[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:39

Ik twijfel nog steeds over de Nyx, misschien toch maar eens proberen.

Bij de Etos:

Afbeelding

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:45

Plien91 schreef:
Gebruik je foundation of creme met SPF erin?

Ja beiden hebben SPF...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:46

Dan is dat de reden dat je wit uitslaat.
Dus als je een mooie foto met flits wilt, moet je de SPF weg laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:49

Friem, je nucleair water kwoot staat in de BNB :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:54

Ik gebruik voor shoots ook wel eens foundations met SPF. Als je het goed afpoederd en bv wat bronzer/countour gebruikt dan is het ook weg :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:17

Mijn look voor vandaag (naja, nummer 3, heb al twee keer alles eraf gehaald en over nieuw begonnen. Ik heb te veel tijd vandaag _O-) ;
Afbeelding

Gemaakt met behulp van dat highlight palette van de Kruidvat :) en mijn nieuwe favoriete lippenstift van Catrice _O_

oh hemel grote foto :oo

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:38

DnT schreef:
Friem, je nucleair water kwoot staat in de BNB :')

Stomme iPhone :')

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:39

DnT schreef:
Dan is dat de reden dat je wit uitslaat.
Dus als je een mooie foto met flits wilt, moet je de SPF weg laten.

Oeiii, goed om te weten. Kan jij me toevallig merken oid aanbevelen met cremes en foundations zonder SPF. Dacht dat dat in bijna alle foundations en cremes zat.

@velvetblack: ik poeder het wel altijd af, maar toch blijft het zichtbaar. Verschrikkelijk.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:43

Drunksheep schreef:
Yes, ik heb meerdere swatches geplaatst van King Tut :)) ik ben ook maar een NC15/20 hoor, en als je voorzichtig bent is 'ie niet te donker. Maar ben niet heel erg voorzichtig trouwens, bedenk ik me net. Als je echt een vinger over de highlighter haalt en je brengt hem zo rechtstreeks aan, dan is 'ie wel te donker.

Ik prefer de Huiskamer denk ik. Wel jammer dat het moet.

Lipstick staat je goed Djilan!

Gevonden!
Heb jij toevallig ook becca champgne pop? Twijfel of t n aanvulling is voor me

De mods zijn in overleg dus wellicht komt er een oplossing

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:11

Wat vinden jullie hiervan?
Afbeelding
Ze zegt nog veel meer maar dat kan ik jullie natuurlijk allemaal niet tonen, maar voor mij komt het over als: iedereen die wel make up draagt doet dat omdat hij onzeker is, omdat het moet van de maatschappij, omdat men niet durft zonder make up...

Ik vind het persoonlijk zever, net alsof je minder zelfrespect hebt als je make up ophebt?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:16

Ik vind dat ook altijd zo onzinnig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:20

Tuurlijk draag ik make up omdat ik hartstikke onzeker ben :j
Daarom is mijn favoriete lipstick knalrood, om er voor te zorgen ik vooral maar geen aandacht vestig op mijn rare hoofd!

:roll:

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:21

Als iemand zich fijn voelt met make-up dan leuk voor ze, als iemand zich fijn voelt zonder dan ook leuk voor ze.
Ik vind het jammer dat alles altijd zo in hokjes word gestopt. Wanneer je make-up draag ben je onzeker en draag je een masker, wanneer je geen make-up draagt geef je niks om jezelf of je uiterlijk... :roll: Het is ook nooit goed |(

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:33

Damned schreef:
[ [url=m/7Hocmi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zegt nog veel meer maar dat kan ik jullie natuurlijk allemaal niet tonen, maar voor mij komt het over als: iedereen die wel make up draagt doet dat omdat hij onzeker is, omdat het moet van de maatschappij, omdat men niet durft zonder make up...

Ik vind het persoonlijk zever, net alsof je minder zelfrespect hebt als je make up ophebt?

Als je op je 23e nog tegen iemand zegt: "mijn mama" neem ik je sowieso niet al te serieus.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:35

Lisitano schreef:
Damned schreef:

Als je op je 23e nog tegen iemand zegt: "mijn mama" neem ik je sowieso niet al te serieus.

