Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:05

Nu weer geen verzendkosten bij MAC trouwens!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:05

Blon_D, met de foundation niet, maar de concealer is heel fijn. Dus denkd atd e foundation dan ook wel goed is.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 04:04

Iemand tips voor eyeliner? Mn essence is op en de winkel waar ze essence verkochten hier heeft het uit het assortiment gegooit.. en das echt de enige die super bleef zitten hier..

Nu heb ik al 4 merken geprobeerd en het is allemaal 5x zo duur en 10x zo slecht.. zit binnen notime over mn hele ooglid heen -.- Ik wil er wel echt een liquid eyeliner (geen gel uit een potje dus en ook geen pennetje ofzo )
ik had deze altijd (grijze dop) http://www.120coloursofbeauty.nl/wp-con ... -zwart.png

iemand suggesties? Ik ben zo desperate dat ik er over twijfel om mn moeder er in Nederland om te laten gaan en die op te sturen met de post :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 08:04

Die liquid liner van catrice! Die waterproof versie gaat bij mij nergens heen. Al gebruik ik fr laatste maanden alleen maar gel liners :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 11:59

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 12:04

Djilna schreef:
Blon_D, met de foundation niet, maar de concealer is heel fijn. Dus denkd atd e foundation dan ook wel goed is.

Ik ga aankomende week wel even naar ici om het te testen *D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 15:22

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 15:38

Suus___ schreef:
Ik sluit me aan bij leverage, die is erg fijn idd :j

Voor de mensen die t leuk vinden, mn look met het sunset palette van sleek:
http://looksbysuus.wordpress.com/2013/09/21/43/

Mooie look! Vind je wenkbrauwen ook erg mooi gedaan.

Dat palette ziet er leuk uit. Maar met die blauwe kleur zou ik dan weer niks kunnen :+.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 15:53

Ik ook niet, koop ik ook niet. Tenzij ze in een palet zitten :) Met roze tinten doe ik ook vrij weinig.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 15:59

Thanks meiden :)
Er staat ook een look klaar met au naturel.
En door die uitspraak plien wil ik juist iets doen met de blauwe kleur haha..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 16:03

Jaaaa doen! Ik heb wel een felblauw oogpotlood, die combineer ik dan met veel bruintinten. Maar echt blauwe oogschaduw is niet direct iets voor mij.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 16:06

Een accent leuk vind ik erg leuk! zit er nog steeds aan te denken ooit een groene of paarse gel liner te kopen :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 16:07

Ik vind een pop of colour altijd wel erg leuk, dus bijvoorbeeld als accent onder de onderste wimpers

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 06:50

Leverage schreef:
Die liquid liner van catrice! Die waterproof versie gaat bij mij nergens heen. Al gebruik ik fr laatste maanden alleen maar gel liners :)

Catrice hebben ze hier in the usa volgensmij helemaal niet.. ben het nog nergens tegen gekomen in ieder geval..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 06:57

Mooie look suus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:31

Hele gave look Suus!
Ik kom trouwens ook maar weer binnenvallen.. Hebben jullie tips voor het aanbrengen van eyeliner? (Met pen.) :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:38

Plien91 schreef:
Die MSF staat ook nog op mijn wishlist <3. Loose jij had dus ook geprofiteerd van de kortingsactie bij ICI Paris XL?
Ik heb er mijn eerste echte high-end lipstick gekocht. Lancome Rouge in Love <3.
Momenteel draag ik ook minimale make-up. Mascara, wenkbrauwpotlood en een beetje concealer. Werk hartstikke veel en heb geen zin om dan korter dan nodig in bed te liggen :Y)

Oh altijd leuk, je eerste high end lipstick! :) Ik heb 1 lipstick en een gloss gekocht, totale schade €30, anders €50 ofzo denk ik. :)

Blon_D schreef:
Ik wil ook een nieuwe goede foundation volgende week bij ici aanbieding van Estee Lauder foundation iemand daar ervaring mee?

