Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kom meteen het topic even binnen vallen. Lees wel heel vaak mee en heb heel veel aan jullie tips gehad en daardoor ook veel te veel gekocht
maar heb nu mijn eerste "miskoop" gedaan. Heb laatst in een opwelling toen Nouvelle Vogue ineens weer op voorraad was deze aangeschaft. Nu blijkt alleen dat de tint toch wel heel dicht bij Please Me ligt en op mijn lippen zelfs nagenoeg identiek is
lipstick is dus 1x gedragen en vroeg me af of iemand er hier interesse in heeft? 
we gaan vroeg voor de winkels zitten, lachen ons daar helemaal de pleuris Om de blikken opengetrokken tokkies, en gaan later op de middag eens spieken wat er nog Te Halen valt
winkels als topshop,house of fraser e.d. En zelfs Primark!! Doen ook leuk mee, met flinke stunt kortingen, dus raad eens wie er lekker dior make up, Chanel make up, en kleding kon shoppen voor heel veel goedkoper

Suus___ schreef:Opengetrokken Tokkies? Wat whahahaha

Suus___ schreef:Haha bizar he.. Ik vond t hier echt te.. Kon geen winkel normaal in
hier waren vooral asda, victorias secret, en andere winkels die van amerikanen zijn heel erg, al deed Tesco ook goed mee dit jaar
verder hadden veel winkels wel erg veel korting, maar daar was t niet zo dat mensen elkaar de tent uitvochten

saddledancer schreef:Suus___ schreef:Opengetrokken Tokkies? Wat whahahaha
hahaha ik bedoelde opengetrokken blikken tokkies, t zijn er zoveel dat het lijkt alsof ze het hele jaar verstopt zitten en Dan speciaal voor black Friday Worden de blikken met tokkies opengetrokken![]()
ik heb mensen door asda gesleept zien Worden voor een tv![]()
omg
we hebben niet keiveel filialen, maar genoeg Om mij blij Te houden
en ook gewoon filialen die ook de swim, pink, en sports lines hebben, dus dat is best fijn