Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:54

Ik wil dumbels bestellen, maar ik twijfel over het gewicht; 1,5 of 2 kilo.
Wat gebruiken jullie in Level 2 en 3?

Bhriseis

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:05

@Karin: persoonlijk zou ik maar een halve kg zwaarder doen dan je nu doet; de V-raises zijn behoorlijk zwaar (om niet te zeggen duivels)

@ Sall: goed zo meid! Leuk dat je nog steeds mee kan doen met je schouder :)

@ Nickolay: niet opgeven! Doe alles zo rustig als nodig is, en je komt er écht wel! Maak handig gebruik van die secondjes rust die je mag gebruiken, en de dag erna zal het weer iets beter gaan :) Ik vond het ook echt heel zwaar hoor, maar het komt goed!

Heb nu gezond geluncht, en voor het avondeten zal ik shredden. Maar eerst nog een beetje professor Layton spelen :+ (deze ochtend had ik een bananenpannenkoekje, best lekker! Maar qua vorm leek het niet op een pannenkoek := )

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:09

KarinvdM schreef:

Ik zou beginnen met 1,5 kg. Dat is zwaar zat in combinatie met de oefeningen.

Ik gebruik nu overigens 1 kg, maar wil morgen of overmorgen toch de 2 kg gaan halen, zodat ik deze kan gebruiken bij de lichtere oefeningen.
Tussen gebruik ik ze trouwens ook wel wanneer het niet nodig is, bijvoorbeeld bij de punches. Dan moet je toch net wat meer kracht zetten om lekker je arm uit te stoten.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:13

Ik heb 2 kg gekocht gisteren Karin! Maar ik ben ook een grote meid dus ik vind eigenlijk dat ik dat moet kunnen.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:14

Ik vind persoonlijk 1,5 kg zat, gebruik nu 1 kg, en zelf dat vind ik met de v-raises pittig!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:14

KarinvdM schreef:
Diane_ schreef:
Weet alleen nog niet of ik het 30 dagen vol houd, haha.
Waarom niet?!? >;) Natuurlijk wel!

Haha, meer omdat ik vrees dat ik op een gegeven moment geen zin meer heb, ik bedacht me opeens hoe lang 30 dagen is. :P Maar ik ga mijn best doen. Ik vind het achteraf wel een heerlijk voldaan gevoel geven in ieder geval. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:22

Ik gebruik 1kg, maar ik heb ook tig meer kracht in mijn benen dan in mijn armen. (ben eigenlijk gewoon slap :+ ) Het gaat nu wel beter, heb zelfs al een beetje spierballen. :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:33

Ik gebruik nu 1 kg in level 1. Vind alleen de oefening dat je ze omhoog moet stoten zwaar, de rest niet.

Wat hebben jullie aan je voedingspatroon gedaan? Ik eet nu 's ochtends magere kwark, 's middags 3 a 4 boterhammen en dan 's avonds vis of vlees met groentes ( ben alleen en hou niet zo van aardappels, rijst, pasta etc. Dus dat eet ik ook niet :P ) Zit er over te denken 's middags ook kwart te gaan eten, en dan max 2 stukjes brood. Verder eet ik eigenlijk niks, geen snoepjes, koekjes, chips etc.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:41

Bedoel je squad & press?

Ik eet niet heel anders. Ik probeer wel wat minder te snoepen tussendoor, ik ben echt een grote snoepkous dus dat is nog wel de grootste opgave. Over het algemeen lukt het me aardig om van de zoetigheid af te blijven, maar ik ben niet van plan om nu mijn hele voedingspatroon om te gooien en alleen nog maar gezonde dingen te eten. Daar zou ik echt niet gelukkiger van worden, integendeel: het zou een aanslag zijn op mijn goede humeur en ik wil me niet schuldig voelen om ieder suikertje dat ik binnen krijg. Het moet wel een beetje leuk blijven. Als ik de zoetigheid wat meer zou laten staan en tussendoor iets meer vitamientjes nuttig dan zou het denk ik al een hoop schelen,want dat laatste schiet er ook nog weleens bij in.
Sinds vanochtend wil ik wel proberen om 's ochtends havermout te eten in plaats van brood, maar dat was nog niet echt een succes. Qua wegwerken dan, ik kon wel goed merken dat mijn maag wel vol zat daarna. Ook eet ik sinds gisteren een gekookt eitje na het shredden.