Alle foundations van Estee Lauder verschillen natuurlijk ook weer. Eerlijk gezegd zou ik niet voor een bepaald merk gaan, ookal is het in de aanbieding, maar gewoon kijken wat je echt het fijnste vindt. Heb zelf geen ervaring met Estee Lauder, maar die Double Ware foundation van hun (superdekkende) lees ik wel vaak over en schijnt heel goed te zijn. Maar het is dus ook maar net wat voor soort foundation je zoekt. :D
Suus___ schreef:
Ik sluit me aan bij leverage, die is erg fijn idd :j

Voor de mensen die t leuk vinden, mn look met het sunset palette van sleek:
http://looksbysuus.wordpress.com/2013/09/21/43/

Ik zag hem al op boglovin', mooie look hoor! :)
Ik vind dat ook altijd mooi trouwens, een kleuraccent dus onder een gekleurd lijntje of neutrale look met wat kleur op het midden van het bewegend ooglid. :)

Deetjeeuh schreef:
Hele gave look Suus!
Ik kom trouwens ook maar weer binnenvallen.. Hebben jullie tips voor het aanbrengen van eyeliner? (Met pen.) :)

Oefenen. :')

xNavatu schreef:
Leverage schreef:

Catrice hebben ze hier in the usa volgensmij helemaal niet.. ben het nog nergens tegen gekomen in ieder geval..

Oh wat leuk! Wat doe je daar, voor je studie ofzo? :) Maar ik zou dan op google zoeken in het Engels voor drugstore eyeliners, aangezien ze daar ook veel andere merken hebben dan hier.

Ben de afgelopen week bij mn vriend geweest (in Italie), natuurlijk ook even langs Kiko en Sephora geweest. :) Heb niet zoveel gekocht uiteindelijk, bij Kiko een oogpotlood en bij Sephora Too Faced Shadow Insurance oogschaduwbasis.
Ik heb mijn shopverbod trouwens maar gestopt, lukt toch niet. :') Laatst hebben ze me opgemaakt en hadden ze ook bronzer aangebracht, en nu wil ik dus heel graag een Guerlain bronzer. :o Even wachten tot er weer een keer een leuke actie is ergens. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:32

Ik had een vraagje, ik had namelijk gelezen dat het niet goed is om oogpotlood op te doen als je lenzen heb.
Maar ik heb het oogpotlood waar mijn wimpers beginnen zeg maar, en dus niet op die waterlijn, dus dan maakt het toch niet zo veel uit ?
En helpt het om eerst oogschaduw / foundation/ een poeder op te doen en daarna oogpotlood zodat het niet uitloopt ?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:04

Het helpt als je basis eronder doet, dan gaat t nergens meer heen :)
Ik heb geen ervaring met Lensen

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:25

Ik draag lenzen en heb nooit last met oogpotlood op m'n waterlijn..
Met een eyeliner-stift wel ooit bovenste waterlijn willen doen en een puntje getekend op m'n lens. Maar even afgespoeld en was weer weg. :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:32

Idd een oogschaduwbasis. En als ik oogpotlood onder mn onderste wimperlijn doe, dan doe ik vaak ook nog wat poeder onder mijn oog zodat het minder uitloopt.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:44

xNavatu schreef:
Iemand tips voor eyeliner? Mn essence is op en de winkel waar ze essence verkochten hier heeft het uit het assortiment gegooit.. en das echt de enige die super bleef zitten hier..

Nu heb ik al 4 merken geprobeerd en het is allemaal 5x zo duur en 10x zo slecht.. zit binnen notime over mn hele ooglid heen -.- Ik wil er wel echt een liquid eyeliner (geen gel uit een potje dus en ook geen pennetje ofzo )
ik had deze altijd (grijze dop) http://www.120coloursofbeauty.nl/wp-con ... -zwart.png

iemand suggesties? Ik ben zo desperate dat ik er over twijfel om mn moeder er in Nederland om te laten gaan en die op te sturen met de post :+

Rimmel heeft ook fijne liners vind ik :) niet heel duur ook..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 00:49

Bunga schreef:
xNavatu schreef:

Rimmel heeft ook fijne liners vind ik :) niet heel duur ook..

Die lopen hier ook.. heb er 2 gehad en beide een drama ;(
Heb van mezelf al best oily eyelids, en hier is het altjd warm + hele hoge luchtvochtigheid dus het is echt niet te doen.. Alleen mn essence blijft prima zitten ;(

Loose schreef:
xNavatu schreef:

Oh wat leuk! Wat doe je daar, voor je studie ofzo? :) Maar ik zou dan op google zoeken in het Engels voor drugstore eyeliners, aangezien ze daar ook veel andere merken hebben dan hier.

Ik loop hier stage :j
Ja klopt ze hebben ontzettend veel merken, maar van wat ik geprobeerd heb falen die ook allemaal.. ga morgen even om milani bij de target, stond een filmpje op yt dat die super fijn waren en anders laat ik mn moeder gewoon om essence gaan en het opsturen denk ik :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 00:54

Hebben jullie nog tips over producten tegen grove poriën? :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 06:36

Ik heb iets van de Body Shop, maar nog nooit gebruikt :P Ooit als testertje gerkegen.