Ik ga hem vrijdag laten zetten en wilde gewoon even het zekere voor het onzekere weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:What? moet je dat in je gezicht smeren tegen de puistjes?
8nnemiek schreef:Ik ben ongeveer een maand geleden gestopt met de pil, nadat mijn laatste strip op was. Ik heb em ongeveer een jaar lang geslikt. Nu weet ik dat daarna alles een beetje in de war is. Ik zou twee dagen geleden ongesteld moeten worden, maar nog niks gemerkt. Hoe lang duurde het bij jullie? Wanneer moet ik me zorgen gaan maken, of is het echt volkomen normaal dat het langer duurt?
miss_lizje schreef:Pff dag 2 van stopweek en nog niet ongesteld maar wel al bijbehorende andere narigheden. Snap er weinig van, normaal gesproken ben ik na de eerste dag gelijk al ongesteld ondanks dat ik altijd 2 a 3 strips achter elkaar slik. Ik wacht vandaag nog even af, en anders ga ik me toch echt zorgen maken...
Mars schreef:Wel opletten met t water, je gebruikt al snel teveel.
Dit is een goede video met uitleg: http://www.youtube.com/watch?v=m_ga2n9ttJo
miss_lizje schreef:Pff dag 2 van stopweek en nog niet ongesteld maar wel al bijbehorende andere narigheden. Snap er weinig van, normaal gesproken ben ik na de eerste dag gelijk al ongesteld ondanks dat ik altijd 2 a 3 strips achter elkaar slik. Ik wacht vandaag nog even af, en anders ga ik me toch echt zorgen maken...