Ik volg die ultra inderdaad ook, zo ontzettend knap. Dat je dat fysiek aan kan is al geweldig, maar het mentale deel. Petje af hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:O gelukkig Sall!
Ja hobbelen is prima. Nou is mijn paard een dagje ouder, dus doen we meestal hobbelen. Nu was het nog iets rustiger.
Als ik dit zo lees kan je beter nog niet hardlopen Germie.
En dat je zoveel last hebt vind ik eigenlijk wel te lang, maar dat zei ik vorige keer ook.
Mijn trainer zei me maandag dat herstel voor de hele 2-4 weken duurt. En dan ben je echt hersteld, daarvoor kan je natuurlijk wel wat.
Hij raadde aan om 2 weken niet te lopen, kan wel maar doet niks goeds, eerder wat kapot maken.
Meeste mensen krijgen blessures na een marathon, niet tijdens, omdat ze denken dat ze hersteld zijn.
Ik ga zondag een klein rustig loopje proberen.
Volgend weekend heb ik een 10 km run gepland staan en wil die niet als eerste run doen.
Samantha_ schreef:O gelukkig Sall!
Ja hobbelen is prima. Nou is mijn paard een dagje ouder, dus doen we meestal hobbelen. Nu was het nog iets rustiger.
En dat je zoveel last hebt vind ik eigenlijk wel te lang, maar dat zei ik vorige keer ook.
Mijn trainer zei me maandag dat herstel voor de hele 2-4 weken duurt. En dan ben je echt hersteld, daarvoor kan je natuurlijk wel wat.
Hij raadde aan om 2 weken niet te lopen, kan wel maar doet niks goeds, eerder wat kapot maken.
Meeste mensen krijgen blessures na een marathon, niet tijdens, omdat ze denken dat ze hersteld zijn.
Volgend weekend heb ik een 10 km run gepland staan en wil die niet als eerste run doen.
Supervixen schreef:Samantha_ schreef:O gelukkig Sall!
Ligt er ook een klein beetje aan wat je gewend bent. Op een gegeven moment raakt je lichaam gewend aan veel kilometers en herstel je ook sneller. Twee weken niet lopen vind ik wel erg veel.
Lughnassadh schreef:Qua oefeningen kijk ik vooral wat mijn lijf aankan en waar ik zin in heb.
Ik heb net even heerlijk mijn spanning eruit gelopen. Vandaag is er een interview met mij gepubliceerd ( https://archive.ph/6BiR9 ) en dat vind ik onwijs spannend. Morgen staat het ook in de digitale en fysieke krant. Maar ben nu weer redelijk ontspannen.