Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:35

Haha nou ik ben verre van strak! (Mn buik dan, de rest gaat nog wel) Weeg nog steeds 80 kilo, erg irritant. :')

Ojah, tenen sterker maken is heel belangrijk :j Het is ook wel een beetje eng, je moet er echt vol op gaan staan anders ga je juist door je enkel. Maar het gaat al iets beter hihi.

Nee ik ga werken daar voor een half jaar, en daarna nog een beetje rondreizen enzo :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 09:36

De rest volgt nog wel. Je sport zo veel, dus dat komt gewoon helemaal goed zoals jij het wil!

Het lijkt me inderdaad erg eng, stel nu eens dat je omvalt, dan breek je toch je voet? :') Erg knap dat je het kan!

Spannend, zes maand Australië!! Gaaf hoor!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 09:46

Ja ik heb er echt zin in :D Ben er al 3 maanden geweest dus het voelt echt een beetje als thuiskomen :)

Haha dat idee had ik dus ook :') maar je natuurlijke reflex is dat als je dreigt door je voet te gaan, dat je dan een stap zet om te corrigeren. Dus niet dat je dan je voet op dezelfde plek houdt. Dat zei iemand tegen mij en toen dacht ik; ojah natuurlijk. :')

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:43

Nou dag 1 van ripped in 30 is een feit! Vond m goed te doen inderdaad, maar het is dan ook pas weer level 1 natuurlijk :Y)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:20

Goed zo! Ja ik ga na de Shred ook maar door met de ripped. Heb oom nog killer buns & thighs & 6 weeks 6 pack, dus kan ff vooruit haha. Zou eigenlijk gewoon goed zijn om altijd er elke dag eentje te blijven doen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 15:10

@ Swah: Gewoon doen! Ik heb me vanaf 3 januari - november zo goed als dagelijks vermaakt met Jillian. Ze heeft echt zo veel workouts!

@ Eline: Goed gedaan!

@ Spikkel: Oh ja, als je het zo bekijkt is het inderdaad wel logisch dat je niet gewoon braaf blijft staan, tot je omvalt :+
Leuk dat je al zo bekend bent met Australië! Kan je daar ook aan het dansen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:18

Kan helaas niet daar dansen, zit in een afgelegen ieniemienie dorpje, hebben ze vast geen dansschool. :') Ook geen internet helaas, maar ik koop wel een dongel. En ik ga wat workouts van Jillian ff van YT rippen, dan kan ik ze gewoon doen zonder internet. :j

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:21

Gaaf Spikkel! Ja en zorgen dat je de workouts hebt.

Zit ook in het buitenland (Afrika) en heb ze ook allemaal op m'n PC. :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:22

Dat is idd handig om gewoon bij je te hebben :j Ook omdat ik toch een half jaar mn eigen kamer heb, dus kan lekker springen en hupsen haha. :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:29

Oh wat leuk dat je naar me vraagt Bhri! Dat vind ik lief.

Ik lees nog dagelijks mee en sport braaf 6 dagen in de week.
Ik wissel een beetje tussen Ripped level 3 en 4, Killer buns 1 en 2, NMTZ en 6W6P. En na elke workout ga ik nog 10 km fietsen op de fiets ding machine.
Helaas eet ik nog steeds meer dan dat ik verbrand, dus ben nog steeds aan het aankomen. Ben nu aan het kijken wat ik kan doen om het te verminderen, maar zelf niet kunnen koken is echt niet grappig |(

Hoe gaat het bij jou dan?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:35

Wie kookt er voor je solar? Kun je niet afspreken met diegene dat die magerder gaat koken? (minder zout, andere olie/boter etc).

Ik was vanochtend wel 0,5 kilo kwijt, jeeeej. :D Maar heb alweer een oliebol op en boterhammen met vlokken dus het zit er gelijk weer aan. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:40

Je hebt ook al een erg degelijk niveau, dus de basis zal er sowieso wel goed inzitten, om het nadien gewoon weer op te pikken, toch :)

En workouts zijn ook erg leuk natuurlijk :)

Enthousiast Swah, trainen in Afrika!

Solar :(:) Maar dat je zo veel traint is toch erg goed en intensief!
Houd je je voeding bij via valtaf of iets dergelijks?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:50

Ik zit in halls, student accommodatie, dus de kantine kookt voor mij en 250 overige studenten, en dat dan op z'n Engels. Heb afgelopen week aangegeven dat ik het overmatige gebruik van olie/boter niet op prijs stel (nadat ze voor de zoveelste keer boter door de groente hadden gemieterd zodat ik geen groente had), maar heb er nog niks op terug gehad.
Dus ik roei met de riemen die ik heb, neem fruit ipv de overheerlijke brownies, cheesecakes, appeltaartjes, muffins en god knows what. En vind dat best knap van mezelf :Y)

Ik kan dus ook niet bijhouden wat ik eet, omdat ik geen idee heb van de kcal per eenheid, of sowieso van de eenheden die ze hanteren :')

Wel heb ik hier geleerd mijn bord niet leeg te eten, denk dat dat het voornaamste probleem is waarom ik aan ben gekomen. Je kunt een half weeshuis voeden van hetgeen op mijn bord geschept wordt :') En van huis uit geleerd m'n bord leeg te eten...

