[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dame23

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:36

Een avocado voor de goeie vetten, 2 gekookte eitjes voor de eiwitten, paar blokjes kaas met mosterd....

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:18

Zo hier zit de 2e maaltijd er alweer in!

Vanmorgen om 5u ontbeten, en nu mijn tussendoor pauze gehad.
Heb even 6 crackers gegeten := anders houd ik het niet vol tot 12u!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:30

Hoe staan jullie als bokkers eigenlijk tegenover een app als Foodzy waarin je alles wat je eet bijhoudt en aan de hand van je aantal bits kan zien of je goed bezig bent of niet? Ik heb de app ooit eens geïnstalleerd maar nooit wat mee gedaan, is wel een soort stok achter de deur lijkt me. Iemand die dat ook gebruikt of iets vergelijkbaars doet?

Hier overigens zeer frustrerend. De weegschaal danst hier al een paar dagen om de 100KG heen (gister 100.3 vandaag 100.1), bah, ik wil daar gewoon onderdoor.. Moet wel zeggen dat ik het afvallen nog steeds niet zat ben na 7 maanden en 37 kilo. Wat alleen strontvervelend is is dat omdat ik uit alle broeken was gescheurd in de tijd dat ik maar bleef aankomen ik nu steeds geen goed passende broek uit de kast kan pakken :P

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:05

Choiix schreef:
Hoe staan jullie als bokkers eigenlijk tegenover een app als Foodzy waarin je alles wat je eet bijhoudt en aan de hand van je aantal bits kan zien of je goed bezig bent of niet? Ik heb de app ooit eens geïnstalleerd maar nooit wat mee gedaan, is wel een soort stok achter de deur lijkt me. Iemand die dat ook gebruikt of iets vergelijkbaars doet?

Hier overigens zeer frustrerend. De weegschaal danst hier al een paar dagen om de 100KG heen (gister 100.3 vandaag 100.1), bah, ik wil daar gewoon onderdoor.. Moet wel zeggen dat ik het afvallen nog steeds niet zat ben na 7 maanden en 37 kilo. Wat alleen strontvervelend is is dat omdat ik uit alle broeken was gescheurd in de tijd dat ik maar bleef aankomen ik nu steeds geen goed passende broek uit de kast kan pakken :P

Wow 37 kilo _/-\o_ wat voor dieet doe je?

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:10

Heb het al opgelost!
Heb tussen de middag een broodje filet american extra en daardoor ineens alles in het groen! Hihi
En 1196 kcal
En 152 gram koolhydraten

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:52

Hoi, ik kom me hier ook melden. Ik ben mijn blubber-lijf nu dan écht spuugzat en vanaf vandaag ga ik er álles aan doen om minstens 10 kilo af te vallen! :o

Ik heb nog niet de tijd gehad om dit topic globaal door te lezen, maar ben van plan dit vanavond te doen.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:20

Choiix schreef:

Ik heb niet zo'n fancy telefoon: kan dus niks met apps. Zou wel kunnen werken denk ik.

En 37 kg!!! Top zeg :D Heb je een dieet gevolgd, of gewoon minder eten, meer sporten?
Het broekenprobleem ken ik :+ Momenteel krijg ik bijna geen enkele broek meer dicht (weer aangekomen). Had juist mijn grotere maten weggedaan :') oeps. Moet dus echt weer aan de slag!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:14

Pfoe lichaam is zwaar in shock doordat ik een keer per week ga vasten xd
Net allemaal sterretjes dus even een bouillonnetje genomen! :)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:18

Netjes Choiix! Je kan het ook echt heel goed zien!!

Broekenprobleem is hier ook.. Moet daarom wel wat afvallen.. Vanmorgen op de weegschaal gestaan, -0.7 na vorige week. Had vorige week nog vakantie met vriendlief, dus wel op het eten gelet, maar ook nog even lekker vakantie gevierd! Ben dus tevreden ermee.. :) Nu doorgaan!

