GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnelover

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:46

Ik moet even frustratie van me afschrijven kom net terug van de huisarts om te praten over behandeling met medicatie.

de huisarts gaat mij niet helpen want zij weten niet wat de medicatie in de toekomst gaat brengen voor je lichaam en zij hebben het idee dat je leven lang medicatie moet blijven prikken

Dus deze huisartspraktijk heeft onderling afgesproken dat ze gewoon hiermee niet helpen alleen als je een glitraject hebt gevolgen van 2 jaar Ze hebben me wel geadviseerd om met een Obesitas Kliniek contact op te nemen privéklinieken Verder hebben ze geen heil in en sinds alleen maar als commercieel.

Dat ik op dit moment last heb van mijn lichaam en veel te hoge bloeddruk en mijn BMI dus veel te hoog is daar kan de huisarts niet zo heel veel mee.

Ik heb gezien dat hij obesiatas kliniek 1195 kost en dan nog elke maand de kosten van de medicatie ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie daar kwijt voor zijn geweest.

dus hadden jullie begrijpen dat ik enorm baal en ik ben al vanaf januari bezig en ben nog geen steek verder gekomen

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:52

Wat ontzettend balen zeg!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:56

Oh dat is balen. Apart hoe anders elke huisarts ermee omgaat. Je kan bij wellis kijken enzo. Dat is minder duur wat ik van anderen begrijp.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:07

Yazen is ook niet veel duurder dan wellis en ze zijn bezig met een nieuw programma uit te rollen dat als je voldoende bent afgevallen maar nog wel de medicatie wil dat je dan een heel stuk goedkoper uit ben doordat ze meerdere soorten programmas aanbieden. Oa dat je wel nog een recept krijgt maar geen arts, of juist wel als je dat wil, met of zonder coach etc. Dus misschien is dat nog een overweging waard als je (levens)lang op die medicatie wil blijven.

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:10

Heh bah, wat rot. ;(

Fjordjes, dat klinkt wel fijn :j

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:15

fjordjes schreef:
Yazen is ook niet veel duurder dan wellis en ze zijn bezig met een nieuw programma uit te rollen dat als je voldoende bent afgevallen maar nog wel de medicatie wil dat je dan een heel stuk goedkoper uit ben doordat ze meerdere soorten programmas aanbieden. Oa dat je wel nog een recept krijgt maar geen arts, of juist wel als je dat wil, met of zonder coach etc. Dus misschien is dat nog een overweging waard als je (levens)lang op die medicatie wil blijven.

[ Afbeelding ]

Dankjewel!! Weet je ook zo wat de kosten van de medicatie is bij hun?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:17

Een 15mg pen kost ongeveer 450 euro, maandelijkse kosten voor arts/coach traject is 89 euro per maand voor een jaar. Je kan ook kiezen voor een half jaar dan kost de arts/coach duurder. In de openingspost staan ook kosten bij verschillende aanbieders

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:23

Dankjewel!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

Via Wellis heb je het ook zo in huis. Ozempic is 250 per maand.