;( ;( Ik ben 24 en zeg ook nog steeds mijn mama... Naarmate ik ouder wordt blijft ze nog steeds mijn mama :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:39

Wat een onzin idd. Ik maak me op omdat ik dat mooi vind. Net zoals dat ik kleding uitzoek wat bij mijn lijf past en waardoor mijn lijf beter uitkomt, ik ga naar de kapper zodat mijn haar beter zit.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:42

DnT schreef:
Tuurlijk draag ik make up omdat ik hartstikke onzeker ben :j
Daarom is mijn favoriete lipstick knalrood, om er voor te zorgen ik vooral maar geen aandacht vestig op mijn rare hoofd!

:roll:

Precies, dat :)) :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:48

Ik ben 30 en zeg gerust nog mama :j zal ze ook mijn hele leven blijven.

Opmaken doe ik niet omdat ik onzeker ben of wat dan ook. Durf en ga gerust zonder make up de staat op/winkelen en werken. Op mijn werk droeg ik zelfs nooit make up, dan moest ik er nog eerder uit dan 6 uur

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:49

Omg mn bestelling is binnen! Zo mooi!

Tot mijn verbazing was mijn bestelling van Aliexpress ook binnen, wel heel apart. Heb namelijk 2 keer apart besteld en nu is de laatst bestelde wel binnen en die daarvoor niet. En dat was ruim 4 weken daarvoor, dus ik hoop dat dat nog wel binnen gaat komen :)

Maarr hierbij mijn bestelling :)
Afbeelding

Afbeelding

En open
Afbeelding

En mijn andere palette
Afbeelding

En mijn aliexpress bestelling:
Afbeelding

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:50

ik loop vaker zonder dan met makeup rond, dusja zo onzeker ben ik niet :P

hier heeft moeders de naam moekkie :P

Mooi bestelling donnar :D welke is t bovenste palette uit die collectie?

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:53

Hoi leuke mensen! :D Ik kom zomaar even binnenvallen na al heel lang trouwe meelezer te zijn. Ik heb een vraag aan jullie; ik ben namelijk niet zo'n held met make-up, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet echt wat voor lipsticks nu mooi staan bij mezelf, etc.
Kunnen jullie ook zien of ik een warme/koele / gele/roze ondertoon heb? En of warme/koele kleuren mij beter staan?

Zal even een paar foto's toevoegen van vandaag, alleen een heel klein beetje BB cream op. Let niet op m'n huid, die is echt vreselijk aan het doen de laatste dagen :x Let sowieso maar niet op m'n hoofd :')
Afbeelding
Afbeelding

Vaak koop ik eens een goedkope lipstick van de action/big bazar/essence o.i.d. om gewoon eens kleuren uit te testen. Ik weet wel dat ik echt van die lichtroze kleuren zoals dit, niet mooi vind bij mezelf:
Afbeelding

Dit vind ik al stukken mooier:
Afbeelding

Maar nu ben ik benieuwd wat jullie denken qua kleuren & ook gewoon m'n huid, heb ik nou een gele of roze ondertoon?
Hebben jullie dan tips voor welke lipstick ik kan gaan? Het liefst ben ik op zoek naar een beetje een nude kleur, eentje die elke dag kan, maar andere suggesties mogen ook :D Ik heb niet veel geld te besteden, dus budgetmerken zijn fijn, maar ook hoor ik graag suggesties van MAC o.i.d., want ik kan best eens een keer daar wat van kopen.

Zou het heel erg fijn vinden als jullie tips/suggesties hebben :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:57

@Twilight: het is de Redemption Palette Essential Shimmers

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:58

Lisitano schreef:
Damned schreef:

_/-\o_

Maar als ras Brabander zeg ik ook altijd 'ons mam' of 'ons moeder' dus ja. :+

Iedereen moet lekker zelf weten wat 'ie doet met make-up. Je bent er echt niet beter of minder om wanneer je het nooit of juist wel draagt. Ieder zijn eigen hobby en eigen centjes.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:58

Wat een heerlijke bestelling <3 De mijne komt morgen! En ik wacht ook op heel wat van Aliexpress.

Ik zeg ook mama tegen mijn moeder. Maar ik zeg niet "mijn mama" als ik een interview moet gaan geven :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 17:00

Kirsten, Je hebt juist een heel lief gezicht! Ik vind het lichtroze juist leuker dan de donkere om eerlijk te zijn :j