Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fjordjes schreef:Yazen is ook niet veel duurder dan wellis en ze zijn bezig met een nieuw programma uit te rollen dat als je voldoende bent afgevallen maar nog wel de medicatie wil dat je dan een heel stuk goedkoper uit ben doordat ze meerdere soorten programmas aanbieden. Oa dat je wel nog een recept krijgt maar geen arts, of juist wel als je dat wil, met of zonder coach etc. Dus misschien is dat nog een overweging waard als je (levens)lang op die medicatie wil blijven.
[ Afbeelding ]
Bonnelover schreef:Dankjewel!!
SassyMoon schreef:@Karrij wat een gedoe nu nog, maar als ik dit lees, heb ik wel het idee dat er beweging zit in huisartsenland. Er zullen altijd wat voortrekkers zijn die het 'onbekende ' verkennen en dan volgt de rest. Ik ben benieuwd hoe het er over een paar jaar uitziet. Waarschijnlijk lachen we dan om die eerste jaren. Wie weet ooit gewoon bij de Drogist verkrijgbaar.
Jester_ schreef:Maar je bmr is wat anders dan je onderhoud. Bmr heeft je lichaam in coma nodig, om in leven te blijven. Daar zit je beweging niet bij in. En nu zijn sommigen inactief, maar onder je bmr eten is gewoon niet goed. En een keer een dagje of paar dagen ga je niet dood aan, maar structureel onder je bmr eten is niet goed voor je en helpt je metabolisme ook om zeep
SassyMoon schreef:Is best bijzonder inderdaad, maar voelt voor jouw huisarts waarschijnlijk 'veiliger'. Ik zie het maar als positief. Zijn wij een beetje de pioniers voor het nieuwe normaal? Ik heb recent het boek "Wondermiddel" van Johann Hari gelezen. Heel intessant en verhelderend. Belicht ook de verschillende kanten van de maatschappelijke discussies over dit middel.