Ik heb vandaag een nieuw hardloopshirtje gescoord....bij de action voor 2.99

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eliine schreef:Misschien wat meer bergopwaarts gaan lopen ipv voorwaarts neerwaarts?
Nee even zonder gein, misschien een hardlooplesje meepakken? Dat je wat meer techniek meekrijgt en zo je snelheid wat op kunt krikken? Ik zit daar ook nog wel aan te denken, dat je het wat makkelijker voor jezelf maakt door meer techniek te beheersen.
Ariebombarie schreef:Eliine schreef:Misschien wat meer bergopwaarts gaan lopen ipv voorwaarts neerwaarts?
Nee even zonder gein, misschien een hardlooplesje meepakken? Dat je wat meer techniek meekrijgt en zo je snelheid wat op kunt krikken? Ik zit daar ook nog wel aan te denken, dat je het wat makkelijker voor jezelf maakt door meer techniek te beheersen.
dat doe ik twee keer per week
Warboel schreef:Ik ga me zonder muziek echt vervelen![]()
Gister liep ik heerlijk shufflede m'n iPod ineens naar Little Lion Man van Mumford & Sons.
Heb hun een paar weken geleden live gezienEn ben al jaren fan.
Dus volgens mij heb ik met een glimlach van oor tot oor gelopen toen dat nummer kwam, en ik denk dat m'n snelste kilometer toen geweest is
Maar Lente jeetje wat een lef heeft die ventNouja opzich ook wel weer fijn dat je het nu weet haha.
Bami loopje klinkt ook leuk Ari