Gefeliciteerd gaucho en Faringo, wat een prestatie! Mooie foto’s, kan mij voorstellen dat jullie genoten hebben. Behalve dan van de drukte en de warmte
Lizard mooie omgeving. Mij is nog nooit een wespspin opgevallen en jij hebt ze telkens voor je lens!
SusanH, schrikken! Wel mooi licht inderdaad, maar jammer dat je niet ontspannen kunt wandelen
Gaucho en faringo super mooie route zeh. Maar wel jammer van de drukte. SusanH daar zou ik ook van schrikken hoor Lizard ik heb dat ook nog nooit gezien..wel mooi
shaddy82
Geplaatst: 22-09-24 18:39
Wat leuk Gaucho en Faringo, het is zo mooi daar Als wij daar wandelen houden we meestal (een deel) van de N70 route aan
gaucho
Geplaatst: 22-09-24 18:43
Veel stukken van de n70 ook gelopen vandaag, maar ook andere paadjes ee tussen.
Noordje ja zeker voor pink ribon ik ben in juni mijn prachtige bonus moeder verloren aan uitgezaaide borstkanker, dus Extra veel aan haar gedacht met de wandeling.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-09-24 08:33
Gaucho en faringo mooie route.
Boedjang mooi dat je dat zo kan doen dan.
Noordje wow een elandstier!
Ik ben gisteravond nog even naar de wild observatie post bij de Elsberg geweest in de hoop iets op te vangen van de herten bronst. Dat is gelukt maar op afstand, de geweidragers stonden erg ver weg en het indrukwekkende geluid kon je van waar je ze kon zien niet goed horen. Toen ik later naar de auto liep kon ik het wel horen en heb ik nog even staan luisteren. Het was wel heel erg druk, ook mensen met hele kleine kinderen. Dat snap ik niet, je moet daar muisstil zijn dat kun je aan een kleine peuter niet uitleggen. Vrij vooraan stonden hindes, als je goed kijkt kun je iets zien op de foto. Een man naast me had een telelens van 1 meter die kon alles wat ver weg stond haarscherp in beeld krijgen. Even voor het beeld de mooie mannen stonden helemaal achteraan, links op het veld staat nog een plukje bomen en daar rechts van stond een hele imposante.
Ja ik zie vlekken ergen SusanH. Machtig mooi imposant geluid he. In de Amsterdamse waterleidingduinen is dat ook zo onwijs gaaf. . Maar kleine kinderen zijn dan inderdaad niet handig om mee te nemen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-09-24 09:12
Ja in de waterleidingduinen heb je damherten. Op de Veluwe ook wel, maar die zijn nog schuwer als edelherten daar. Je ziet ze niet snel. Voor de hindes moest je trouwens ook goed kijken want het gras is erg hoog.
boedjang
Geplaatst: 23-09-24 12:54
Bij de waterleidingduinen val je er bijna over haha.
Vanmorgen fijn bij landgoed elswout met mijn vrien haar 2 hondjes gelopen. Gelukkig nog steeds lekker weer.
Wat een heerlijke foto's van iedereen. Heb zelf minder tijd om te wandelen. Behalve dan afgelopen weekend met gaucho (spierpijn is praktisch weg). De ochtenden zijn toch echt langer donker waardoor ik niet veel tijd heb voor het werk. Aankomende zondag misschien een rondje in de omgeving van Bussum, vrijdag en zaterdag ben ik Amsterdam met een vriendin dus dan worden er ook genoeg stappen gezet. Volgend weekend wordt weer een winkel- en paardrijweekend met 5 andere meiden.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-09-24 11:05
Nee bootsiebob hier is het nog droog. Wat is het nat bij jou! Gelukkig houden labradors van regen.
Bootsiebob wat fijn dat logeren ook goed ging ziet er ook rustig uit daar. SusanH wat een mooie herfstkleuren al bij de eenzame eik. Faringo wat zijn je paardenplannen? Ik had na taken op stal ,alwaar lil de hele tijd in hooi lag te tukken, en blokje langs t water gedaan. Daarna naar tuincentrum, dat vindt ze fantastisch, allemaal koek uitzoeken en overal snuffelen. Nu ligt ze voor jaffa op de bank.