[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 07:32

Mooi jackieluca!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 08:44

Mooi geworden Jackieluca! :j

Ik mag dinsdag weer. Is geen overbodige luxe. Ik riep VOOR de lockdown al dat ik nodig naar de kapper moest... Ben er al sinds september niet geweest :') (mijn moeder heeft mijn uitgroei steeds bijgekleurd en ik heb niet echt een spannende kleur, omdat mijn haar ZO hard groeit dat ik anders elke 2 a 3 weken bij de kapper zit voor een uitgroeibehandeling. Dat lukt mijn moeder met gewone donkerblond/bruin tinten prima, maar niet met heel blond of rood ofzo... En nee, niet verven is geen optie. 31 jaar jong en zo grijs als een duif :Y) )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:59

Ik mag morgen ook weer! Ik kijk er zo naar uit om weer naar buiten te kunnen voor iets wat niét boodschappen is :') Ik heb gelukkig niets moeten uitstellen, want ik ga altijd om de 3 maanden voor highlights + knippen en ik had net geluk dat mijn afspraak viel op de eerste week dat ze weer open mogen *\o/*

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:32

Ik mag vanmiddag! :D Kan niet wachten dat iemand anders weer mijn haar wast, dat is voor mij echt het hoogtepunt van naar de kapper gaan. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:23

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:41

Mooi jackieluca, staat je goed

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 16:22

Mooi jackieluca! Staat je echt heel goed dit <3

Ik heb toch een aardige tijd het gevoel gehad dat het groeien van mijn haar maar niet opschiet maar deze nieuwe ontdekking dat mijn haar ineens in een baby staartje kan was toch wel een lekkere boost! Zo heb ik toch weer het gevoel dat het wel degelijk groeit
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 16:24

Ook aan je uitgroei is te zien dat het lekker groeit, blijf het wel een tof kleurtje vinden! :)

Tot op heden nog erg blij dat mijn uitgroei lijkt op mijn bovenste verftint :') Zo blij dat ik niet all the way purple ben gegaan vóór de Corona crisis. Maar kijk er nu wel dubbel naar uit .. nog even sparen en wachten tot de rust wederkeert.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 16:33

xDenies schreef:
Ook aan je uitgroei is te zien dat het lekker groeit, blijf het wel een tof kleurtje vinden! :)

Tot op heden nog erg blij dat mijn uitgroei lijkt op mijn bovenste verftint :') Zo blij dat ik niet all the way purple ben gegaan vóór de Corona crisis. Maar kijk er nu wel dubbel naar uit .. nog even sparen en wachten tot de rust wederkeert.

Dankjewel! Ik vind het ook echt leuk. Die uitgroei is inderdaad wel een dingetje :')

Slimme keuze van je geweest om het toch nog maar niet helemaal paars te verven, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je bij de kapper bent geweest!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 16:57

Ik stiekem ook wel een beetje... :o

Op mijn werk werd er positief op gereageerd in ieder geval. Kwam toevallig ter sprake.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 20:57

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 00:22

Vraagje ik heb mijn haar op dit moment donker rood, ik wil naar fel rood. Welke verf raden jullie aan? Wil eigenlijk arctic fox poison maar die is nergens meer leverbaar...

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:39

Laatst hier gevraagd waar jullie je gekke haarverf kopen.
Ik heb directions violet gehaald en dit is het resultaat.
Zooo super blij mee. Heb me in de laatste maanden niet meer zo mezelf gevoeld als nu :D

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:00

Haha supergaaf.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:11

Wauw mooie kleur! Staat je goed

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:05

Wauw youaremystar echt zo'n gave kleur en mooie glans ook!

Ik kom ook even binnenvallen met een vraag hoe ik mijn haar beter kan stylen.
Ik heb lang, zeer dun haar en heb nu sinds anderhalfjaar haarextensions voor meer volume. Ik ben heel tevreden over de extensions, maar ik vind het zo lastig om mijn haar mooi te stylen. Als ik mijn haar gewassen heb, dan droog ik het met een föhn. Daarna stijl ik de punten van mijn haren met een stijltang omdat mijn eigen haar zeer stijl is, maar in de extensions kan er soms een lichte golf zitten en ik vind het niet mooi als je dat verschil ziet. Daarnaast is mijn haar vaak erg pluizig na het föhnen, dus dan stijl ik het wat platter.

