[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 09:21

Ik ben inmiddels gewent aan mijn sleeve.
(nog 1 sessie te gaan)
Nu met het mooiere weer heb ik weer korte mouw dingen aan.
Krijg nog steeds leuke reacties van cliënten. (ik werk in de thuiszorg)
Afbeelding

Afbeelding

Djoopie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 09:30

Hij is mooi Tinkerloos! Ik had de update van je tattoo nog niet gezien!
*kijkt beetje jaloers*

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 09:44

Was al weer een paar maanden geleden hoor.

Ik ben in Juni jarig, dan ga ik mezelf maar trakteren op de laatste sessie.
Ben er nu bijna een jaar mee bezig, valt me toch steeds zwaarder dan ik van te voren gedacht had.
Ik had vorig jaar de planning om het in een paar maanden af te hebben, maar dat is niet te doen wat pijn en genezing betreft voor mij.

Kleine tattoo is goed te doen hoor, maar ik heb steeds sessies van 5 uur,en de dag erna voel ik me alsof ik onder een tractor gelegen heb.
Moet ik dan echt een paar weken/maanden van bij komen geestelijk zeg maar. :')

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 10:19

Heel mooi Tinkerloos!!!

Nu het mooie weer reden geeft tot korte mouwen hebben jullie dan ook dat sommige mensen ongevraagd ineens aan je arm zitten (als je tattoos daar zitten dan hè). Vind het vreselijk irritant, dat mensen kijken prima, en misschien even beter willen kijken ook helemaal prima. Maar vraag het dan gewoon even, in plaats van vreemden meteen maar vast te 'grijpen'.

Ik geef wel altijd aan dat ik er niet van gediend ben, op een vriendelijke manier, maar sommigen vinden het dan alsnog raar dat je dat niet fijn vind "want ze zijn toch zo mooi". Hoe gaan jullie daar mee om?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 10:24

Wauw Tinkerloos! Echt heel gaaf! Ooit wil ook nog een sleeve! en bloemen in mijn zij, en en en en... Pff ik wil nog zo veel!

5 uur is echt lang. Ik had het na 4 uur echt gehad, ik kreeg het koud, het begon pijn te doen, en ik zat niet meer lekker.

NaginiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 10:28

Chans, dat heb ik in de zomer met m'n rug. Bloed irritant.
Ook mensen die foto's maken zonder even te vragen.. weetje, vraag dan en dan meestal zeg ik wel ja..
Maar om gewoon even te doen.
Ik ga toch ook niet voor mensen hun gezicht staan en zo flats een foto maken.
Raar vind ik dat altijd.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 10:29

Gaaf zeg Tinkerloos!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 10:35

Bedankt allemaal. ;)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 10:59

Ik heb de tattoo op mijn arm pas sinds de winter, dus ik ben heel benieuwd naar hoe dat gaat in de zomer. Ik merk nu al wel dat als ik een kort shirtje aanheb dat mensen heel sneaky en schuchter naar m'n tattoo kijken, en dan weer snel oogcontact maken. Vind het wel grappig haha.

Moet nog wel even een goede zonnebrand met hoge factor scoren voordat het echt warm gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:01

Geeft het niet ook speciale zonnebrand voor tattoo's?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:04

Ik heb hier net zomer gehad, en werk altijd in een shirt achter te receptie. Krijg veel complimenten over mn beer. Maar merk dat de sfeer wat betreft tattoo's hier zo anders zijn dan in Nederland/Europa. Daar is het echt nog iets "speciaals" (zeker als ze zichtbaar zijn) en wordt je er nog op aangekeken. Hier boeit het echt niemand iets, ook al zat je hele hoofd eronder. Super relaxed die kiwi's.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:51

Nu zijn gezichtstattoos daar natuurlijk ook wel een onderdeel van de native cultuur :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 12:02

Hahahah nou hier in Auckland krijg je bar weinig mee van die "cultuur" :))

+ de trips die je kan doen naar die zogenaamde "maori" dorpen zijn allemaal acteurs met schmink :')

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 13:34

Tinkerloos, echt super je arm zo!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 13:44

Chans schreef:
Heel mooi Tinkerloos!!!

Nu het mooie weer reden geeft tot korte mouwen hebben jullie dan ook dat sommige mensen ongevraagd ineens aan je arm zitten (als je tattoos daar zitten dan hè). Vind het vreselijk irritant, dat mensen kijken prima, en misschien even beter willen kijken ook helemaal prima. Maar vraag het dan gewoon even, in plaats van vreemden meteen maar vast te 'grijpen'.

Ik geef wel altijd aan dat ik er niet van gediend ben, op een vriendelijke manier, maar sommigen vinden het dan alsnog raar dat je dat niet fijn vind "want ze zijn toch zo mooi". Hoe gaan jullie daar mee om?

