Ik moet binnenkort ook eens kijken naar een kortere stuurpen voor mijn crosser. Kijken of dat veel verschil uitmaakt qua bochten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Travel_me schreef:Iemand hier wel eens een inspanningstest gedaan? Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt even om een beginpunt te krijgen. Heb het nog nooit gedaan dus ben benieuwd. Heb 5 jaar geleden alleen een licentiekeuring gehad maar dat stelt niks voor.
Travel_me schreef:Iemand hier wel eens een inspanningstest gedaan? Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt even om een beginpunt te krijgen.
welshfan97 schreef:Travel_me schreef:Iemand hier wel eens een inspanningstest gedaan? Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt even om een beginpunt te krijgen. Heb het nog nooit gedaan dus ben benieuwd. Heb 5 jaar geleden alleen een licentiekeuring gehad maar dat stelt niks voor.
Toevallig ga ik morgen een maximaal test doen met m'n studie. Daarvoor moesten we gekeurd worden, ik mag de test wel doen maar hij raadt het me zeer aan om een longfunctietest te doen (dus zonder medicatie) omdat hij een zeer sterk vermoeden naar astma (de arts die ons moest keuren is een longarts). Dus morgen een maximaal test met medicatie en dan binnenkort een longfunctie test.
Wil jij dan ook gaan trainen op hartslag?
Travel_me schreef:@ditano: heb je er veel aan gehad? Ik doe niet zo uitgebreid. Iig geen VO2 max