Bij de Etos:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:Dan is dat de reden dat je wit uitslaat.
Dus als je een mooie foto met flits wilt, moet je de SPF weg laten.
Drunksheep schreef:Yes, ik heb meerdere swatches geplaatst van King Tutik ben ook maar een NC15/20 hoor, en als je voorzichtig bent is 'ie niet te donker. Maar ben niet heel erg voorzichtig trouwens, bedenk ik me net. Als je echt een vinger over de highlighter haalt en je brengt hem zo rechtstreeks aan, dan is 'ie wel te donker.
Ik prefer de Huiskamer denk ik. Wel jammer dat het moet.
Lipstick staat je goed Djilan!
Damned schreef:Wat vinden jullie hiervan?
[ [url=m/7Hocmi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zegt nog veel meer maar dat kan ik jullie natuurlijk allemaal niet tonen, maar voor mij komt het over als: iedereen die wel make up draagt doet dat omdat hij onzeker is, omdat het moet van de maatschappij, omdat men niet durft zonder make up...
Ik vind het persoonlijk zever, net alsof je minder zelfrespect hebt als je make up ophebt?
Lisitano schreef:Damned schreef:Wat vinden jullie hiervan?
Ze zegt nog veel meer maar dat kan ik jullie natuurlijk allemaal niet tonen, maar voor mij komt het over als: iedereen die wel make up draagt doet dat omdat hij onzeker is, omdat het moet van de maatschappij, omdat men niet durft zonder make up...
Ik vind het persoonlijk zever, net alsof je minder zelfrespect hebt als je make up ophebt?
Als je op je 23e nog tegen iemand zegt: "mijn mama" neem ik je sowieso niet al te serieus.
Lisitano schreef:Damned schreef:Wat vinden jullie hiervan?
Als je op je 23e nog tegen iemand zegt: "mijn mama" neem ik je sowieso niet al te serieus.