Hahaha ninania, zo'n lelijkerd hebben mijn ouders ook en dat is echt mijn allesje haha! Lelijk als de nacht, maar hij vind zichzelf enorm aantrekkelijk en stoer.
Wat erg dat je kat overleden is Friem 17 jaar is een prachtige leeftijd. Maar hoe kan het stil zijn bij je, als je die andere 2 rauwdouwers nog hebt haha! Ik vind rood tinten je altijd zo gaaf staan trouwens, zowel heftig als subtiel.
Mondy, die wimpers zijn inderdaad mooi bij je. Het kan ook helpen om je bovenste waterlijn (waar de wimper dus ook in de buurt komt) goed zwart te maken, dus echt je ooglig een beetje optillen en die vochtige rand in te kleuren. Je wimpers lijken voller en je ziet geen vleeskleurige randjes meer. Dan heb je zelfs geen echt liner meer nodig. Je ooglooks zijn mooi en gaan nog iedere keer vooruit, maar die blauwige lipstick ben ik niet mega fan van. Dat moet echt rete strak zijn om dat echt sprekend te krijgen.
Ik heb hier echt al lang niks meer gepost trouwens.. Terwijl ik iedere dag andere looks heb ivm werk, maar ik maak bijna nooit fotos er van
Grr. Ik heb een hekel aan MAC Studded kiss.. Ik vind de kleur prachtig, maar hij loopt enorm uit, en als je wat eet zit het werkelijk waar overal. Echt geen plezier om te dragen. Zo jammer..