Vandaag zit mijn collega aan de overkant ook weer een gebakje te eten, was nog over van gisteren. Heb weer nee gezegd!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:28

Mooi resultaat al Choiix!
Ik heb gisteren lekker een uurtje gezwommen met een vriendin, dat maaktw eer een beetje goed voor het 'slechte' weekend :o

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:58

Jippie eindelijk lijkt mijn lijf te snappen dat je ook af kan vallen. Vanochtend -1.5 woehoe eindelijk weer onder de 100. Op deze weegschaal dan. Ben super blij
@liespower. das vervelend dat je sterretjes ziet met vasten. Heb daar gelukkig geen last van.
Sterkte ermee

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:02

Zo vanochtend een shake smiddags 2 broodjes met kaas en daarna 2 uur met de hond naar het barchemsebos gegaan daar moesten we een behoorlijke trap op in het bos en toen steeds bult op bult af. Ik had uiteindelijk ook behoorlijke klotsoksels :') Hoe dan ook het heeft mij en vooral de hond erg goed gedaan :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:10

liespower94 schreef:
Pfoe lichaam is zwaar in shock doordat ik een keer per week ga vasten xd
Net allemaal sterretjes dus even een bouillonnetje genomen! :)

Als je merkt dat je er lichamelijk niet goed van word zou ik het niet doen. ;) Ach tsja, succes, op internet lees ik dat men na een paar keer van klachten afkomt.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:32

Ja dat las ik ook dus ga het gewoon volgende week nog een keer proberen ;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:52

Zo, ik ben trots op mezelf. Dezemorgen wel 100 gram zwaarder ivg met gisteren, maar dat is geen ramp. Ik bekijk het liever week per week.
Maar vandaag ben ik voor een zwemkaart gegaan. En die ben ik te voet gaan halen. Dat is ongeveer 2.8 kilometer en dan nog eens terug. Toen ik thuiskwam, bleek de batterij van de verwarmingsregelaar leeg. Dus ben ik nog eens te voet gegaan, ongeveer een kilometer, om nog vlug wat batterijen te halen. Anders had ik vlug even de auto genomen.
Onderweg ben ik twee maal langs een frituur gepasseerd waar de aroma een halve kilometer in het rond hing, langs snoepautomaten waar ik anders wel eens iets uit graaide en in de winkel gepasseerd langs al de koeken en snoep zonder iets ervan te kopen. *\o/*

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:16

Mijn dag is redelijk, kan beter maar kan ook slechter. Morgen weegdag maar ben doodsbang.. Wel stom, ik heb zo goed mijn best gedaan dus het moet haast wel goed zijn..

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:56

Herkenbaar denice heb ik ook altijd.
Kwanyin heel goed gedaan.

Net een half uur oefeningen gedaan. Trots op mezelf

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:58

Zijn jullie bang voor de weegschaal? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:59

Ik ben/was ook altijd bang voor de weegschaal. Heb het jaren gemeden als de pest. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:19

Ik heb vandaag lekker een rondje boodschapjes+ bezoeken van oma op de fiets gedaan, was goed te doen :j
We hebben lekker Paella gegeten met kipfilet en zeevruchten erin :9

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:20

Ik ben ook niet bepaald fan van de weegschaal.. Morgen ook mijn eerste weegdag.. Verwacht nog geen wonderen :+

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:35

Mijn weegschaal spoort dan ook niet hoor!! Die jokt! :+

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:52

bonjoy top ben benieuwd ik moet morgen ook :)

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:15

werking wordt niet minder hoor. Puur is echt te heftig , naam azijn zegt het al. Niet te pruimen anders.
Wel na tijd tanden poetsen.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:36

Hoi hoi!

Oooh best goede dag hier zie ik! Ik heb ook een super dag! Ook dag 2 van 30day shred gedaan :).

Ik ben niet bang van de weegschaal hoor. Maar ben er stiekem wel klein beetje verslaafd aan. En heb nu echt met mezelf afgesproken om maar 1 x per week (vrijdag) te wegen.