Daphara schreef:Dat lang pijn houden aan je longen is normaal hoor. Ik had er ook een secundaire longontsteking overheen gekregen en heb de eerste dagen na de kuur bijna dagelijks contact met de HA gehouden, want ook ik dacht dat het nog niet over was, maar mijn HA was ervan overtuigd dat de pijn normaal was. Inderdaad werd het heel heel langzaam beter.
Ik ben begonnen met 2 uur werken en toen dat redelijk ging na een paar dagen na 3 uur gegaan, na het weekend toen naar 4 uur en na 2,5 weken zat ik op 6 uur voordat ik vakantie had.
Naar mijn mening hielp het wel om weer aan het werk te gaan, ook al was het maar 2 uurtjes. Je bent er toch uit, je hebt weer een ritme en je uithoudingsvermogen wordt beetje bij beetje wat beter. Wel de eerste week na het werk een paar uur geslapen, maar ook die behoefte werd langzaam minder.
Dus als je werk akkoord gaat, misschien kun jij ook zo langzaam opbouwen?
Mijn werk lijkt heel moeilijk te doen. de 8 collega's die met mij corona hebben gehad mogen allemaal 2 dagen opbouwen van 7-11. ik heb maandag aangegeven dat ik het graag wil proberen maar dat ik niet weet hoelang ik het vol houd. en ook niet weet hoe mijn longen het gaan houden. Dit was goed maar ik stond er wel op van 7:00 - 13:00. Na aanleiding van die tijd weer contact gehad en gevraag hoe het nou zat, en daar kwam niet echt reactie op. Gister weer opnieuw een mail gehad met de diensten en daar sta ik dus op van 7:00 - 13:00 op 2 woningen en daarbij 3 dagen werken dan 1 dag online school en dan weer 3 dagen, dat zie ik dus echt niet zitten. Terwijl mijn collega's er opstaan van 7:00 - 11:00 de eerste 2 dagen. Ik denk dat de afspraak is als het niet meer gaat dat ik mag stoppen, maar zeker weten doe ik het niet. Mijn teamleidster doet er heel luchtig over lijkt het wel. Wacht maar even af wat de huisarts zegt, en moet van mijn ouders vragen of de huisarts het verantwoordelijk vind als ik ga werken, en het is op dit moment ook werken met beschermende kleding etc aan omdat er nog bewoners ziek zijn.
Misschien komt dit allemaal omdat ik een stagaire ben en niet zoveel te zeggen heb, maar deze hele situatie is behoorlijk frustrerend.