Vind t echt leuk dat er best een stel zijn hier die in het buitenland zitten of naar het buitenland gaan voor een tijd ^_^

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:51

Balen Solar! Zo heb je inderdaad geen idee van hoeveel je precies aan het eten bent. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om op mijn hongergevoel te moeten afgaan. Het is inderdaad erg flink dat je dan al dat lekkers vaak gewoon links laat liggen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:00

Ooh wat erg :oo nja heel leuk natuurlijk dat je daar zit, maar dat soort dingen zijn idd killing voor je figuur. :+ Studeer je daar?
Wel goed dat je fruit eet, volhouden zo! En de helft opeten helpt ook al natuurlijk.

Ik moet straks ook echt gaan opletten. Ik kan absoluut niet koken en ik weet zeker dat er veel pasta wordt gegeten. Goedkoop en makkelijk, maar ik lust het ook niet. :')
Ik ga gewoon wat simpele en gezonde gerechten van thuis meenemen denk ik en dan ook maar roeien met de riemen die ik krijg. :')

Het erge is ook nog dat ik in het café ga werken als bakker, dus dat word ook opletten. :=

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:09

Wel knap om te horen hoe jullie allemaal zo strikt bezig zijn (en sommige ook al zo lang!). Mij lukt het meestal niet vaker dan 2-3 keer per week (goed, nou doe ik ook allemaal andere sporten maar toch).

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:30

Hihi oepsie Spikkel, dat wordt best uitdagend, als bakker :P

Maar als het een troost kan zijn: het went enorm snel om in zo'n zaak te werken. Ik heb jaren in mijn mams tearoom/broodjeszaak gewerkt, en de eerste weken denk je: 'Oh, lekker, ontbijtkoeken, donuts, pannenkoeken, ijs!'
Maar dat gaat echt zo snel over. Na een tijdje voel je echt niet meer de behoefte om van alles te snoepen, en doet het je niets meer :)

Nou dan ben je toch ook keigoed bezig J508, als je sowieso al zo sportief bent :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 00:18

Haha ja precies! Misschien krijg ik dan zo'n overdosis zoetigheid dat ik thuis ook niet meer hoef te snoepen. :D

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 10:52

Oh my ik heb me toch een partij SPIERPIJN :oo echt niet normaal := had er bij de shred echt helemaal niet zo'n last van. Kwam bijna mn bed niet uit zonet :')

Ik werk trouwens bij de bakker en in de sinterklaas/kersttijd staat de winkel ook boordevol lekkere dingen. Maar ik zal je zeggen ik heb er ook echt geen last van. Nu is het ook erg druk dus veel tijd om te snoepen is er sowieso niet. Maar wij bakken heel veel dingen ook zelf nog in de winkel. Nou ik kan je zeggen als we saucijzen, croissantjes, speculaastaarten en hartige taarten door elkaar gaan bakken de hele dag door dan vergaat de eetlust je wel weer :+ Ik heb er absoluut geen last van in elk geval.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:06

Hallo!!

Ik kom er ook bij als het mag? I heb net ( uurtje geleden) dag 1 van de shred gedaan. Mijn eerste keer en ik vond het best pittig. Heb dan ook -0 conditie.... Dus ben benieuwd of dag 10 dan een stuk makkelijker zal gaan!

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:05

Haha lekker Eliine :')

Ennnnnn, 30 day shred afgerond *\o/* laatste keer viel niet mee vandaag, iets te hard wezen stappen vannacht :+ ga vanaf nu de levels afwisselen!

Tuurlijk mag dat, welkom! Komt vast goed hoor, het wordt vanzelf makkelijker!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:28

Goed bezig iedereen! :D

Ik heb vandaag voor het eerst level 2 helemaal volgehouden zonder pauze te pakken! :D In het begin had ik veel last van m'n rug met die plank-poses maar nu gelukkig niet meer. :)

Weet iemand waar ik level 3 kan vinden? Want die in de openingspost werkt niet meer....

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:30

Samir schreef:
Goed bezig iedereen! :D

Ik heb vandaag voor het eerst level 2 helemaal volgehouden zonder pauze te pakken! :D In het begin had ik veel last van m'n rug met die plank-poses maar nu gelukkig niet meer. :)

Weet iemand waar ik level 3 kan vinden? Want die in de openingspost werkt niet meer....

Ik heb het op google ingetypt dan komen er een paar sites naar boven waar ie het wel op doet :j

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 08:52

Of gewoon op youtube.
Er is geen los filmpje van, maar wel van level 1, 2 en 3 samen.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 09:10

Ssmarty schreef:
Of gewoon op youtube.
Er is geen los filmpje van, maar wel van level 1, 2 en 3 samen.

Is er wel hoor :j

http://www.4shared.com/video/R6JAqbrH/3 ... utube.html.

Zoo net heel sportief een half uur eerder de wekker gezet om dag 3 van ripped in 30 te doen :D nu even lekker aan de havermout, douchen en dan naar het werk. Goed begin van de dag lijkt me zo 8-)