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:46

Helaas vorige week niet aan het shredden geweest. Was ziek, koorts en snothoofd.
Inmiddels alleen nog hoesten, dus ik wil weer aan de slag.

Ik was bij dag 6 (was ik eindelijk spierpijn vrij haha)... Ik denk dat ik nu maar weer overnieuw moet beginnen of niet? Heb het ruim anderhalve week niet gedaan. Wat denken jullie?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:51

Ja overnieuw beginnen :(:)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:51

marionnnn: Ik zou wel weer overnieuw beginnen ja. Misschien als je level 1 heel makkelijk vind dat je dan iets eerder naar level 2 kan gaan. :)

Ik heb eindelijk level 2 af!!! :D :D *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\o/* Was er zo klaar mee. :')
Alleen ik keek ff het level 3 filmpje maar ik heb nog steeds geen gewichtjes en die heb ik nu dus wel echt nodig. En een yogamatje voor die laatste buikspieroefening. Leg nu met die buikspier de hele tijd mn onderrug op een opgevouwen handdoek maar dan heb ik bij level 3 wel een hele lange handdoek nodig als ik hem ook nog eens opgevouwen wil hebben. :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:04

Jolien87 schreef:
Bedoel je squad & press?

Ehm ja denk het wel! heb geluid altijd uitstaan dus geen idee hoe alles heet (A) Wil voor die krachtraining met de armen als je op de grond ligt wel zwaardere gewichten, want dan steld die 1 kilo echt niks voor.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:09

Jullie gaan hard zeg :=

Moet vandaag nog shredden, dag 7 van level 2 vandaag. Zit eraan te denken lvl 2 een dagje langer te doen omdat ik een dag gemist heb.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:35

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:37

KarinvdM schreef:

Nog steeds 1 kilo... :Y)

marionnnn: ik zou overnieuw beginnen. Dit programma draait er juist om dat je elke dag traint in een vast schema.

Ik heb net dag 19 erop zitten, begin level 2 nu wel zat te worden, ik weet precies wanneer welke oefening komt en wanneer ik Jilian ga vervloeken en wanneer niet :+

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:38

Kaatje, ik probeer idd mijn andere schouder niet teveel te belasten. Daarom heb ik 1 kg gewichten (begon met geen gewichten)

Heb net heerlijk geschilderd, het doek is alleen best groot en dat voel ik wel in mijn schouder.. Dus nu weer rust

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:45

Aaaah *hijst zichzelf weer op de stoel *

:oo De no more trouble zones workout (die ik hierna ga doen) heeft 6 circuits %)

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:51

Waauuuwwww :-) *\o/* :D

Dag 6 er op zitten en het ging SUPER! Zelfs in de push ups zit verbetering :oo

Nu snel een crackertje eten en nog ff naar de sportschool om te bodypumpen.. Tijdens mijn werk rustig aan gedaan tijdens het sport blok en niet met de hardloop groep mee geweest dus kan wel! Wel alles bij elkaar een dik uur gewandeld vandaag.

Na de pump lekker boerenkool met een speklap(JE). Kan ik mezelf nu al op verheugen hihi!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:55

Bedankt voor alle felicitaties!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:57

Goed bezig dames! Ik iets minder, schuif nu een pizza naar binnen :oo

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:00

Wat gaaf Annash en gefeliciteerd!

Hmm lekker pizza Dani!
Ik doe ook even aan wat minder, geen shredden vandaag en direct lekker uit eten :Y)

Sim

Ik eet keurig wokgroenten met stukjes kipfilet en 50 gram zilvervliesrijst.

Jolien87

Monster_tos schreef:
Jolien87 schreef:
Bedoel je squad & press?

Ehm ja denk het wel! heb geluid altijd uitstaan dus geen idee hoe alles heet (A) Wil voor die krachtraining met de armen als je op de grond ligt wel zwaardere gewichten, want dan steld die 1 kilo echt niks voor.

Hihi ja dan weet je ook niet hoe het heet.
Bij squad & press moet je door je knieën, je armen in een hoek van 90 graden houden en vervolgens overeind komen en je armen omhoog steken.
Die oefening op de grond vind ik ook piece of cake, daar wil ik ook wel zwaardere gewichtjes voor gebruiken.

Ik wil ook even offtopic stuiteren: ik zit in de finale van De mooiste taart van Overijssel, volgende week donderdag. *\%/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:05

De squadron en press vind ik echt zwaar het laatste setje!