moet je “ troep” zo min mogelijk kopen en als je toch in de verleiding komt jezelf dwingen wat anders te doen
IngridM schreef:Ik hoef het niet in huis te hebben om te gaan snaaienhahhaa.
En dat klopt wat je zegt; daarna voel je je juist rotter. Suf he!
Rebecca schreef:Ik snaai bij mijn ouders veel snoep ,chips is sowieso alleen voor het weekend en dan na 9 uur savonds. Maar mentaal heb ik wel moeite ermee , is het druk geweest die dag heb ik mijn rijles gehad en of 4 uurtjes gewerkt sochtends dan ben ik gewoon moe en heb ik geen zin meer om te koken en word het vaak met tegenzin een stukje vlees bakken om toch te eten . Daarom ga ik vaak op dagen dat ik moe ben naar mijn ouders zodat ik toch wat gezonds binnenkrijg , maar daar kan ik ook niet altijd eten vind ik
Mam vroeg of ik mee wou naar de ijssalon , heb echt geen idee wat ik dan kiezen moet . In elk geval een niet chocolade ijs , iets van een bolletje aardbei ijs hmmm ..