Wat ik niet mooi vind na het stijlen met de stijltang is dat mijn punten dan zo kaarsrecht zijn en er droog uitzien. Als ik bij de kapper ben, dan wordt mijn haar geföhnd met een ronde borstel en dan is de stijltang niet meer nodig. Mijn haren zijn dan wel mooi stijl, maar niet zo kaarsrecht en droog. Het lukt mij niet om zelf zo'n borstel en föhn tegelijkertijd te gebruiken, want ik ben echt te onhandig. Ik heb het ondertussen vaak genoeg geprobeerd, maar het lukt me gewoonweg niet. Nu denk ik eraan om een föhnborstel te kopen. Heeft er iemand hiermee ervaring? Ik wil dus eigenlijk gewoon dat als ik mijn haar föhn dat mijn punten er mooier uitzien en er mag best een lichte golf inzitten. Het liefste zou ik de Dyson Airwrap willen, maar die vind ik echt te prijzig. Als er iemand tips heeft of een goede föhnborstel weet, dan hoor ik het heel graag!

Even een fotootje om een idee te krijgen van mijn haar. De krullen zijn ook bij de kapper gezet, dat lukt mij ook nog niet. :+

Afbeelding

Afbeelding

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:13

Weet iemand bij welke organisatie je vanaf 25 cm je afgeknipt haar kan sturen?
Ik had het gevonden, maar weet niet meer waar.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:14

Hij is inderdaad heel duur, de Dyson Airwrap, maar hij is zooooo zijn geld waard <3 <3

Ik ben ook totaal niet handig met een fohn of borstels of wat dan ook, maar met de
Dyson is het zo makkelijk, zelfs ik kan mijn haren stylen nu :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:51

Ik heb een krultang van Babyliss echt dikke prima wel met een handschoentje. Niet met zo een klip dat werkt heel onprettig. Wat ook werkt met stijlen is je haar optillen je stijltang iets naarbinnen draaien en dan stijlen. Dan hangen je punten niet recht naar beneden maar een beetje naar binnen zodat het er niet zo dood en hangend uitziet.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:44

ProudJustify schreef:
Hij is inderdaad heel duur, de Dyson Airwrap, maar hij is zooooo zijn geld waard <3 <3

Ik ben ook totaal niet handig met een fohn of borstels of wat dan ook, maar met de

Dat wou ik niet weten, nu wil ik hem nog liever! |( Ik overweeg mijn vakantiegeld er nog aan te spenderen...

Lau schreef:
Ik heb een krultang van Babyliss echt dikke prima wel met een handschoentje. Niet met zo een klip dat werkt heel onprettig. Wat ook werkt met stijlen is je haar optillen je stijltang iets naarbinnen draaien en dan stijlen. Dan hangen je punten niet recht naar beneden maar een beetje naar binnen zodat het er niet zo dood en hangend uitziet.

Ik ga dat eens uitproberen met de stijltang, dank je voor de tip!

Niemand verder ervaring met een fohnborstel?

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:42

Suzanne_J schreef:
ProudJustify schreef:

Dat wou ik niet weten, nu wil ik hem nog liever! |( Ik overweeg mijn vakantiegeld er nog aan te spenderen...

Lau schreef:

Ik ga dat eens uitproberen met de stijltang, dank je voor de tip!

Niemand verder ervaring met een fohnborstel?

Ik heb er 1 liggen maar vind het verschrikkelijk. Duurt voor mij veel te lang. En resultaat vind ik ook tegen vallen. Is van babyliss.

Inderdaad stijltang laatste plukje naar binnen krullen helpt super. Ook meteen een stuk natuurlijker

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:46

Ik zag net dat ik die van Remington heb ik vind hem wel echt heel fijn.
Maar ik ben sinds kort begonnen met de curly girl methode. Dus gebruik hem bijna niet meer.

Voor:

Afbeelding

Nu 3 weken CG

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:14

youaremystar schreef:
Laatst hier gevraagd waar jullie je gekke haarverf kopen.
Ik heb directions violet gehaald en dit is het resultaat.
Zooo super blij mee. Heb me in de laatste maanden niet meer zo mezelf gevoeld als nu :D

[ [url=m/CgQZth.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super gaaf! Ik denk dat ik je gevoel wel ga herkennen! ;)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:15

Ik heb een föhnborstel gehad. Vind het echt een verschrikkelijk ding. Bleven vaak veel haren vast hangen en mn (toen nog) lange haar draaide snel tot een knoop rondom de borstel |o

En thanks iedereen voor de complimentjes <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:16

youaremystar schreef:
Ik heb een föhnborstel gehad. Vind het echt een verschrikkelijk ding. Bleven vaak veel haren vast hangen en mn (toen nog) lange haar draaide snel tot een knoop rondom de borstel |o

En thanks iedereen voor de complimentjes <3

Had je het hier voor overigens wel ontkleurd of heb je niets anders gedaan?