Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ook aan je uitgroei is te zien dat het lekker groeit, blijf het wel een tof kleurtje vinden!
Tot op heden nog erg blij dat mijn uitgroei lijkt op mijn bovenste verftintZo blij dat ik niet all the way purple ben gegaan vóór de Corona crisis. Maar kijk er nu wel dubbel naar uit .. nog even sparen en wachten tot de rust wederkeert.
ProudJustify schreef:Hij is inderdaad heel duur, de Dyson Airwrap, maar hij is zooooo zijn geld waard![]()
![]()
Ik ben ook totaal niet handig met een fohn of borstels of wat dan ook, maar met de
Dyson is het zo makkelijk, zelfs ik kan mijn haren stylen nu
Lau schreef:Ik heb een krultang van Babyliss echt dikke prima wel met een handschoentje. Niet met zo een klip dat werkt heel onprettig. Wat ook werkt met stijlen is je haar optillen je stijltang iets naarbinnen draaien en dan stijlen. Dan hangen je punten niet recht naar beneden maar een beetje naar binnen zodat het er niet zo dood en hangend uitziet.
Suzanne_J schreef:ProudJustify schreef:Hij is inderdaad heel duur, de Dyson Airwrap, maar hij is zooooo zijn geld waard![]()
![]()
Ik ben ook totaal niet handig met een fohn of borstels of wat dan ook, maar met de
Dyson is het zo makkelijk, zelfs ik kan mijn haren stylen nu
Dat wou ik niet weten, nu wil ik hem nog liever!Ik overweeg mijn vakantiegeld er nog aan te spenderen...
Lau schreef:Ik heb een krultang van Babyliss echt dikke prima wel met een handschoentje. Niet met zo een klip dat werkt heel onprettig. Wat ook werkt met stijlen is je haar optillen je stijltang iets naarbinnen draaien en dan stijlen. Dan hangen je punten niet recht naar beneden maar een beetje naar binnen zodat het er niet zo dood en hangend uitziet.
Ik ga dat eens uitproberen met de stijltang, dank je voor de tip!
Niemand verder ervaring met een fohnborstel?
youaremystar schreef:Laatst hier gevraagd waar jullie je gekke haarverf kopen.
Ik heb directions violet gehaald en dit is het resultaat.
Zooo super blij mee. Heb me in de laatste maanden niet meer zo mezelf gevoeld als nu![]()
[ [url=m/CgQZth.jpg]Afbeelding[/url] ]
youaremystar schreef:Ik heb een föhnborstel gehad. Vind het echt een verschrikkelijk ding. Bleven vaak veel haren vast hangen en mn (toen nog) lange haar draaide snel tot een knoop rondom de borstel
En thanks iedereen voor de complimentjes