Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vibabu schreef:Wij springen in dezelfde regio Juliawat grappig. Even strandritje maken?
JuliaKamm schreef:vibabu schreef:Wij springen in dezelfde regio Juliawat grappig. Even strandritje maken?
Haha wat leuk!
Nou het buitenritje was heerlijk maar we zijn wel aangevallen door een hond waardoor paard schrok en in rengalop de berg afging, lag er bijna naast. Paard had de hond nog getrapt waardoor de eigenaren wilden dat ik dierenartskosten ging betalen.. Als mn paard niet naar achter had getrapt ben ik bang dat de hond in zn benen hing...
Lijstje uiteindelijk:
O: yoghurt met speltvlokken, honing en banaan
T: wat dipstokjes
L: 2.5 bh met kipkerrie
A: tomatensoep met knoflookbrood
Janine1990 schreef:Smakelijk Dilan! Ik had in plaats van kipfilet voor zalm gekozen denk ik (kip is zo flauw). Maar dat moet je maar net lusten natuurlijk.
Janine1990 schreef:JuliaKamm schreef:Haha wat leuk!
Nou het buitenritje was heerlijk maar we zijn wel aangevallen door een hond waardoor paard schrok en in rengalop de berg afging, lag er bijna naast. Paard had de hond nog getrapt waardoor de eigenaren wilden dat ik dierenartskosten ging betalen.. Als mn paard niet naar achter had getrapt ben ik bang dat de hond in zn benen hing...
Lijstje uiteindelijk:
O: yoghurt met speltvlokken, honing en banaan
T: wat dipstokjes
L: 2.5 bh met kipkerrie
A: tomatensoep met knoflookbrood
Jeetje wat een rot-ervaring zeg!!! Aso's die hun hond niet even vasthouden als er een paar langs komt. Als je je hond niet onder appel hebt....![]()
![]()
![]()
Officieel hebben ze natuurlijk wel gelijk, je bent als eigenaar altijd verantwoordelijk voor de schade die je dier toebrengt. Maar ik begrijp je volledig... Zij hadden een veel flinkere rekening gepresenteerd gekregen als jij wel was gevallen...
JuliaKamm schreef:Maar volgens mij is het zo als hun hond in mijn paard zn benen had gehangen dat hij afgemaakt had moeten worden?
Janine1990 schreef:Lisanne, ik zorg dan inderdaad dat ik weinig melkproducten neem. Die werken zeg maar het tegenovergestelde van ontstekingsremmend. Niet dat je er doodziek van wordt ofzo hoorMaar het plakt dan zo vreselijk in je keel enzo. Wat het tegenovergestelde werkt is karnemelk geloof ik. Moet je voor de zekerheid even googlen, dat vond ik dan wel altijd heel erg lekker. Komt omdat het zuur is. Ofzo.
Dilan93 schreef:vibabu schreef:Deze was heel simpel. Havermout, een ei, beetje honing en wat cacaonips. Even in de blender en daarna in een mok in de magnetron. Wat aardbeien later verwarmen en er bij doen. Was lekker!
Klinkt wel lekkervult zo'n mugcake genoeg als ontbijt?
Emmaa_ schreef:Janine1990 schreef:Lisanne, ik zorg dan inderdaad dat ik weinig melkproducten neem. Die werken zeg maar het tegenovergestelde van ontstekingsremmend. Niet dat je er doodziek van wordt ofzo hoorMaar het plakt dan zo vreselijk in je keel enzo. Wat het tegenovergestelde werkt is karnemelk geloof ik. Moet je voor de zekerheid even googlen, dat vond ik dan wel altijd heel erg lekker. Komt omdat het zuur is. Ofzo.
Alle zuivelproducten zorgen voor extra slijmaanmak in je keel, waardoor slikken nog moeilijker wordt. Bij een enorm droge hoest kan het fijn zijn, maar als er erg veel los komt uit je longen en/of keel kan je echt beter geen zuivel tot je nemen.