Shoptegoed komt altijd goed van pas

Vanochtend geen puf / te druk om naar de sportschool te gaan, dat wordt morgen weer. Verder wel lekker actief weekend achter de rug net oa 15 kilometer wandelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat zag je er tegek uit!!
straks ben ik te smal voor die fijne broeken XD
Ik ben natuurlijk pas net begonnen maar werkt niet motiverend..
Ik dacht even dat ik misschien veel spiermassa had aangemaakt maar volgens mijn smart weegschaal is er sinds het eerste meetpunt 3wkn geleden +0.3kg bijgekomen en -0.1 qua vet (waar ik er 7 of 8kg moet)

de sportschool waar ik nu lid van ben wordt per 1 januari opgeheven (wist ik toen ik in oktober lid werd), dus ga me weer oriënteren per januari. Hoop dat er ergens een mooie aanbieding voorbij komt. Doe nu vaak combinatie van body pump lessen en zelf hardlopen, bij slecht weer op de loopband en krachttraining.
en ik ga nu even geen nieuwe haleb haha.
Imre schreef:Arme Foxy, zo verwaarloosd.
Een vriendin van mij is heel enthousiast over Egym, Mjetterd!
. Ben gisteren wezen kijken en ik kan niet wachten om te beginnen. Lijkt mij heel tof en motiverend. Morgen proefles
kijk er nu alweer naar uit.
. Ik eet ook bijna elke dag iets van chocolade (10 gram extra puur) of klein koekje ofzo, als ik dat doe dan werkt het beter voor mij dan het me ontzeggen. Als ik me alles ontzeg ga ik na verloop van tijd bingen. En dat willen we niet
. Scheelt dat ik verder enorm veel groenten en fruit eet, dus aan gezond voedsel geen tekort.

Dat is dus af en toe een stukje.
, ik ga ca. 3x per week minimaal 5 kilometer hardlopen, en 2 a 3x per week sportschool, laatste tijd meestal Body Pump. En ik ga ook graag wandelen. Nog nooit zo actief geweest denk ik
Doe wel echt vooral ook wat ik leuk vind. Thuis een home workout film volgen is niet mijn ding.