Ik heb er op mijn pols en ze willen wel eens naar mijn pols grijpen. Ik meld dan altijd rustig maar duidelijk dat ik er niet van gediend ben dat ze me zo maar vast pakken. Mijn rug hebben mensen de neiging om topjes of t shirts "open te trekken" van achter (ja ook vreemden, echt seriously, dat zou niet eens in me op komen :? ) en daar ben ik vaak iets minder vriendelijk mee.... Alleen mijn man mag me uit kleden en zelfs die mag dat niet en plein publique. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 14:11

Ik heb een tekst rondom mijn onderarm en mensen hebben nog wel eens de neiging om mijn arm uit de kom te draaien om de hele tekst te kunnen lezen. Ik kan daar echt behoorlijk agressief van worden, reageer sowieso enorm slecht op vastgegrepen worden door mensen die ik niet ken en reageer dan ook altijd al dan niet verbaal 'agressief'. Heb nog nooit echt een klap verkocht, maar wel een keer vrij agressief mijn arm teruggetrokken en duidelijk gemaakt dat diegene echt met z'n poten van me af moest blijven. Dat ik tattoo's heb is geen vrijbrief om aan me te zitten en ik ga ze niet verbergen omdat ik het zo 'uitlok'. Grappige is dat dit nooit bij mannen gebeurt.

Die op m'n rug heb ik hetzelfde als jou Ayasha. Mensen die de rug van mijn shirt naar beneden trekken of naar binnen kijken. Vooral met uitgaan vind ik dat echt zo schijtirritant.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 14:31

Inderdaad, dat naar beneden trekken! Als je dan een topje aan hebt met dunne bandjes die elastisch zijn trekken ze de voorkant ook haast mee naar beneden. Daar kan ik ook pislink van worden. :x

Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen, zoals vast pakken of aan je kleding trekken. Dat dóe je toch niet, dat is gewoon een vorm van aanranding puur theoretisch gezien.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 14:43

Dan ben ik dus niet de enige die daar last van heeft en het raar vind dat mensen dit doen. Het lijkt soms of ik de abnormale ben omdat ik er niet van gediend ben om zomaar vastgepakt te worden, alsof die tattoos een vrijbrief zijn om iemand aan te raken. Of erger nog, half uit te kleden als ik dat hier zo lees :x

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:14

Heel mooi Tinkerloos!

principal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:37

Tinkerloos# mooi gedaan. Resultaat mag er zijn.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 16:07

Dank u dank u.

Ik heb nooit meegemaakt dat mensen aan mijn arm zitten.
Maar..ik sta net bij de zwemles van mijn dochter te kijken, komt er een kindje naast me staan en die voelde heel stiekem aan mijn elleboog.
Vond het wel grappig, heb ook niks gezegd ervan.
Was een klein kindje. ;)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:57

*kruipt onder mee leessteen*

Super gave sleeve Tinkerloos :oo

Ik lees al heeel lang mee met dit topic. En wou altijd al een tattoo, alleen vanuit thuis wordt dit niet bepaald geaccepteerd dus netjes gewacht tot ik zelfstandig ben en zelf mijn beslissingen kan nemen. Na lang ontwerpen en alles was ik uit gekomen op een tribal draak en sinds November staat die op mijn been. Gaat dit jaar dus de eerste zomer meemaken. Ben er echt onwijs blij mee. Heb er 2 uur voor gezeten. :) Zal eens een betere foto moeten regelen van recht van voor, hij komt een beetje scheef over. >;)

Afbeelding

Oorspronkelijk zal die op mijn schouderblad komen, maar onderbeen vond ik toch mooier :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:16

Nu moet ik wel zeggen dat ik met mijn 1,50m sowieso veel ongewenste aanrakingen aantrek (op heffen enzo bv en ik zet tegenwoordig standaard mijn knie gewoon als iemand dat doet die ik niet ken, dat is ook zo iets waaraan ik me dood erger :o ) en tattoo's en piercings doen dat blijkbaar ook (iedereen wil ook standaard met z'n tengels aan mijn MD's zitten, nu heb ik geen echt zichtbare meer maar toen ik er nog onder mijn sleutelbeenderen had zaten er vaak vreemde mensen aan :x.)

Dus ik heb gewoon te veel factoren die blijkbaaf gillen om 'raak mij aan aub' :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:21

Nou ja, ik ben langer dan 1.85 en bij mij laten ze het er ook niet om. Optillen dan weer niet, aan mijn tattoos zitten en me daarbij behoorlijk stevig vastgrijpen gebeurt echt regelmatig.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:03

De draak vind ik zelf afschuwelijk, totaal niet mijn stijl en hij lijkt slecht gezet, maar misschien is de foto slecht genomen.
Gelukkig dat jij er blij mee bent. Vroeger wilde ik ook graag een draak, maar nooit gedaan.