Ik heb vandaag een nieuw hardloopshirtje gescoord....bij de action voor 2.99
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook leuk om te lezen hoe jullie ermee bezig zijn!
Maar ik ben bang dat het te lang is voor mij wat zij rennen.

Eliine schreef:Misschien wat meer bergopwaarts gaan lopen ipv voorwaarts neerwaarts?
Nee even zonder gein, misschien een hardlooplesje meepakken? Dat je wat meer techniek meekrijgt en zo je snelheid wat op kunt krikken? Ik zit daar ook nog wel aan te denken, dat je het wat makkelijker voor jezelf maakt door meer techniek te beheersen.
Ik heb nog even om te trainen dus haha.

Ariebombarie schreef:Eliine schreef:Misschien wat meer bergopwaarts gaan lopen ipv voorwaarts neerwaarts?
Nee even zonder gein, misschien een hardlooplesje meepakken? Dat je wat meer techniek meekrijgt en zo je snelheid wat op kunt krikken? Ik zit daar ook nog wel aan te denken, dat je het wat makkelijker voor jezelf maakt door meer techniek te beheersen.
dat doe ik twee keer per week
Warboel schreef:Ik ga me zonder muziek echt vervelen![]()
Gister liep ik heerlijk shufflede m'n iPod ineens naar Little Lion Man van Mumford & Sons.
Heb hun een paar weken geleden live gezienEn ben al jaren fan.
Dus volgens mij heb ik met een glimlach van oor tot oor gelopen toen dat nummer kwam, en ik denk dat m'n snelste kilometer toen geweest is
Maar Lente jeetje wat een lef heeft die ventNouja opzich ook wel weer fijn dat je het nu weet haha.
Bami loopje klinkt ook leuk Ari
Ik ben ook naar het ziggo dome geweest, beste concert wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
Op Pinkpop waren ze ook erg goed.
). Hebben jullie daar tips voor?

Heb er vandaag zelfs helemaal geen last van, terwijl ik gister toch best een stuk gelopen heb! En ik ben onder behandeling van een chiropractor en fysiotherapeut vanwege scheve heupen en stijve snel vastzittende, veel te holle rug maar dat gaat allemaal zoveel beter nu ik veel sport!
" Tot ik me realiseerde dat ik nu onbewust mijn buikspieren netjes aanspan om mijn houding te ondersteunen terwijl ik een paar weken geleden nog behoorlijk inzakte.
Ik heb de neiging om te hard te rennen en dat dus max 5 km vol te houden. Vandaag mezelf de opdracht gegeven heel rustig te lopen en t is gelukt! Had het idee dat ik het zo best lang vol kon houden en was veel minder moe dan de vorige keer toen ik 5,3 km liep
Wil 1 juni meedoen met een wedstrijd in Nuenen, dat is 5 of 10 km, twijfelde of ik 10 zou kunnen maar in dit tempo moet t denk ik wel lukken, heb nog een maand
Dus ik heb nog flink wat te trainen, maar ik heb het idee dat het wel goed komt. Nu even herstellen van dit stuk rennen en dan volgende week ga ik weer een stukje verder. Heb al een paar routes in mijn hoofd om uit te bouwen.
Maar goed als dat nu in juni al zou lukken dan zou de 10 EM ook een uitdaging zijn
Maar ben bang dat dat te veel is allemaal. 
we gaan hem gewoon "ff" lopen Lente!!