ik vind de eerste wel op een een of andere manier leuk
Haha dir zijn nog leuk ook xD
Tieneke
Geplaatst: 09-01-18 21:33
Bloedprikken en tattoo kan je totaal niet vergelijken Zijn verschillende soorten pijn. Als je er eentje wilt, zal je het alleszins moeten ondergaan, hoe fel of niet het ook pijn doet.
Bereid je voor op het ergste, dan kan het enkel meevallen
Ik mag morgen weer afmaken van sleeve. Ik houd rekening met nog 4 uur. Zal morgen resultaat posten. Zelf vind ik dat het zeer doet en behoorlijk ook. Ben na 4 uur ook echt wel klaar. Gebruik tegenwoordig wel paracetamol wat echt geen probleem was. Het helpt mij de scherpe pijn op te vangen . Gelukkig is de binnenkant elleboog al gedaan maar binnenkant bovenarm moet nog en onderarm heeft alleen nog lijnen dus moet ook nog verder.
GeneralFlynn
Geplaatst: 09-01-18 21:50
Joanne1987 schreef:
Niet doen! Dat verdunt je bloed!!! En tja, pijn is relatief en voor iedereen anders...
Aspirine verdund je bloed, paracetamol niet. Wordt vaak aangeraden, zelfs door tattooshops.
_Lot
Geplaatst: 09-01-18 22:07
Joanne1987 schreef:
Welkom, leuk! Wat gaat het worden?
Vallende herfstblaadjes, op mijn rug Ik heb net het ontwerp gehad, het is echt precies geworden zoals ik het in mijn hoofd had zitten!
Ik vond binnenkant onderarm wel meevallen, ik heb niet zo'n grote, maar was echt goed te doen. Ribben was ook niks, ook geen grote, maar voelde niet eens dat hij begonnen was
Ik wil weer!!
Jorex
Geplaatst: 09-01-18 22:51
Ik voelde na een halfuur de naalden niet meer. Ik voelde alleen het wegvegen met de doek nog zeg maar en de kleinste naald toen hij die ging gebruiken, dat was echt een kloteding..
Ik twijfel nog een beetje over die ene op de vorige pagina, kan ook zijn dat ik 'tell me what to do?' erbij wil laten zetten, omdat ik hem ook een beetje als steun voor iedereen die momenteel met depressies kampt wil zetten. Maar ik ben meer van de beelden.
Ik wil samen met mijn zus een tattoo laten zetten maar we komen er niet uit wat. We hebben niet super veel gemeen. We zijn twee jaar geleden samen op vakantie naar Egypte geweest, beide dol op het onderwaterleven, eten, spelletjes spelen en met rust gelaten worden door andere mensen. Maar alles wat ik aandraag vind ze stom. Dus dat wordt een uitdaging... Nu heeft ze aan m'n tante gevraagd of die iets wil verzinnen voor ons dus ben beniewd..
Leuk! Ik heb er ook een samen met mijn zusje. Ben benieuwd wat het wordt.
Mijn zusje heeft zes jaar in Mozambique gewoond. Toen ze vertrok heb ik voor ons allebei een bedelarmband gekocht met de bedel 'sisters'. Twee meisjesfiguurtjes. We hebben die bedel laten zetten. Nu woont ze gelukkig weer in Nederland en de armband hebben we niet meer. De tattoo is me erg dierbaar.
MissBmx
Geplaatst: 10-01-18 08:52
Joanne1987 schreef:
Niet doen! Dat verdunt je bloed!!! En tja, pijn is relatief en voor iedereen anders...
Aspirine verdunt je bloed, paracetamol niet. Ik heb ook 2 paracetamol ingenomen voor mijn pols tattoo, ik vond het niet pijnlijk. Beetje krassend gevoel maar pijn nee dat niet
_mjwb
Geplaatst: 10-01-18 09:55
Dus je kan gewoon een half uur voordat je tattoo wordt gezet een paracetamol in nemen? Want bij mij is het meestal het idee dat ik wat in genomen heb, dat ik dan minder pijn heb. Klinkt raar, maar zo werkt het in mijn hoofd
Captain - Misschien kun je een heel simpel visje laten zetten? Gewoon 1 lijn?